úterý 2. května 2017

Oblíbená kosmetika: Zima 2017

Zimní měsíce už jsou sice za námi (z čehož mám neskutečnou radost, jupí, jaro je tady, i když poslední dny to spíše vypadalo na podzim), ale já bych se ještě s vámi chtěla podělit o mé oblíbené produkty, které mi ty chladné měsíce zpříjemňovaly.



Vaseline balzám na rty Rosy Lips
Nedávno jsem dopotřebovala svůj oblíbený Carmex balzám, který vystřídala tato vazelína na rty obsahující růžový a mandlový olej. Miluji jeho vůni, která je návyková, a já se tak každý večer před ulehnutím do postele těším, až jej použiju. Rty hydratuje, ale na Carmex nemá. Už jsem se smířila i s tím balením, které je pro mě naprosto nehygienické, ale vyřešila jsem to po svém. Prostě do kalíšku zabořím místo prstů rty.

Astrid Fresh Skin osvěžující čistící micelární voda
Po část zimy jsem pleť po odlíčení dočišťovala touto micelárkou. Naprosto jsem si zamilovala to, jak voní. Obsahuje meduňkovou organickou vodu, právě díky které tak krásně voní. Obstojně odličuje a nepálí v očích.

Mediblanc bělící zubní pasta
Na tuto pastu jsem psala samostatnou recenzi, takže jestli se chcete o ní dozvědět více, tak můžete tady. Ve zkratce, má jemnou mentolovou příchuť, neobsahuje žádné škodlivé látky a zuby mi skutečně zesvětlila o nějaký ten odstín.

La Roche-Posay Serozinc
Jedná se o uklidňující sprej pro podrážděnou a citlivou pokožku. Za jeho účinky stojí síran zinečnatý a termální voda. Je vhodný na akné, zarudnutí, svědivá a suchá místa. Já si ho na pleť nastříkám po večerním odlíčení a potom na ještě vlhkou pokožku aplikuji pleťový olej.




The Balm The Manizer Sisters
Paletka obsahuje všechny legendární rozjasňovače této značky. Před její koupí jsem měla doma Mary-Lou a Cindy-Lou, ale vzhledem k velikosti jednotlivých rozjasňovačů bych je snad ani do konce svého života nedopotřebovala. A tak jsem si pořídila toto trio, kde jsou rozjasňovače v menší gramáži a navíc mi tak k nim přibyla i třetí sestra Betty-Lou.

Ardell pomáda na obočí
Asi můj největší objev a oblíbenec. Od té doby, co mám tento produkt, tak už klasickou tužku ani stíny na obočí nepoužívám. Díky pomádě mé obočí drží celý den na svém místě. Samostatná recenze zde.

Maybelline SuperStay Better Skin korektor
Tento korektor mám doma poměrně krátkou dobu, ale i tak si stihl získat mé srdce. Baví mě na něm to, že má hutnější konzistenci, tedy vyšší krytí, ale přitom nezdůrazňuje vrásky a nedělá masku na pleti.



Jaké produkty jste si za poslední měsíce nejvíce oblíbily?

2 komentáře:

  1. Serozinc jsem si teď objednala, tak jsem zvědavá, jaký bude :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ráda že už je po zimě ! A Serozinc bude perfektní parťák i na léto ! Já ho používám prakticky neustále :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat