sobota 7. května 2016

Kosmetické nákupy a novinky: Duben

Ahojky, dneska bych vám ráda ukázala produkty, o které se rozrostla moje kosmetická výbava během dubna. Skoro vše jsem pořídila během jedné návštěvy Dm drogerie.



 Z aktuální limitky jsem pořídila Balea melounový tělový sprej. Jednak jsem si nějaký osvěžující sprej na léto chtěla koupit a za druhé miluji vůni melounu. Sprej voní jako melounové žvýkačky, s jeho výdrží to nebude nijak valné, ale s tím jsem počítala. Do zásoby jsem si pořídila Nivea novinky v podobě sprejového a roll-on antiperspirantu. Jednak byly v akci za 50 Kč, ale hlavně jsem je kupovala kvůli parfemaci, protože voní přesně jako klasická Nivea z modré plechové krabičky.



Věc, pro kterou jsem hlavně šla do Dmka byl  Balea vlasový olej ve spreji, o kterém mluvila Lou. Přijde mi to jako skvělá vychytávka a nevím o tom, že by něco podobného nabízela jiná značka. Dá se použít jak na suché, tak na vlhké vlasy. A překrásně provoní vlasy po kokosu. Nedávno jsem si nechala více zkrátit vlasy, i proto, že jsem díky ombré měla hodně vysušené konečky. Ale po prosvětlených konečcích se mi celkem stýská a tak, když jsem v akci viděla L´Oreál Casting Sunkiss Jelly na postupné zesvětlení vlasů, neváhala jsem a přihodila jej do košíku. Zatím jsem produkt nezkoušela, ale jsem zvědavá, jestli vlasy zesvětlí podobně jako sluníčko, jak slibují na obalu.



Taky bylo potřeba dokoupit nezbytnosti v podobě Ebelin odličovacích tampónů a Balea tekutého mýdla na ruce vonícího po papáji. Jsou to věci, které prakticky kupuji při každé návštěvě této drogerie. 



Od přítelovy mamči jsem dostala Naturalis tělové máslo vonící kokosem, které zatím čeká na vyzkoušení, nejdříve se musím prokousat načatými zásobami, stejně jako Dermacol Gold Elixir kaviárový krém na ruce, který byl jako dárek k časopisu Žena a život. No a na závěr tady máme Promise zubní pastu s hřebíčkem, kterou s přítelem kupujeme pravidelně a je naše nejoblíbenější.


Celkem jsem s nákupy spokojená, protože jsem vesměs pořizovala věci každodenní potřeby, které se v koupelně neztratí. No, uvidíme příští měsíc :-) A co pěkného jste si pořídily vy?

2 komentáře:

  1. Melounový sprej jsem si koupila v dubnu také :) i když jak píšeš, výdrž asi nebude nic extra, ale meloun taky miluju, takže jsem neodolala :)
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  2. Melounový sprej si chystám koupit - voní fakt skvěle :) Ten postupný zesvětlovač jsem zkoušela minulé léto a vlasy mi zesvětlil, tak moc, že jsem to ani nečekala a pak se mě každý ptal, co jsem si dělala s vlasama :D

    Nails | OPI Brisbane Bronze

    OdpovědětVymazat