sobota 5. listopadu 2016

Spotřebované produkty: Říjen

Krásnou sobotu všem! Další měsíc sletěl jako voda a já se zase s vámi podělím o minirecenze na mnou spotřebované produkty a názor, jestli stojí za opětovnou koupi či ne.


Alverde pleťový olej Divoká růže
Tento olejíček jsem měla moc ráda. Jednak měl roztomilé malinkaté balení, praktické kapátko a hlavně krásně voněl po růžích a dobře hydratoval. Klidně bych si ho pořídila znova.
Verdikt: ANO

Missha Super Aqua gelové pleťové sérum
Spotřebovala jsem tyto tři mini vzorečky, které mi vydržely asi na deset dní používání. Sérum bylo na pleti moc příjemné, nelepilo, neleskla se po něm pleť. Sérum je za mě produkt, který je potřeba testovat dlouhodobě, takže z tohoto časového hlediska nemůžu zhodnotit, což mě mrzí.
Verdikt: MOŽNÁ
Palmer´s Cocoa Butter Formula čistící gel
Číst jste o něm mohly v předchozím článku. Je to pleťový čistící gel určený pro citlivou pleť, je bez parfemace. Byl velmi příjemný, jemně čistil, dobře pěnil, neštípal v očích.
Verdikt: MOŽNÁ

Ebelin odličovací tampóny
Klasika, která ve spotřebovaných produktech nesmí chybět. Tyto ebeliňácké jsem si už koupila po několikáté a jsem s nimi spokojená, jsou příjemně heboučké a necuckovatí.
Verdikt: ANO


Dermacol Aroma Ritual Rebarbora a Jahody
Už nevím, co o těchto sprcháčích psát, protože se ve spotřebovaných produktech objevují s železnou pravidelností. S manželem jsme s nimi velmi spokojení, moc nám vyhovuje jejich parfemace a proto je používáme už roky. Konkrétně tento rebarborovojahodový má velmi svěží až kyselou parfemaci, která je ideální hlavně do letních horkých dní, kdy řádně osvěží a vzpruží mysl.
Verdikt: ANO

Ziaja Kids sprchový gel Bubble Cola
Po nějaké době jsem udělala výjimku a do koupelny se mi vkradl i jiný sprcháč než ty od Dermacolu, konkrétně tento colový od Ziaja. A musím vám říct, že ten sprcháč vážně voní jako Coca-Cola! Byla jsem s ním vcelku spokojená, ale Dermacol je za mě prostě top.
Verdikt: MOŽNÁ

Ryor Tea Tree Oil Gel pro intimní hygienu
Za mě suprovní produkt pro péči o intimní partie. Obsahuje čajovníkový olej a extrakt ze šalvěje. Má takovou ostřejší mentolovou vůni, ale není to nic drastického a rozhodně gel neštípe. S ním jsem fakt měla pocit, že gel nejen umývá, ale i o pokožku pečuje.
Verdikt: ANO

Herbalon jemná emulze s dubovou kůrou
A máme tady další intimní gel, který jsem si kupovala do porodnice. Po porodu se doporučuje používat právě mycí prostředek obsahující dubovou kůru, která významně urychluje regeneraci hrází po porodu. Produkt není vyloženě určený pro intimní partie, je to emulze, která se dá použít i k ošetření aknózní pleti a nebo například k omývání silně se potících nohou.
Verdikt: ANO


Bepanthen Care mast
Tento produkt je spíše z baby péče, mini vzoreček byl ve velké krabici společně s dalšími vzorky a produkty, kterou jsem dostala v porodnici. Bepanthen Care mast je primárně určená k ochraně před vznikem opruzenin, ovšem já jsem jej na doporučení lékárnice používala na bradavky jako prevenci před oděrkami a jiným poškozením, které mohou při kojení vzniknout. Za mne spokojenost.
Verdikt: ANO

Douglas Home Spa krém na ruce Beauty of Hawaii
Krém jsem si oblíbila hlavně v letních měsících a to pro jeho úžasnou sladkou vůni, která mi připomínala léto, moře a tropické ovoce. Krém celkem dobře hydratoval, klidně bych si ho pořídila znovu.
Verdikt: ANO

Roger&Gallet Bois D´Orange suchý olej
Můj miláček o kterém jste na blogu mohly číst několikrát, dokonce se tento produkt v roce 2013 objevil v článku shrnujícím tu nejlepší kosmetiku za daný rok. Tělové oleje mám moc ráda a používám je pravidelně každý večer a musím říct, že tento olejíček patří mezi mé nejoblíbenější. Má neskutečnou parfemaci, skvělé vlastnosti a luxusní balení. Více o produktu v samostatné recenzi.
Verdikt: ANO

Palmer´s Cocoa Butter Formula tělové mléko
Další můj svatý grál, který v mé koupelně nesmí chybět, už ani nevím, kolikáté spotřebované balení to je. Docela mě udivuje, že se na něj ještě na blogu neobjevila samostatná recenze, ale i tak jsem jej mnohokrát zmínila například v oblíbených produktech či Kosmetice roku. Za mne je to nejlepší tělový krém, baví mě jeho parfemace, hutná konzistence, nepřekonatelné hydratační účinky. Už mám doma další balení.
Verdikt: ANO


Sudocrem
Nedávno jste o něm mohly číst ve článku, kde jsem vám představovala produkty, které mi pomáhají v boji proti akné. V boji s pupínky je to účinný pomocník, ale jeho hlavní funkcí je ochrana pokožky pokryté plenkou, takže s narozením syna se Sudocrem v naší domácnosti začal hojněji používat. Za mě je to ten nejlepší krém na dětskou prdelku, ale jak říkám i s akné si bravurně poradí.
Verdikt: ANO

Promise zubní pasta
Opět produkt, který se ve spotřebovaných produktech objevuje pravidelně a určitě jej tady budete i nadále vídat. Na této pastě oceňuji hlavně to, že má jemnou mentolovou parfemaci, tudíž nedráždí ústní dutinu jako jiné pasty, které jsou příliš agresivní a stahující.
Verdikt: ANO

Bione regenerační šampon Keratin&Panthenol
Už ani nepočítám kolikáté spotřebované balení to je, za mě je to prostě ten nejlepší šampon. Dělá lesklé a zdravě vypadající vlasy, navíc mě po něm nesvědí pokožka hlavy a zbytečně nemastí vlasy.
Verdikt: ANO


Čtrnáct spotřebovaných produktů je za mě docela slušné skóre, doufám, že i v  následujících měsících budu pokračovat na stejné vlně. Kdybych to měla shrnout, tak tento měsíc mám největší radost z množství spotřebovaných tělových mazadel, protože to svědčí o tom, že si opravdu pravidelně každý den mažu pokožku celého těla.

A jaká byla vaše spotřeba za říjen?


3 komentáře:

  1. Skvělé pěkně ti to jde :-) velmi zájímavé kousky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela jen sprcháč od Dermacol a ten byl přímo boží :) Ráda bych vyzkoušela něco od Bione.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nad tym olejčekom od Alverde už davnejšie rozmýšľam určite mu niet čo vytknúť a to balenie je miléé:)

    OdpovědětVymazat