neděle 13. listopadu 2016

Kosmetické nákupy a novinky: Říjen

Jak jsem psala v minulých nákupech, tak kosmetických přírůstků je u mě doma čím dál tím méně. S příchodem miminka mě prostě nějak to nakupování kosmetiky přestalo bavit a než si pořídit stopadesátý lak, tak to raději Kubíkovi koupím nějakou hračku. Ale i přesto se mi nějaké ty beauty novinky doma objevily, vesměs věci, co mi došly a bylo je potřeba doplnit. A pak tu máme nějaké dárečky.


Tak jednou měsíčně se dostanu do drogérie a pokoupím věci, které dochází. Potřebovala jsem intimní gel, tentokrát padla volba na Niveu a jsem zatím spokojená, gel má velice příjemnou parfemaci. I zásoby deodorantů bylo potřeba doplnit a tak jsem sáhla po Lady Speed Stick, který si mě rovněž získal a rázem se stal mým deodorantem číslo jedna. Balea gel na holení je už klasika, tento Oriental Flower je z limitky, tak uvidíme, jestli jeho vůně bude stejně povedená jako ty předchozí, ale obalem určitě boduje. Minulý měsíc jsem si pořídila šampón a balzám na vlasy od L´Oréal z řady Elseve Extraordinary Clay a protože tehdy neměli očišťující masku s jíly, tak jsem si jí pořídila teď, ať mám řadu péče kompletní. Essence tvářenka z limitky Me&my umbrella byla třešničkou na dortu, prostě jsem si něčím chtěla udělat radost a byla to dobrá volba, odstín je super, skvělý na podzim a zimu. No a posledním nákupem byly Cien maxi odličovací tampóny z Lidlu, které si kupuju stále dokola.


Díky časopisu Žena a život se ke mě během října dostal i tento šampón na vlasy Schwarzkopf Gliss Kur Oil Nutritive, který je určený na vlasy se sklonem k třepení. Měla jsem z něj docela obavy, že díky olejům bude mé už tak rychle se mastící vlasy zatěžovat, ale zatím spokojenost.


Během října se na obálce Ženy a život objevil další dárek a to v podobě vzorečku nové vůně Tender Love od C-Thru. Je to květinově svěží vůně a celkem mě zaujala a to mini balení je fajn do kabelky.


A na závěr tady máme bio arganový olej od značky Sagrada Natura, který mi byl zaslán na začátku října k testování. Těšte se brzy na recenzi, jen prozradím, že bude pozitivní, protože tento produkt mi vážně sedl.

A co vy a nákupy? Utrácely jste a nebo jste si pořídily jen to opravdu nezbytné?

1 komentář:

  1. Super nákupy, používáš olej i na vlasy? Já mám teď od Delia olej na vlasy, ale už končím, tak hledám nový a babička mi radí právě Arganový. Už se těším na recenzi.

    OdpovědětVymazat