pátek 29. července 2016

Macadamia Natural Oil šampón a maska na vlasy

Je to něco málo přes rok, co jsem si nechala razantně zkrátit vlasy, tipuji tak o 50 cm nejméně. A řeknu vám, bylo to skvělé rozhodnutí a od té doby své vlasy zase miluji. Svou lásku se jim snažím projevovat tím, že o ně opět pečuji a užívám si to. Co mé vlasy dělá ještě krásnějšími? Rozhodně vlasové produkty od Macadamia Natural Oil.



Byť jsou mé vlasy rychle se mastící, tak jsem si pořídila Macadamia Natural Oil omlazující šampón, který je primárně určen pro suché a poškozené vlasy. Kořínky se mi sice rychle mastí, ale konečky vlasů jsou vysušené. Měla jsem docela obavy, jestli si šampón bude s mými vlasy rozumět, protože mi sedne málo co a téměř po všech šampónech se mi vlasy u kořínků rychle mastí. Tento šampón to nedělá, ba dokonce naopak. Většinou mi vlasy vydrží čerstvé dva dny, s tímto produktem si vlasy klidně můžu umýt až za tři dny. Dalším mým častým problémem, který mám s šampóny je to, že mě po většině z nich svědí pokožka hlavy. Tento to nedělá, je jemný a šetrný k vlasové pokožce a pečuje o ni. Mé vlasy jsou po použití šampónu jemné na dotek, lesklé a zdravé na pohled. Produkt rovněž příjemně provoní jemnou parfemací, já z produktu cítím květiny. Šampón má krémovou konzistenci, obsahuje makadamiový a arganový olej. Neobsahuje sulfáty, parabeny a jedná se o značku, která netestuje na zvířatech. Co se týče balení, tak produkt je v plastovém obalu, dávkování se liší podle velikosti balení (menší balení mají víčko, litrové má pumpičku). Šampón je k dostání ve třech velikostech (100, 300 a 1000 ml) a jeho cena začíná na 121 Kč za nejmenší balení.



Aby péče o vlasy ve sprše byla kompletní, tak po umytí vlasů šampónem následuje pečující krok v podobě Macadamia Natural Oil vlasové masky pro suché a poškozené vlasy. Už je to mé druhé balení této masky, což svědčí o tom, že je vážně skvělá. Maska obsahuje směs olejů, konkrétně makadamiový, arganový a čajovníkový olej. Ve složení také najdete extrakt z heřmánku či aloe vera. Má hutné krémové složení a překrásnou parfemaci, která se drží ve vlasech. Maska vlasy zvláční, vyživí, dodá jim lesk. Oba produkty jsou super, ale tahle maska je bomba. Takže pokud chcete něco od této značky vyzkoušet, tak rozhodně tuto vlasovou masku. I tento produkt neobsahuje parabeny, sulfáty, alkohol a nebyl testován na zvířatech. I zde platí, že si můžete vybrat z několika velikostí balení (100, 250 a 500 ml), ceny začínají na 205 Kč. Co se týče balení masky, tak 100 ml je v tubě, větší balení jsou v kelímku. 



Co říct na závěr? Já jsem s těmito produkty velmi spokojená a za mě to jsou jedny z nejlepších vlasových produktů, které jsem kdy měla. A ohlasy okolí to jen potvrzují, protože nejednou se mi stalo, že po použití obou těchto produktů mi lidé chválili mé vlasy, že se krásně lesknou a co že na ně používám, že jsou tak zdravé.

Znáte Macadamia Natural Oil produkty?

1 komentář:

  1. Super tip. Já na tuhle vlasovou kosmetiku stále koukám na eshopech ale já bych toho chtěla vyzkoušet tolik že to za celý život nemohu stihnout. Já mám taky rychle se mastící vlasy a dlouhé takže péče o ně je důležitá. Já mám ráda dlouhé vlasy a krátké bych nechtěla protože mi tak dlouho trvalo než mi vyrostly do požadované délky že je víc jak konečky nenechám stříhat.

    OdpovědětVymazat