středa 3. srpna 2016

Piz Buin Ultra Light

Je léto, takže věřím, že recenze na opalovací produkty vám udělá radost. Dneska bych vám ráda představila opalovací kosmetiku Piz Buin, která si mě získala.


V létě je potřeba chránit před sluncem nejen pokožku, ale i rty. Piz Buin In Sun ochranný balzám na rty chrání tenkou pokožku rtů před intenzivními slunečními paprsky, zabraňuje jejich spálení, popraskání a tvorbě oparů, které se některých lidem ze slunce tvoří. Já naštěští na tyto neduhy netrpím, ale i tak do své ochrany před sluncem preventivně zahrnuji i ochranný balzám na rty. Tento balzám má SPF 30, chrání před UVA a UVB zářením. Produkt má 4,9 g a jeho cena je 132 Kč.

Ze rtů se přesuneme na obličej, i ten je potřeba dostatečně chránit před škodlivým slunečním zářením, abychom neměli vrásky, pigmentové skvrny a další kožní obtíže způsobené nadměrným a nechráněným sluněním. Mě se velmi osvědčil Piz Buin Ultra Light pleťový fluid, který rovněž chrání před UVA/UVB zářením a má ochranný faktor 30. Hlavním důvodem, proč jsem si tento fluid zamilovala je to, že po rozetření dodává pokožce suchý pocit, rychle zasychá. Není nic horšího, než být po natření opalovacími přípravky umaštěná a lesklá, s tímto produktem vám to nehrozí. Produkt je obohacený o antioxidanty derivátů vitaminu E, které zabraňují předčasnému stárnutí kůže. Balení produktu má 50 ml a pořídíte jej za 446 Kč. 

Aby byla péče kompletní, tak jsem si ze stejné řady pořídila i Piz Buin Ultra Light tělový fluid, který jak z názvu vyplývá je určen na tělo. Má stejné vlastnosti jako pleťový fluid, tedy má SPF 30, chrání před UVA/UVB zářením, obsahuje vitamin E a po natření na pokožce zasychá a nechává na ní suchý finiš. Po zaschnutí nedělá na pokožce bílé stopy jako většina opalovacích krémů a nešpiní plavky. Co navíc na produktu oceňuji tak je velmi praktický otočný aplikátor, žádné otevírání či šroubování víčka. 150 ml balení stojí 394 Kč.


Za mě je to ta nejlepší sluneční kosmetika, kterou jsem zatím vyzkoušela a kupuji si ji opakovaně. Věřte mi, že investice do kvalitních opalovacích produktů se vám vyplatí. A navíc fluidu vám stačí nanést opravdu malé množství, takže produktu spotřebujete méně než klasických opalovacích krémů a mlék.

Znáte kosmetiku Piz Buin?

1 komentář:

  1. Ja používam prípravky od Hawaiian Tropic, no vždy som chcela skúsiť niečo od Piz Buin. Najviac ma zaujal ten pleťový fluid, že na pleti nepôsobí tak nepríjemne a mastno ako väčšina opalovacích krémov. Ten sa určite oplatí skúsiť.

    OdpovědětVymazat