pondělí 1. srpna 2016

Spotřebované produkty: Červenec

Pěkné pondělí, krásky. Školou povinní mají za sebou první měsíc prázdnin a společně s jeho koncem je pravý čas na pravidelnou rubriku, kde vám každý měsíc ukazuji spotřebované produkty za uplynulý měsíc.



MediBlanc přírodní bělící pasta na zuby
Vzoreček jsem dostala k nákupu na Parfums.cz. Pasta moc příjemně voněla, nebyla příliš agresivní, to jestli bělí, tak nedokážu z tak malého balení posoudit a ani mě to nepřesvědčilo k plné koupi.
Verdikt: NE

Bione profesionální pleťový peeling Okurka
Tento peeling mě velmi mile překvapil, perfektně pleť zbavoval odumřelých buněk a suchých šupinek. Měl svěží okurkovou parfemaci a poměrně drobná zrníčka, která ale měla silný obrušující účinek, který mi vyhovoval. O peelingu jste mohly už několikrát číst na blogu, naposledy jsem se o něm zmiňovala ve své speciální péči o pleť.
Verdikt: ANO

Isana odličovací tampóny
Tyto byly z Rossmanna a byly normální, nemám nic, co bych jim vytkla, ale taky nic, že bych si řekla, že jsou skvělé. Prostě průměr, ale klidně bych si je koupila znova.
Verdikt: MOŽNÁ



Avon Simply Delicate gel pro intimní hygienu
Za poslední dobu jsem spotřeba tři balení tohoto gelu, vyhovoval mi do té doby, než jsem znovuobjevila gel s tea tree olejem od Ryoru, ke kterému jsem se po letech vrátila a žádný jiný už nehodlám kupovat. Ale zpátky k tomuto od Avonu. Gel byl tekutější konzistence, měl jemnou parfemaci, byl šetrný a měl praktické pumpičkové dávkování. Jak říkám, kdybych se nevrátila ke gelu od Ryoru, tak bych si zřejmě znova koupila tento od Avonu.
Verdikt: MOŽNÁ

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Mandarinkový sorbet
Moje stálice, tyto sprcháče kupujeme stále dokola, tentokrát jsme měli mandarinkovou variantu, která se skvěle hodí teď na léto. Sprcháče Aroma Ritual jsou sice dražší než třeba Balea, ale mě prostě více vyhovují. A navíc vždy čekám, když jsou v akci za 39 Kč, což je téměř srovnatelná cena s Baleou, kvalita je za mě ovšem vyšší.
Verdikt: ANO

Dermacol Aroma Ritual tělový peeling Vodní meloun
Další dermacolí miláček. Peeling božsky voněl po melounových žvýkačkách, jemně, ale přitom dostatečně obrušoval pokožku a nevysušoval ji. O produktech z řady Aroma Ritual jste mohly číst v tomto článku.
Verdikt: ANO


 
Roger&Gallet krém na ruce Bois D´Orange
Produkty od R&G mám moc ráda a zatím jsem byla se všemi, co jsem zkoušela, nadmíru spokojená. Tento krém měl překrásnou pomerančovou parfemaci, hutnější konzistenci, ale nebyl mastný. Podrobná recenze zde.
Verdikt: ANO

Himalaya výživný krém na ruce
Je to jeden z mých oblíbených krémů na ruce, měla jsem ho již několikrát. Líbí se mi na něm hlavně to, že je výživný, ale zároveň nedělá na rukou nepříjemný mastný film a pocit hydratovaných rukou dlouho vydrží.
Verdikt: ANO

Lancome tělový balzám Accord 3 Roses
Sice to byl tělový krém, ale já jsem ho používala na ruce, díky jeho velikosti se skvěle hodil do kabelky. Moc krásně voněl po růžích a ty já mám moc ráda v kosmetických produktech. Ale upřímně, jenom parfemace by mě ke koupi velkého balení určitě nepřesvědčila, jinak na produktu nebylo nic ohromujícího.
Verdikt: NE

Fenjal tělový olej
Tělové oleje patří k mým oblíbeným "mazadlům" na tělo a tento od Fenjalu byl vážně super. Měl moc příjemnou květinovou parfemaci, pokožku vyživoval, ale přitom jí nemastil, hned po aplikaci jsem se mohla obléct. Podrobná recenze zde.
Verdikt: ANO



Macadamia Natural Oil šampón
Byla jsem s ním velmi spokojená, dělal překrásně lesklé a zdravé vlasy a zároveň je příjemně provonil. Podrobnou recenzi si můžete přečíst zde.
Verdikt: ANO

Bione Tekuté vlasy
Myslím si, že je to už tak mé minimálně čtvrté spotřebované balení tohoto produktu a už mám další připravené v koupelně. Vlasy jsou po jeho používání lesklé, jemné na dotek, vyživené. Produkt obsahuje panthenol a keratin. O produktu jste už mohly mnohokrát číst na blogu, dokonce se objevil i v Kosmetice roku.
Verdikt: ANO

Avon parfémovaná voda Femme
Většinou dávám přednost vůním z parfumérie, ale i mezi levnějšími značkami se dají najít poklady za přijatelnou cenu. Skvělým příkladem je tato vůně od Avonu, kterou mi spousta lidí chválilo a bylo docela překvapených, že to není žádný luxusní drahý parfém za dva tisíce. Na vůni jsem dokonce nalákala i kolegyni z práce, která si ji potom taky koupila a mamce jsem taky udělala radost a pořídila ji jen tak pro radost. Více si o této květinově ovocné vůni můžete přečíst v tomto článku.
 Verdikt: ANO


Tak to bylo mých 13 vypotřebovaných produktů za červenec. A co vy a spotřebovávání kosmetiky?

2 komentáře:

  1. Uuuu, ten Fenjal olej, to je nene. Měla jsem vzoreček a moc jsme se nekamarádili :D Femme jsem taky minulý měsíc dorazila :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teď dodělala od Bione peeling Canabis, a nebyl vůbec špatný.. až na tu žvýkačkovou vůni.. :D

    OdpovědětVymazat