úterý 13. prosince 2016

Sagrada Natura 100% Bio arganový olej

Dneska bych se ráda s vámi podělila o produkt, který momentálně používám k ošetření mé pleti. Už dva měsíce si na ni nanáším čistý arganový olej v bio kvalitě.


100% bio arganový olej Arganeol z Maroka od značky Sagrada Natura je určen k ošetření pleti a vlasů. Je to rostlinný olej za studena lisovaný, neobsahuje žádné konzervanty či syntetické látky ani parfemace. Toto marocké tekuté zlato, jak se mu často přezdívá, se vyznačuje skvělými hydratačními a protivráskovými účinky. Kromě toho, že je výborný na vyhlazení vrásek a výživu pleti, tak si také poradí s kožními problémy jako je lupénka, akné či ekzém a pomáhá snižovat tvorbu kožního mazu.

Já už více jak dva měsíce olej nanáším každý večer na pleť, kdy do jemně navlhčené pokožky vmasíruji zhruba pět kapek olejíčku. Ráno po probuzení je pokožka krásně vláčná, vyživená a jemná na dotek. U některých olejů mám problém s tím, že mi ucpávají póry, tento to naštěstí nedělá. Rovněž má příjemnou parfemaci, připomíná mi meruňky a oříšky :-)


Co se týče balení, tak olej je ukryt v tmavé skleněné lahvičce, dávkování je pomocí kapátka. To mi velmi vyhovuje, protože si přesně nakapu tolik kapek, kolik potřebuji. Tím, že nesaháte dovnitř balení, tak je obsah lahvičky chráněn před vniknutím bakterií a tak vám olej déle vydrží.

Já jsem s arganovým olejem a jeho účinky na pleť velmi spokojená a budu jej používat i nadále. Za dva měsíce jsem spotřebovala zhruba čtvrtinu balení, takže mi vydrží zhruba ještě půl roku. Cena 50 ml balení je 439 Kč, k dostání je také 10 ml či 100 ml balení.


Znáte arganový olej?

3 komentáře:

  1. argánový olej je skutočný poklad :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Koupila jsem na zkoušku a byla jsem nadšená,pleť je krásně jemná, hebká,není třeba drahé krémy,až dojde koupím další

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem na zkoušku a byla jsem nadšená,pleť je krásně jemná, hebká,není třeba drahé krémy,až dojde koupím další

    OdpovědětVymazat