čtvrtek 10. listopadu 2016

theBalm Mary-Lou Manizer

Mám pocit, že zhruba tak poslední dva roky jsou rozjasňovače naprostým hitem a téměř každá značka dekorativní kosmetiky je zařadila do svého portfolia produktů. Taky téměř na každém blogu čtu recenze na tyto produkty. Není divu, protože rozjasňovač dokáže s tváří dělat hotové zázraky, unavené pleti dodá rozjasnění i trochu třpytu a pokožka hned vypadá šťavnatěji. Není tedy překvapením, že i já jsem kouzlu rozjasňovačů podlehla a jeden si taky pořídila.

 
Řekla bych, že asi tím nejznámějším rozjasňovačem je Mary-Lou Manizer od theBalm. Heslem této značky je "Krásná za pět minut" a věřte, že ani tolik času nepotřebujete, aby jste toho docílila tímto rozjasňovačem. Stačí pár tahů a obličej získá jiný rozměr a jiskru. Právem je tedy Mary-Lou Manizer nejprodávanějším produktem theBalm.


Jako všechny produkty od theBalm, tak i tento rozjasňovač má nápaditý obal s nádechem retra. Rozjasňovač byl zabalený v papírové krabičce, samotný produkt je z pevného plastu, má zaklapovací otevírání, které pevně drží. Když obal otevřete, tak v jedné polovině na vás vykukně legendární rozjasňovač a v druhé velké zrcátko. To je tak suprovní, že kolikrát se u něj celá nalíčím. 


Rozjasňovač má pudrovomáslovou konzistenci. Je to najemno namletý, tuze slisovaný pudr, ale když do něj hrábnete prsty, tak má hladkou až máslovou strukturu. Produkt nanáším štětcem a stačí v něm "smočit" jen špičku, takže předpokládám, že mi vydrží až do konce života! :-D Tím, že téměř nepráší, tak vůbec neubývá. Fajn je i to, že se dá dobře vrstvit, ale já mám ráda opravdu jen rozjasňovačem políbené tváře, takže jemné přejetí štětcem mi bohatě stačí.


Mary-Lou Manizer je multifunkční záležitostí, kromě rozjasňovače jej lze použít jako pudr k rozzáření celého obličeje, ovšem nesmí se to přehnat, a nebo jako oční stíny. Přiznám se, že jej používám pouze k rozjasnění obličeje, kdy jím popráším vrcholky lícních kostí, místo nad srdíčkem rtů a občas jej nanáším do nadočnicového oblouku těsně pod obočí. A rozdíl mezi líčením bez rozjasňovače a s ním je opravdu markantní.

 Mary-Lou Manizer koupíte na Notino.cz za cenu 550 Kč.

Znáte tento rozjasňovač? A co vy a rozjasňovače, kamarádíte se s nimi a nebo se bez této vychytávky obejdete?



4 komentáře:

  1. Na tento rozjasňovač počujem samú chválu a doteraz som odolávala ale myslím, že si ho nakoniec kúpim aj ja. Vyzerá fantasticky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si Mary-Lou Manizer plánuji pořídit :). Dřív jsem si říkala, že rozjasňovač je pro mě zbytečná věc, ale jakmile jsem ho vyzkoušela, tak bez něj nedám ani ránu :)).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem ho měla a ráda jsem ho používala místo očních stínů a do vnitřních koutků očí, ale na tváře ne. Asi nějak nejsem typ na rozjasňovače, doma jich mám několik, ale nepoužívám ani jeden :D Já raději preferuji lesklou tvářenku než rozjasňovač, to už je na mě moc :)

    OdpovědětVymazat