čtvrtek 11. ledna 2018

Spotřebované produkty: Listopad a prosinec

Zdravím Vás v novém roce a rovnou Vám přeji, ať Vás během něj provází jen samé příjemné okamžiky, ať jste zdraví, šťastní a obklopeni láskou. Konec loňského roku jsem si chtěla náležitě užít, jen s rodinou, tak proto ta delší pauza. Ale už jsem zpět, mám spoustu plánů a nápadů na články na blog, tak uvidíme, jestli se mi toto předsevzetí podaří dodržet. Na dnešek jsem si pro Vás připravila souhrn minirecenzí v podobě spotřebovaných kosmetických produktů. Tak jdeme na to!



Ebelin maxi odličovací ubrousky
Mohla bych se opakovat stále dokola, tyhle maxi tampónky mám prostě k odličování nejraději. A tyto měly ťuťuňuňu roztomilý obal.
Verdikt: ANO

Cleanic odličovací tampóny
Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem je přihazovala do virtuálního košíku při objednávce na Notino.cz. Nemám jim co vytknout, ale že by mě zase nějak oslnily, takový průměr za slušnou cenu.
Verdikt: NE

Himalaya víceúčelový krém
Můj miláček, který mi dělá výbornou službu už více jak 5 let. Krému stačí opravdu maličko, takže 20 g balení mi vydrží téměř celý rok. A to ho používám na pupínky, spáleniny, oděrky, štípance. Přečíst si o něm můžete v tomto článku.
Verdikt: ANO

Havlíkova přírodní apoteka Bio ranní maska tříminutová
O tomto zázraku jsem vám psala v loňské kosmetice roku a mé nadšení z něj stále trvá. Pro matky s malými dětmi naprostá nutnost, protože zatímco maska působí, tak stíhám další věci a následně není ani potřeba pleť dočisťovat.
Verdikt: ANO



Nonique micro peeling
Tak tento produkt byl pro mě celkem zklamání. Začalo to už při samotném otevření, protože to víčko se strašně špatně otevírá/zavírá a tak jsem produkt musela mít na vaně položený s nedovřeným víčkem (teď už ani zavřít nejde :-D), abych peeling vůbec mohla používat. Jasně, je to jemný micropeeling pro denní použití, ale to fakt vůbec neobrušovalo, spíš bych produkt pasovala na odličovací gel. Ale abych aspoň něco pochválila, tak peeling moc pěkně voněl. Byla to taková energizující vůně, která mě vždy dobře naladila.
Verdikt: NE

Astrid Beauty Elixir čistící pleťový olej
Produkt, který jsem dopotřebovala těsně před koncem roku. Byla jsem s ním moc spokojená, obecně odličovací oleje patří mezi mé oblíbence. Tento moc krásně voněl a dávkovací pumpička byla super praktická. Už mám doma další balení.
Verdikt: ANO

Bione dvoufázový oční a pleťový odličovač Měsíček lékařský
Můj svatý grál v odličování. Ať si pořídím jakoukoliv verzi tohoto odličovače, tak jsem spokojená. Je to prostě moje stálice, už v roce 2013 jste o něm mohly číst. Recenze.
Verdikt: ANO



Alverde řasenka Schwung + Präzision
Tak jsem se na ni těšila a tak mě zklamala. V minulosti jsem už od Alverde jednu řasenku měla a byla jsem s ní moc spokojená, ovšem to nebyl případ této. Řasy dělala pěkné, to zase jo, ale bohužel se rozmazávala a já tak večer vypadala jako pandí mládě.
Verdikt: NE

Gabriella Salvete Infinite Waterproof mascara
Nevím kde se stala chyba, protože tuhle řasenku jsem měla už poněkolikáté a vždy jsem s ní byla spokojená, ale tentokrát prostě nebyla voděodolná, což u waterproof řasenky nemůžu tolerovat.
Verdikt: NE

Promise zubní pasta
Naše stálice a nehodlám to měnit.
Verdikt: ANO

Dontodent bezalkoholová ústní voda Pink Grapefruit
Byla dobrá, ale asi se vrátím k Listerince, která má prostě grády a v ústech zanechá pocit stoprocentní čistoty, což s touto bezalkoholovou prostě nemám.
Verdikt: NE



Freeman tělový cukrový scrub Pomegranate
V minulosti jsem si cukrové peelingy od Freemana kupovala celkem pravidelně a tak jsem si opět jeden z nostalgie pořídila. Volba padla na tento s granátovým jablkem. Není špatný, ale peeling od Dermacolu je prostě lepší, tento má příliš hrubé krystalky.
Verdikt: NE

Dermacol Aroma Ritual hřejivý sprchový gel Jablko&Skořice
Můj objev letošní zimy. Ta vůně je naprosto boží, hřejivá a vánoční. Já prostě tyhle sprcháče od Dermacolu bezmezně miluju.
Verdikt: ANO

Balea gel na holení Fruity Dream
Tyto gely mám moc ráda, protože stojí pár korun a pěkně nabydou na objemu, takže se zas tak rychle nespotřebují. Ale tento vonící po meruňkách mě zas tak moc neoslnil, parfemace byla celkem umělá.
Verdikt: NE



Batiste suchý šampón
Další záchrana pro vytížené matky na mateřské. Vlasy po použití vypadají mnohem lépe, svěžeji a navíc mají i větší objem.
Verdikt: ANO

Head&Shoulders šampón proti lupům
Čas od času se k němu vrátím, protože proti suché pokožce hlavy prostě zabírá a na čas mi ji zklidní, hlavně teď v zimě, kdy na svědivou vlasovou pokožku trpím.
Verdikt: ANO


Tak to bylo posledních 16 vypotřebovaných produktů za rok 2017 a já jsem zvědavá, jak se mi bude dařit spotřebovávat v tomto roce. Během ledna bych ještě chtěla na blogu zveřejnit spotřebováno za celý rok a mít tak černé na bílém, kolik že čeho jsem během jednoho roku na sebe vypatlala. :-)

3 komentáře:

  1. Ten obal od Ebelin odličovacích ubrousků je fakt rozkošný :) Taky ty voňavé sprchové gely od Dermacol zbožňuji.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém od Himalaya musím konečně vyzkoušet. Mám ho na wishlistu už dlouho, ale pak se vždycky objeví něco jiného, co nutně potřebuji a tak zapomenu na tenhle :D

    OdpovědětVymazat