úterý 31. ledna 2017

Kosmetika roku 2016: Pečující produkty

Nedávno jste na blogu mohly číst článek o té nejlepší dekorativní kosmetice za rok 2016, dnes se zaměříme na pečující produkty. 



Jak samy vidíte, tak této kosmetiky je tady více. Jednak jsem minulý rok objevila spoustu skvělých produktů, které jsem si zamilovala, a také mě více baví zkoušet pečující produkty, takže je jasné, že mi více těchto produktů projde rukama než třeba dekorativky. Produkty nejsou vybírané podle žádných kategorií, jsou to čistě věci, které jsem si oblíbila a chci se s vámi o ně podělit.

Pečující kosmetika roku 2013
Pečující kosmetika roku 2014
Pečující kosmetika roku 2015



Ziaja okurkový pleťový tonik & okurkové čistící mléko
Toto combo si mě velmi získalo, až jsem z toho sama překvapená, protože produkty jsem kupovala více méně jen z důvodu skvělé akce a příliš od nich neočekávala. Miluji parfemaci těchto produktů, voní přesně jako okurková limonáda. Pleť je po jejich použití krásně vyčištěná, hydratovaná a provoněná okurkami. Za tu cenu jsou to vážně úžasné produkty.

Havlíkova přírodní apoteka Bio čistící ranní maska tříminutová
Tuto vychytávku jsem si oblíbila hlavně po porodu, kdy se rapidně zkrátil čas, který věnuji před zrcadlem. Není nic rychlejšího, než si ráno po probuzení nanést masku na obličej a během těch třech minut se dá stihnout spousta dalších věcí, třeba vyčistit zuby a zalít ranní kojící čaj. :-) Poté stačí masku jen opláchnout a pak nanést pleťový krém. Maska obsahuje konopný, levandulový, olivový a rozmarýnový olej. O produktu jsem psala ve své ranní rutině.

Havlíkova přírodní apoteka Bio český krém
Další Havlíkův produkt, který určitě musím zmínit. Prakticky od té doby, co jsem ho objevila, tak žádný jiný pleťový krém nepoužívám. A naverbovala jsem do něj i další kamarádky, které jsou s ním také velmi spokojené. Co na tomto mazadle zbožňuji, tak je jeho úchvatná meduňkovo-citrusová vůně. To je taková nádhera, okamžitě mi to po ránu zlepší náladu. Ve složení naleznete jen samé fajnové věci jako meduňku, rakytník, mateří kašičku, slunečnicový a makový olej a vitamin E. Krém si skvěle notuje s make-upy, pod kterými nežmolkuje, nedrolí se. Více o tomto pokladu si můžete přečíst v této recenzi.



Palmer´s Cocoa Butter Formula zjemňující oční krém
Celý rok 2016 jsem používala pouze tento oční krém a používám jej i nadále, řekla bych, že mi tam ještě zbývá obsah tak na tři měsíce používání. Tento oční krém obsahuje kakaové máslo, retinol a peptidový komplex. Vyhovuje mi jeho konzistence, která je hutná tak akorát, aby oční okolí zvláčnila, ale přitom jej nezatížila. Skvělý je i zúžený aplikátor, kterým krém nanesu přímo pod oči. O produktu jsem psala zde.

Palmer´s Cocoa Butter Formula jemný exfoliační pleťový scrub
Tuto věc miluji! Není snad lepšího pleťového peelingu. Produkt má krémový základ a obsahuje rozdrcené kakaové boby, které dokonale zbavují pleť suchých šupinek a odumřelých buněk. Navíc díky obsahu kakaového másla peeling pokožku hydratuje a tak není vysušená a napjatá jako po použití agresivních peelingů. O tom, jak mám tento scrub ráda jsem se rozepisovala v tomto článku

Palmer´s Cocoa Butter Formula čistící pleťová maska
A do třetice tady máme další produkt od americké značky Palmer´s. Tentokrát je řeč o pleťové masce z řady Cocoa Butter Formula, která obsahuje zelený jíl a olej ze sladkých mandlí. Maska do sebe vsakuje přebytečný maz z pórů a dělá krásnou hladkou pokožku. Více zde.



