pondělí 29. února 2016

Spotřebováno: Únor

Tak a máme tady konec další měsíce tohoto roku. Řekla bych, že spotřeba produktů je konstatní, deset prázdných obalů považuji za průměrný standard :-)



The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing Butter
V posledních týdnech jsem na odličování nepoužívala téměř nic jiného a tak jsem po dlouhé době produkt už dopotřebovala. Už to bylo potřeba, protože jsem jej měla dlouho načatý. Byla jsem s ním velice spokojená, stačilo jej opravdu maličko na odlíčení celého obličeje, dokonce i řasenku bravurně odlíčil. Více o produktu si můžete přečíst tady.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Daily Scrub
Tento peeling jsem používala zhruba třikrát týdně a to hlavně ráno, protože je velice osvěžující a dokonale mě probudil. Zrníčka jsou velice jemná, než peelingem bych jej spíše nazvala čistícím gelem s mikrozníčky. Moc pěkně svěže voněl a pleť jemně, ale důkladně vyčistil.

Sephora odličovací tampóny
Koupila jsem si věhlasné odličovací tampónky ze Sephory, které všichni tak chválí. A upřímně nechápu, co na nich všichni vidí. Jsou naprosto průměrné a nepřijdou mi ničím lepší než ostatní tampónky z drogérie. Navíc na to, že nejsou nic extra, tak jsou celkem drahé. Doma mám ještě jedno balení, protože jsem je kupovala v akci 1+1. Za to zaplať pánbůh, protože mě aspoň jedno balení nevyšlo zas tak draho. Za mě ne, zlaté Cien maxi odličovací tampóny.



Promise zubní pasta
Produkt, který používám roky a který se pravidelně objevuje ve spotřebovaných produktech. Je to naše nejoblíbenější zubní pasta.

Garnier Neo deodorant
Tento krémový deodorant už mám opakovaně, je to mé tuším druhé vypotřebované balení. Měla jsem jej ve variantě Soft Cotton, což je čistá krémová parfemace, která se nebije s mým parfémem. Používala jsem jej hlavně večer, ráno dávám přednost sprejovému deodorantu.

007 For Women Eau de Parfum
Tato vůně byla mým nepostradatelným společníkem celý podzim a zimu a na toto období byla jako stvořená. Kromě samotné vůně mě velice zaujal i jeho flakonek, který je naprosto skvostný. Více o parfému si můžete přečíst zde.



Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Belgická čokoláda
Moje stálice a tyto sprcháče kupujeme stále dokola. Tento pomerančový s čokoládou mám nejraději v zimních měsících. Kdo nezná, tak ať určitě vyzkouší.

Balea holící gel Pink Grapefruit
Další produkt vonící po růžovém grepu, tentokrát od Balea. Jejich gely na holení mám moc ráda, protože stojí pár korun, pěkně voní a mají roztomilé obaly.

Guy De On regenerační bahno z Mrtvého moře
Tento produkt mi "strašil" v koupelně celkem dlouho, dokonce tak dlouho, že český e-shop s těmito produkty skončil. Což je škoda, protože bych si chtěla koupit další balení, protože bahno bylo skvělé. Obsahovalo tea tree olej, což byla společně s bahnem účinná kombinace na pupínky. Bahno jsem nanášela na obličej jako masku, ale také jsem jej používala na dekolt a záda. Perfektně pokožku vyčistil, léčil pupínky.

Yves Rocher péče proti celulitidě Minceur Intensive
Tento produkt jsem měla v koupelně taky hodně dlouho, takže bylo potřeba pohnout s jeho dopotřebování, což se podařilo. A jsem za to ráda, protože gel mě nenadchl a měl zvláštní vůni, byl cítit po trávě a kopřivách. Tohle opravdu ne a ani jsem nezaznamenala nějaké účinky na celulitidu.


Dneska by mě zajímalo, které odličovací tampónky jsou podle vás ty nejlepší?

6 komentářů:

  1. Určite tie z kauflandu či už v modrom alebo zelenom balení. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tedy se Sephoráckými tamponky spokojená a nijak drahé mi nepřijdou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejradši klasický ebelin z dmka, ale tak co týká tohohle tak je mi to vcelku šumak

    OdpovědětVymazat
  4. Sprcháč od Dermacolu s parfemací belgická čokoláda je můj oblíbený, pěnu na holení od Balei jsem také měla,byla fajn ale většinou tyhle produkty nepoužívám. dávám přednost vosku:)
    Jinak mám ráda odličovací tamponky z DM od Ebelin.

    OdpovědětVymazat
  5. Sephora tamponky mě docela lákají, ale zatím zůstávám u té mé drogerkové klasiky.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tamponky ze sephory nesnáším, jednou mi je vnutili k nákupu snad zadarmo a vůbec mi nevyhovujou... Nejlepší jsou ebelin z dmka.

    OdpovědětVymazat