pátek 22. července 2016

Moje speciální péče o pleť (update)

Před časem jste mohly číst na blogu updatované články o mé ranní a večerní péči o pleť, dneska bych ráda tento "miniseriál" péče o pleť uzavřela článkem, ve kterém vám představím produkty, které používám pro extra péči. Peeling obličeje a následně pleťovou masku se snažím aplikovat na pleť dvakrát týdně.



V poslední době jsem si velmi oblíbila Bione profesionální peeling Okurka, který je určen k hloubkové očistě obličeje a celého těla. Jak víte, tak značku Bione mám velmi ráda a tento peeling rovněž patří mezi mé oblíbené produkty. Už jsem téměř na dně balení, ale do budoucna si chci peeling znovu pořídit. Má moc příjemnou okurkovou parfemaci, dokonce mě baví i jeho zelená barva, aspoň je sranda ve sprše:-) Peeling má poměrně intenzivní obrušující schopnosti, což mi nevadí, právě naopak, ale věřím, že pokud máte citlivou pleť, tak to nebude to pravé ořechové pro vaši pokožku. Já jsem s takto silným účinkem spokojená, protože pokožku zbaví šupinek, ucpaných pórů a dělá ji neskutečně hladkou a projasněnou. Balení má 200 g a pořídíte ho za 79 Kč.

Peeling se snažím střídat s Palmer´s jemným exfoliačním scrubem, který má krémové složení a obsahuje rozemleté kakaové boby, které pokožku jemně obrušují. Tím, že je krémový, tak po jeho použití je pokožka nejen zbavená odumřelých buněk, ale zároveň i vyživená. Palmer´s je rovněž mou velmi oblíbenou značkou, hlavně jejich řada Cocoa Butter Formula, která voní po kakau a je obohacená o vitamín E. Balení má 150 g a jeho cena je 234 Kč.



Po odstranění odumřelých buněk z pleti následuje pleťová maska. Ty ráda střídám a zkouším nové, ale i tak mám jednu masku oblíbenou a roky se k ní vracím. Je to Avon Planet Spa čistící pleťová maska s minerály z Mrtvého moře, která do sebe absorbuje přebytečný kožní maz a stahuje póry. Když si masku sundám z pleti, tak je pokožka jako znovuzrozená. Maska má 75 ml a její cena je 78 Kč.

U Avonu zůstaneme. Jejich pleťové masky z řady Planet Spa jsou vážně super a tak bahenní střídám s touto Avon Planet Spa vyrovnávací pleťovou maskou s růžovým olejem a marockým jílem Rhassoul. Tato je jemnější, má příjemnou růžovou parfemaci, ale díky obsaženému jílu perfektně čistí pleť.

Maskou, kterou mám doma nejkratší dobu, ale i za tak krátký čas se stala mým oblíbence, je Palmer´s čistící maska se zeleným jílem a mandlovým olejem. Jílové masky mi moc vyhovují, dokonale pleť čistí a vstřebávají do sebe přebytečnou mastnotu z pleti. Nemám jí co vytknout, stejně jako výše zmíněné masky moc pěkně voní, čistí pleť a po smytí masky je pokožka hladká, projasněná a hebká na dotek. Balení má 120 g a stojí 229 Kč.

Do své speciální péče o pleť určitě řadím i produkty, které bojují s pupínky, o těch jsem psala nedávno, článek si můžete přečíst zde.

Tak a jsme na konci dnešního článku, doufám, že vám byl článek užitečný a že jsem vám dala třeba tip na účinnou masku či pleťový peeling. Veškeré produkty můžete zakoupit v mém oblíbeném e-shopu parfums.cz, kde jak víte nakupuji pravidelně. 

Budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět své tipy na pleťové masky a peelingy, ráda vyzkouším něco nového. To je pro dnešek vše, užívejte léta!


1 komentář:

  1. Planet Spa je aj u nás základ :) pekný článok ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat