středa 20. září 2017

Saloos květinová pleťová voda Máta peprná

Venku už to sice vypadá na pravý podzim, ale já bych se přece jen vrátila do těch teplých dní. Dnes tak udělám, aspoň prostřednictvím této recenze, ve které bych vám ráda představila produkt, který mi dělal společnost během celého léta.

Řeč je o květinové pleťové vodě od mé oblíbené české značky Saloos. Tentokrát jsem zvolila vodu s mátou peprnou a na léto to byla ta nejlepší volba. Obecně mám mátu moc ráda, není nic osvěžujícího než vychlazená voda s lístky máty a tak stejně tomu bylo i u této pleťové vody. Aby to osvěžení bylo maximální, tak pleťovou vodu uchovávám v ledničce. To je panečku vzpruha pro pleť, když s ní po ránu postříkám obličej.


Mátová pleťová voda je vhodná především pro mastnou a smíšenou pleť. Má multifunkční využití, kromě použití na pleť se dá využít i na zklidnění pleti po holení či po štípnutí hmyzem nebo třeba na rozčesávání vlasů.

Já vodu nejčastěji používám k osvěžení nebo dočištění pleti, kdy si ji nastříkám na vatový tampónek a pak jím doodlíčím pokožku. I na zklidnění spálené pokožky od slunce se mi osvědčil.

Složením se jedná o čistý vodní destilát z mátových listů a 2 % alkoholu. Balení produktu je skleněné s praktickým rozprašovačem a má 50 ml.

Tyto květinové pleťové vody mám moc ráda, o čemž se můžete přesvědčit i v předchozích recenzích na růžovou pleťovou vodu a vodu s neroli.


Znáte tyto květinové pleťové vody? Která je podle vás nejlepší, kterou byste mi doporučily, ať vyzkouším příště?

1 komentář:

  1. Značku i pleťovky znám moc dobře. Pár kandidátů, které mám v plánu si koupit bych určitě našla. Konkrétně tuhle jsem ale zatím nezkoušela :)

    https://mobile.twitter.com/MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat