úterý 9. května 2017

Kosmetické nákupy a novinky: Zima 2017

Oddaní čtenáři jistě ví, že jsem pravidelně každý měsíc zveřejňovala článek s kosmetikou, kterou jsem si v daném měsíci nově pořídila či mi byla poslána ke zrecenzování nebo někým darována. Od letošního roku jsem se ale rozhodla, že kosmetické novinky nebudu zveřejňovat každý měsíc, ale vždy za dané roční období. Hlavním důvodem je to, že kosmetiku už nenakupuju jako šílená, takže by vás jistě nebavil článek o třech položkách, které se během jednoho měsíce objevily v mojí koupelně. Uznala jsem tedy, že tento koncept bude mnohem lepší. Další inovací je, že budu vždy do článku uvádět i sumu, jakou jsem za kosmetiku utratila. Zajímavé pak bude, až na konci roku 2017 tyto částky sečtu.



Koncem loňského roku jsem si objednala slavnou černou slupovací masku Pilaten, která má pleť zbavit ucpaných pórů, ovšem dorazila až během ledna. Ani nevíte, jak jsem ráda, že jsem si jí koupila sama ze zahraničí (vyšla mě po přepočtu na 58 Kč) a nedala na reklamní příspěvky, které na mě vyskakovaly na Instagramu, kde tuto masku čeští "přeprodávači" nabízeli za cenu kolem 500 Kč! Masku už jsem otestovala a v nejbližší době se na ní objeví na blogu krátká recenze. Mangovo-koriandrový exfoliační sprchový gel od Yves Rocher jsem dostala od kamarádky, stále čeká na svou premiéru. No a Ellie maxi odličovací tampóny si v poslední době kupuji celkem pravidelně. Tímto bychom završili lednové kosmetické přírůstky.



To během února, byť to je nejkratší měsíc roku, jsem se celkem rozšoupla. Zavítala jsem do Dm drogerie pro nějaký pleťový peeling, který mi zrovna v té době docházel. A kromě peelingu jsem samozřejmě odešla i s dalšími produkty. Do nákupního košíku letěl Alverde Aqua pleťový peeling, dále deo sprej od stejné značky a Ebelin maxi odličovací tampóny.



Dále jsem neodolala voňavým veganským sprcháčům Original Source, čímž jsem objevila novou konkurenci sprcháčům od Dermacolu. Do zásoby jsem dokoupila holící gel Gillette Satin Care a nejlepší suchý šampon od Batiste.



Pomalu mi docházel korektor a protože v našich zdejších drogériích je Catrice Camouflage korektor stále vyprodaný, tak volba padla na Better Skin od Maybelline. Rovněž intimní gel od Ryoru mi docházel a tak jsem během února zavítala také do naší malé zapadlé drogérie a koupila si další balení. Během měsíce jsem měla cestu kolem Teta drogerie a tak jsem se rozhodla do ní nakouknout. Astrid vyživujícímu tělovému mléku za 40 Kč se nedalo odolat, jedno balení už mám doma a je vážně skvělé. A protože odličovacích tampónků není nikdy dost, tak se mnou odcházely i tyto od jejich privátní značky Ellie.



A Ellie maxi odličovací tampóny ještě jednou, tentokrát z březnové zastávky v Teta drogerii. Také nám docházela naše oblíbená Promise zubní pasta a také jsem už za půlkou mého nejoblíbenějšího dvoufázového odličovače od Bione. A k němu jsem do košíku přihodila i krém na ruce, protože ty mi mizí rychlostí blesku. 



Z mých březnových nákupů by to bylo vše, pak už tady mám jen dvě věci, které jsem dostala od mamči. A to Essence Camouflage pudr a make-up v jednom a matující papírky.


A kolik že peněz jsem za toho čtvrt roku utratila za kosmetiku? Podle mých propočtů, do kterých jen počítám ty produkty, za které jsem skutečně zaplatila, jsme na částce 1009 Kč.  Někomu se to může zdát dost, ale já jsem na sebe pyšná. Veřejně přiznávám, že v minulosti pro mě nebylo problém tuto částku utratit za měsíc či kratší dobu.



Zajímalo by mě, kolik utratíte měsíčně za kosmetiku? Na vaše odpovědi se budu těšit v komentářích. Mějte fajn den. 


1 komentář:

  1. Skvělý nápad s počítáním těch peněž, já se přiznám, že sama si finanční statistiky co se kosmetiky týče nevedu, protože se bojím, že by to byla větší suma :D Ale samozřejmě jeden měsíc si toho člověk pořídí víc, další zase méně. Sprchové gely Original Source jsou taky moje oblíbené, mám je ráda, stejně jako gel na holení Gilette a suché šampony Batiste. Zaujal mě korektor od Maybelline, nějak jsem pořád žila v tom, že u nás v ČR není dostupný :)

    OdpovědětVymazat