středa 20. července 2016

Beauty Blender

Když se konečně Beauty Blender dostal do Sephory, tak jsem neváhala ani minutu a pořídila si ho. Spousta pozitivních recenzí na něj ve mě vzbuzovala takovou potřebu jej vlastnit, že jsem přeskočila "mezikrok" používání jeho napodobenin a rovnou si koupila originál. A co na něj říkám?


Je vážně peckovní a se všemi pochvalnými recenzemi mohu jen souhlasit. Beauty Blender používám už více jak půl roku a zatím je na něm vidět běžné opotřebení, které ale nemá vliv na jeho funkci. Po více jak sedmi měsících je v něm jen pár drobných trhlinek, které se objevily po jeho čištění. Jednou jsem ho zkoušela vyčistit všemi oblíbeným čištičem od Ebelin, který z něho bohužel vyžral trošku růžové barvy, ale jak říkám, funguje stále dobře. Takže teď ho po každém použití čistím čističem od e.l.f. nebo mýdlovou vodou.


Beauty Blender používám k nanášení tekutého make-upu a korektoru a na pleti dělá naprosto dokonalý jednolitý look. Houbičku před jejím použitím navlhčím pod tekoucím proudem vody, vodu z ní poté vytlačím, aby Beauty Blender byl pouze navlhčený a ne mokrý. Ťupkavými pohyby potom produkty vtlačuji do pleti. K nanesení make-upu používám spodní nejširší část houbičky, korektor potom nanáším zúženou částí, díky které jej precizně nanesu pod oči. 
 

Beauty Blender jsem kupovala v parfumerii Sephora a přiznám se, že už si nepamatuji jeho přesnou cenu, ale vím, že stál něco přes 400 Kč. Rozhodně té investice nelituji a až můj první Beauty Blender odejde do kosmetického nebe, tak si půjdu okamžitě koupit další, protože si bez něj už svou make-up rutinu nedokážu představit. Ostatně o jeho super schopnostech jste už mohly číst na blogu například v Kosmetice roku.


A co vy a Beauty Blender? Používáte ho nebo raději dáváte přednost štětcům či nanášení make-upu prsty? Je na vás příliš drahý a raději si koupíte jeho levnější napodobeniny? Budu se těšit na vaše názory v komentářích.

1 komentář:

  1. O Beauty Blenderu jsem už tolik slyšela, ale furt se nemůžu dokopat k tomu, abych ho vyzkoušela. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat