pondělí 18. července 2016

Oblíbená kosmetika: Červen

Ahojky, jak jste zvyklé, tak i tento měsíc se s vámi podělím o své oblíbené produkty, které jsem si nejvíce oblíbila během minulého měsíce.


 Avon Planet Spa Moroccan Romance hydratační pleťový sprej
 Je skvělou alternativou za klasické termální vody. Hydratační mlhu skladuji v lednici, protože miluji ten chladivý pocit, když si vodu nastříkám na obličej. Produkt má rozprašovač s příjemným rozptylem, čeho si taky na produkt cením je jeho plastový obal, takže se nemusím bát, že se mi rozbije. Hydratační pleťový sprej obsahuje růžovou vodu, po které jemně voní. Do horkých dní je to super vychytávka, o produktu jsem se zmiňovala ve své péči o pleť.

Balea gel na holení Coconut Kiss
Jak název napovídá, tak tento holící gel voní po kokosu, kromě něj je ve složení aloe vera a ibišek. Gel opravdu krásně voní po kokosu, hned si při jeho používání představuji, že ležím na pláži v Karibiku :-) Tyhle gely mě prostě neomrzí, nemám jim co vytknout. Jen škoda, že tento je z limitované edice a už jsem na něj v Dm drogerii nenarazila. Ale i gely ze stálé kolekce jsou fajn a moc pěkně voní.

Macadamia Rejuvenating Shampoo + Deep Repair Masque
Tyto dva produkty už mám doma delší dobu, ale intenzivně jsem je začala používat až v červnu. Jsou to skvělé produkty, které mé vlasy dovedly k dokonalosti. Vlasy jsou po jejich používání lesklé, zdravé, provoněné. Nejednou se mi stalo, že se mě lidé z okolí ptali, po čem že se mi vlasy tak lesknou. Masku na vlasy jsem měla už v minulosti, recenzi si můžete přečíst zde.



The Balm bronzer Balm Desert
Další produkt, který mám doma již delší dobu, ale až nyní si našel své místo v mém každodenním líčení. Na léto je naprosto bezvadný, používám jej jako bronzer nebo místo tvářenky. Je to teplejší odstín hnědé, což já ráda, neobsahuje žádné třpytky, je matný. Kromě samotného produktu se mi moc líbí i balení, které The Balm prostě umí.

Catrice Liquid Camouflage korektor
Už sama chápu, proč je kolem tohoto korektoru takový rozruch. Je vážně peckovní! Má hutnou konzistenci, ale zároveň nezvýrazňuje vrásky pod očima, skvěle drží, neflekatí. Skvělý je i aplikátor, kterým se korektor dá precizně nanést na požadovaná místa. A jako bonus voní po ovoci. Já mám korektor v odstínu 020 Light Beige.

Bourjois Healthy Mix make-up
Momentálně žádný jiný make-up nepoužívám, toto je můj letní miláček. Mám jej v odstínu č. 54 Beige, který mi sedí právě v létě, kdy mám pokožku opálenou. Krásně pleť sjednotí, díky rozjasňujícímu efektu mu dodá na šťavnatosti a zdravém lesku. Make-up obsahuje výtažky z ovoce, po kterém moc krásně voní. Nejlepšího efektu docílím, když make-up do pleti zapracuju pomocí Beauty blenderu, to jej ani nemusím přepudrovávat. Jsem s ním velmi spokojená a přesvědčená o tom, že až jej vypotřebuji, tak si jej pořídím znovu. O make-upu si více můžete přečíst ve článku o nejlepší dekorativní kosmetice za rok 2015.


A co patří mezi vaše momentální oblíbence?


4 komentáře:

  1. Já teď zbožňuju Soft Matte Lip Cream od NYX, podle mně jsou naprosto bez chyby :). A jiný gel na holení než od Baley už ani snad nekupuju.
    ChickFlickCherry blog

    OdpovědětVymazat
  2. Super produkty :) Já si nedávno od theBalm pořídila bronzer :)

    Fingers Up 2016
    Giveaway | Victoria's Secret

    OdpovědětVymazat
  3. Já si zamilovala gely na holení od Baley ! :) Catrice korektor používám every day .)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Catrice korektor si už musím pořídit.

    OdpovědětVymazat