pátek 15. července 2016

Nákupy a novinky: Červen

V první polovině června to vypadalo, že snad ani článek s nákupy nebudu mít o čem napsat, ale koncem měsíce jsem se s nakupováním nějak rozšoupla. A co že jsem si v průběhu měsíce pořídila?



 V Rossmannu jsem se docela vyřádila, hlavně co se laků na nehty týče. Sháněla jsem nějaký nude lak na nehty a takto to dopadlo. Původně jsem šla pro konkrétní lak a to Rimmel v odstínu 498 Rain rain go away, který se mi na swatchích moc líbil. K němu jsem pořídila nude odstín 513 Let´s get nude. Laky od Rimmelu mám moc ráda, vyhovují mi jejich širší štětečky. Konečně jsem si pořídila něco od Rival de Loop, a to dva laky na nehty. Jeden je třpytkový v odstínu 04 Million diamonds, barevný 27 Romantic cloud. Největší radost mám z laku Essence v odstínu 02 I care for you, protože má naprosto dokonalou barvu, přesně takovou, jakou jsem hledala. Jen škoda, že na nehtech i s top coatem vydrží jen tři dny bez poškození. Flormar lak na nehty v odstínu 005 Sandy Beige jsem pořídila za dvacku ve výprodejovém stojanu. Kromě laků na nehty jsem si chtěla pořídit nějakou voděodolnou řasenku na léto. Dle pozitivních recenzí jsem si pořídila tuto Essence Get Big! Lashes a za mě teda ne. Řasenka mi po čase opadává a ani nedělá pěkné řasy a to mi většinou téměř každá sedne. Do košíku taky putoval štětec na pudr M55 od Petra Lovelyhair. Se štětcem jsem moc spokojená a na pudr teď žádný jiný nepoužívám, je tak jemňoučký.



 V Dm drogerii jsem pořídila jen pár drobností v podobě Dontodent ústní vody, Ebelin odličovacích tampónků a S-he nálepek na nehty.



 Ani Teta drogerii jsem v červnu neminula a pořídila si v ní dva produkty. Essence tužka na obočí v odstínu 02 Brown mě stála 40 Kč a musím říct, že za tu cenu je super, akorát je potřeba mít lehkou ruku, protože je hodně pigmentovaná a dá se to s ní lehce přehnat. Nutně jsem potřebovala papírky na odsátí mastnoty z pleti a tak jsem koupila tyto od Uma Cosmetics. Zatím jsem neměla možnost je vyzkoušet, protože pár dní po jejich nákupu jsem našla načnuté od Essence, které jsem hledala několik dní :-)



V červnu jsem byla nakupovat v Polsku a tak chápete, že jsem si musela pořídit i nějakou kosmetiku, která není u nás k dostání. Do oka mi padl tělový peeling od značky Farmona s vůní broskve a manga, který mě vyšel v přepočtu na 50 Kč, a Marion vlasový olejíček v mini roztomilém balení. Obsahuje macadamiový olej a ylang-ylang, stál mě 24 Kč. Taky jsem si koupila Neutrogena tělové mléko, které bylo super levné, konkrétně vyšlo na 60 Kč.



Miluji dárky k časopisům a ty co byly k Ženě a život byly všechny super a tak jsem si pořídila hněd několik výtisků :-) Koupila jsem si ten s mini antiperspiranty Nivea a Yves Rocher micelárkou. No a ve schránce na mě čekal výtisk v rámci mého předplatného spolu s Bi-Oilem. Ani nedokážu popsat, jakou jsem měla radost, že mi do schránky přistál zrovna tento dárek, protože jsem Bi-Oil nedávno dopotřebovala a chtěla si koupit další balení.


A co zajímavého jste si pořídily vy v průběhu června?

11 komentářů:

  1. Nakupování laků je mor. Já teď toužím po bronzovém a černém :)))
    Super článek

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem měla tuhle řasenku, jako voděodolná je fakt suprově, ale ten mega kartáček mi vadil. Zkusila jsem proto příště voděodolnou od catrice a myslím že není co řešit - vodeodolnost super a kartáček úplně super. Je to taková ta celá modrá a divně zakřivená.

    OdpovědětVymazat
  3. Farmona u nás naštěstí dostupná je (díkybohu!), i když je fakt, že se hůř shání... Dík za info o té letní limitkové ústní vodě Dontodent, asi ji totiž potřebuju... :( :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amie, minulý týden jsem byla v jedné místní zapadlé drogérii a na produkty Farmona tam narazila :-)

      Vymazat
  4. Samé skvělé věci! Tužku na obočí od Essence si mám také v plánu pořídit, protože ta moje aktuální už má jen takové dva centimetry, takže už se s ní nedá vůbec pracovat, natož ji třeba ořezat. :D A k Bi-Oilu ti gratuluju, protože jsem si všimla, že ho chtěl úplně každý a bylo hrozně těžké ho sehnat. Ty jsi to měla bez práce. :D :)
    Já jsem si za červen pořídila nový pudr (milovaný Stay Matte od Rimmelu), korektor (Camouflage Liquid od Catrice), intimní gel (Lactacyd) a rozhodně ještě něco dalšího, ale teď si nevzpomenu. :D :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  5. Od RdeLoop mám ráda rozjasňovač, ten je super. Uma matující papírky používám také, a mám je snad všude, hlavně v létě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O jejich rozjasňovači jsem hodně slyšela, já mám sice Mary-Lou od The Balm, ale možná vyzkouším i tento:-)

      Vymazat
  6. Aha takže mini balenia opäť len ako súčasť časopisov, škoda, že sa nedajú kúpiť aj bežne, mini antiperspiranty som zataiľ videla len v Rakúsku. A riasenka od Essence presne táto vodeodolná robila moje riasy veľmi peknými.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si v červnu nakoupila matné rtěnky od NYXu, a teď snad ani jiné nepoužívám :). A na štětce od PLH si už nějakou dobu taky dělám zálusk :).
    ChickFlickCherry blog

    OdpovědětVymazat
  8. Rimmel laky mám moc ráda a to samé platí u produktů od Yves Rocher. Tužku na obočí od Essence také vlastním.

    OdpovědětVymazat