pondělí 23. ledna 2017

Palmer´s tělové produkty

Před nějakou dobou jste u mě na blogu mohli číst článek o mých oblíbených pleťových produktech od americké značky Palmer´s, a dnes bych vám ráda představila ty z tělové sekce. Ostatně má láska k této značce započala právě díky tělovému krému, který naprosto převálcoval veškerá tělová mazadla, která jsem do té doby používala. Tak se pojďte podívat, které že produkty z jejich tělové péče mám doma.


Palmer´s Cocoa Butter Formula vyživující tělový krém
Tak toto je ten miláček, který si mě na plné čáře před několika lety získal a od té doby se k němu stále vracím, už jsem vypotřebovala minimálně pět balení. Na tomto krému mě baví jeho hutná konzistence, kakaová vůně a jeho super hydratační účinky. Krém obsahuje čisté kakaové máslo, vitamín E, naopak v něm nenaleznete žádné parabeny. Je určen také pro citlivou pokožku. Velké 400 ml balení stojí 199 Kč a obsahuje praktickou pumpičku, které si velmi cením, protože není nic horšího než upatlané balení. K dostání je menší 250 ml za cenu 149 Kč, toto nemá pumpičku, ale klasické víčko. O produktu jste mohli číst například v tomto článku.


Palmer´s Cocoa Butter Formula vyživující tělové máslo
Velmi podobný produkt s naprosto stejnými vlastnostmi, akorát v podobě tuhého másla. Díky své hutné konzistenci je toto mazadlo ještě více výživnější a hydratační. Je perfektní  na suchá místa  jako jsou paty nohou, kolena či lokty. Já toto kakaové máslo v zimě nanáším v silnější vrstvě na chodidla a pak si na noc navleču na nohy ponožky. Ráno mám paty jako miminko. 100 g balení vás vyjde na 159 Kč, větší 200 g stojí 249 Kč.


Palmer´s Cocoa Butter Formula koncentrovaný krém na ruce
Společně s tělovým krémem je tento produkt mým nejčastěji používaným a už jsem ho spotřebovala nespočet balení. Miluji ten pocit po namazání rukou, kdy jsou díky krému dokonale hebké, vyživené, provoněné kakaem. Krém pokožku neumastí, takže i s namazanými rukami můžu klidně pokračovat v práci. Tento skvělý krém na ruce vás vyjde na 79 Kč.


Palmer´s Cocoa Butter Formula kakaový tělový scrub
Produkt, který mám poměrně krátkou dobu, ale i tak se stal okamžitě mým miláčkem. Peeling má našlehanou krémovou konzistenci, takže i když si produktem vlastně "drhnete" kůži, tak kromě toho, že ji zbavujete odumřelých buněk, tak ji zároveň díky obsaženému kakaovému a bambuckému máslu hydratujete. Scrub obsahuje rozemleté kakaové boby díky kterým produkt nádherně voní. Parfemace mi připomíná čokoládou pěnu, vždy mi krásně provoní koupelnu. Scrub má 200 g a stojí 289 Kč


Palmer´s Cocoa Butter Formula regenerační sérum na jizvy
Sérum je určeno k ošetření jizev po odřeninách, popáleninách, bodnutí hmyzem, po operacích či císařském řezu a na strie. Já jej používám na jizvičku na obličeji, která mi zůstala po loňském úrazu a také na těch pár strií, které se mi v podbřišku objevily během těhotenství. Sérum obsahuje vitamin E, kakaové máslo a olej ze žraločích jater. Přiznávám na rovinu, že je to jediný produkt od této značky, který mi nevoní. Stojí za tím olej ze žraločích jater, po kterém jde produkt cítit rybinou, ale vzhledem k účinkům produktu to dokážu překousnout. 30 ml séra pořídíte za cenu 414 Kč.


Palmer´s Cocoa Butter Formula balzám na rty
Pokud bych ze své sbírky balzámů na rty měla vybrat jen jeden, tak je to právě tento. Za mě je to ten totálně nejlepší balzám na celém světě, o čemž se můžete přesvědčit i v jednom z mých článků tady. Má neskutečné hydratační účinky, na rtech dlouho vydrží, takže je nemusím příliš často tyčinkou přetírat, což u jiných balzámů musím. Má máslovitou konzistenci, která je na rtech velmi příjemná a zároveň jim dodá i trochu toho lesku. A má jemnou máslově-kakaovou vůni. Balzám stojí 69 Kč a je k dostání ve více variantách (klasický, tmavá čokoláda s mátou, tónovací tmavá čokoláda s třešněmi).



Znáte Palmer´s kosmetiku? Který produkt je vaším nejoblíbenějším?


Žádné komentáře:

Okomentovat