neděle 15. ledna 2017

Kosmetická předsevzetí pro rok 2017

I pro letošní rok jsem si stanovila několik předsevzetí. A co bych to byla za beauty blogerku, kdyby některá z nich nebyla ryze kosmetická. A právě těmto předsevzetím chci věnovat dnešní článek.


Každý den používat tělový krém
Toto předsevzetí jsem si dala i minulý rok a docela se mi ho dařilo plnit. Hlavním důvodem bylo to, že jsem byla těhotná a tak bylo nezbytné pečovat o pokožku těla a zabránit tak vzniku strií či aspoň zmírnit jejich následky. Naštěstí i teď, po těhotenství, mi tento návyk zůstal, i když se přiznávám, že ne každý den se nakrémuji. I když naše miminko je extrémně hodné, tak ne vždy mi zbyde čas na to vzít večer tělový krém do ruky, mnohdy jsem unavená a ráda, že se vysprchuju a krém prostě neřeším. Přitom je to otázka dvou minut. Takže úkol zní jasně, než vklouznu do pyžama, musím se nakrémovat. A s tím mi bude pomáhat můj oblíbený tělový balzám Palmer´s Cocoa Butter Formula, který už používám roky a nedám na něj dopustit.

Jednou týdně použít pleťovou masku
Pleťové masky miluji a v minulosti jsem je pravidelně používala, většinou dvakrát týdně po peelingu. Ovšem s narozením syna jsem to začala docela zanedbávat. I když peeling i nadále používám pravidelně, tak potom už na masku zapomínám, nemám čas. Takže své pleti chci aspoň jednou týdně dopřát luxus v podobě masky. Přitom je to tak jednoduché, stejně si každý večer najdu čas na sebe, kdy se s čajem a knížkou schoulím do křesla, tak proč ne i s nějakou tou pleťovou maskou na obličeji. Momentálně u mě vede Palmer´s čistící pleťová maska, která má perfektní čistící účinky díky obsaženému jílu.

Více pečovat o své vlasy
Když si myju vlasy, tak kromě šampónu pokaždé použiji i vlasovou masku či kondicionér, ale tím moje péče o vlasy končí. Takže co neudělám pro své vlasy ve sprše, tak už potom nedoháním. A to chci změnit a pečovat o své vlasy i mezi jednotlivými mytími. Chci do své pravidelné denní rutiny zařadit vlasový olej či jiné bezoplachové produkty. Nejvíce se mi na vlasy osvědčují produkty od české značky Bione.

Pravidelně čistit štětce
Přiznávám se, tuto neoblíbenou činnost v podobě čištění štětců fakt nenávidím a flákám ji. Vím, že bych měla štětce čistit nejlépe po každém použití a jsem si vědoma, že na tomto bodě musím zapracovat a mýt je častěji než doposud. S touto vychytávkou Brush Egg od E style to půjde skoro samo.

Více používat přírodní kosmetiku
Mým posledním předsevzetím je propašovat více přírodních produktů do mé koupelny. S příchodem syna na svět jsem začala více přemýšlet o kosmetice, kterou na sebe mažeme, používáme. Neříkám, že je z rázu ze mě "přírodní žena", to se asi ani nestane, abych ze své koupelny dostala všechny produkty obsahující chemické složky, ale snažím se některé produkty postupně nahrazovat těmi, které obsahují přírodní ingredience. Takže mé předsevzetí je takové, že jakmile budu potřebovat dokoupit nějaký produkt, tak nejdříve se poohlídnu po něčem přírodním. Kupříkladu mým posledním nákupem byl bio peeling od značky Nonique.


Veškeré produkty, které v tomto článku zmiňuji jsou k dostání v e-shopu Notino.cz.

Taky si dáváte čistě kosmetická předsevzetí? A jaká jsou ty vaše?


3 komentáře:

  1. Já si předsevzetí nedávám, protože je většinou stejně nesplním :D. Ale kdybych si měla nějaká kosmetická přece jenom dát, tak si dám asi všechny jako ty, tedy kromě péče o vlasy, protože si myslím, že o ně se poslední dobou starám líp a líp :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Také se chci více mazat, mám plno krémů, ale skoro vůbec je nepoužívám :D
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, pod druhé a čtvrté předsevzetí bych se podepsala, taky bych se v těchto bodech měla více snažit :)

    OdpovědětVymazat