Palmer´s Cocoa Butter Formula kakaový tělový scrub
Já vím, už vás to asi nudí, ale máme tady další produkt od Palmer´s. Aspoň vidíte, že tuto značku zbožňuji stejně jako tento tělový peeling vonící po kakau. Dá se říci, že je téměř totožný s pleťovým peelingem, ovšem má hrubší strukturu rozemletých kakaových bobů, stejně krásně voní, dobře obrušuje a zároveň hydratuje pokožku. Recenze.

Ryor Tea Tree Oil Gel pro intimní hygienu
Během roku 2016 jsem znovuobjevila tento produkt, který jsem před roky používala. Jsem ráda, že jsem se k němu vrátila. Tento gel pro intimní hygienu obsahuje čajovníkový olej a extrakt ze šalvěje.

Gillette Satin Care gel na holení
Tento po vanilce vonící gel na holení dělá bohatou pěnu, stačí ho nanést opravdu maličko a několikanásobně nabyde na objemu. Byť je opravdu hustý, tak neucpává žiletku. Gel se dobře roztírá, nesklouzává z pokožky, nevysušuje ji.

Astrid Nutri Moments vyživující tělové mléko
Během roku jsem vyzkoušela opravdu mnoho tělových mazadel a to hlavně díky tomu, že jsem byla těhotná, tudíž byla větší potřeba pokožku důkladně promazávat. Používala jsem jak tělové oleje, tak krémy a mléka. Z tělových mlék jsem si nejvíce oblíbila toto od Astridu, které moc krásně voní, mě připomíná nějaký květinový parfém. Kromě vůně skvěle hydratuje, nelepí, dobře se rozmazává.Výhodou je také jeho cena, která je do sto koruny za 250 ml produktu.



Lady Speed Stick gelový antiperspirant
Roky jsem byla věrná sprejové Rexoně, ale tak nějak jsem prostě potřebovala změnu. Při jednom nákupu v drogérii mě zaujal tento gelový stick. Jednak svou konzistencí, ale také parfemací. Gel je fajn v tom, že nedělá bílé fleky jako klasické tuhé sticky, voní po ovoci a hlavně, co je u antiperspirantu důležité, tak je účinný a zabraňuje pocení.


Gliss Kur Oil Nutritive šampón
S vlasovými produkty příliš neexperimentuji a už roky zůstávám vesměs věrná Bione kosmetice. Tento šampon se ke mě vlastně dostal náhodou a to prostřednictvím časopisu Žena a život, u kterého byl přiložen jako dárek. Zpočátku jsem kvůli obsaženým olejům k němu byla velmi skeptická, měla jsem obavy, že už tak mé rychle se mastící vlasy bude zatěžovat. Nakonec se ukázalo, že to, co jsem původně považovala za zkázu pro mé vlasy se stalo jejich spásou a záchranou v jednom. Oleje totiž vlasy perfektně vyživí, vlasy jsou potom hebčí na dotek a zdravější, lesklejší. Šampon má orientální parfemaci, která se ve vlasech drží. Za mě tedy překvapující objev roku.

Bione krémová vlasová maska
Jak jste mohly číst výše, tak Bione vlasovka je za mě top. Roky používám jejich šampony, kondicionéry a bezoplachovou péči, v roce 2016 k nim přibyla i vlasová maska. Má hutnou krémovou konzistenci, po jejím použití jsou vlasy lesklé, hebké a velice snadno se rozčesávají. Recenze tady.


A jsme u konce. Je teprve leden, ale věřte, že už teď testuji další produkty a jsem zvědavá, které z nich se objeví v tomto článku příští rok. A co z pečujících produktů nejvíce dostalo vás? Budu se těšit na vaše tipy v komentářích.

2 komentáře:

  1. Se spoustou věci zkušenosti nemám ale krém od Havlíka je pecka :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Astrid tělové mléko mám a chválím si ho, zbytek jsem ještě nějak nezkoušela. :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat