úterý 2. února 2016

Spotřebováno: Leden

Tak a máme za sebou první měsíc nového roku a s ním 12 vypotřebovaných produktů. Mohlo by to být lepší, ale i tak mám ze sebe dobrý pocit.


Alverde tělové máslo Verwöhn Traum
Konečně jsem dopotřebovala poslední máslíčko z tria z předloňské vánoční limitky Alverde. Toto mi ze všech vonělo nejméně, s častějším používám jsem si na vůni zvykla a docela mi voněla. Dle obalu měla vonět po skořici, ale zdaleka mi ji nepřipomínala. Máslo bylo velmi hutné, bylo potřeba jej pořádně do kůže vetřít, vmasírovat.

Palmer´s Cocoa Butter Formula Lip Balm
Můj svatý grál v péči o rty! Zřídkakdy sáhnu během dne po jiném balzámu, tento je prostě podle mě nejlepší. Má jemnou kakaovou vůni a je tak máslový, že při dotyku s pokožkou rtů na nich doslova roztaje. Je to ten z balzámů, který na rtech cítíte i po delší době, nemusíte tedy rty tak často mazat. Za mě top balzám!

Avon Skin So Soft Silky Body Lotion Skindisiac Red
Toto tělové mléko bylo vhodné na léto, protože na pokožce zanechalo takový lesklý film a obsahovalo shimmer. Teď na zimu bylo mléko pro mě málo výživné, ale jak vidíte, tak nakonec jsem jej dopotřebovala (ale dalo mi to teda zabrat). Mléko obsahovalo mučenkový olej, vanilku a dřevité tóny. Vůně byla opravdu intenzivní.

Bione Cosmetics dvoufázový oční a pleťový odličovač Med
Můj další miláček, kterého si už kupuji roky a žádný jiný odličovač už nepoužívám, akorát střídám varianty tohoto produktu. Tento byl z řady obsahující med, po kterém jemně voněl. Tyto dvoufázáky si kupuji proto, že perfektně odlíčí, neštípou v očích, nevysušují pleť a koupíte je za pár korun. Produkt má 255 ml a jeho cena se pohybuje kolem 80 Kč. Kdo nezná, tak určitě ať vyzkouší.



Mary Kay Botanical Effects čistící gel
Tento gel jsem měla moc ráda, dokonce se objevil i v Kosmetice roku 2014. Ze začátku jsem jej hodně používala, pak jej vystřídaly jiné produkty k testování. No a protože už jsem ho měla dlouho otevřený, tak jsem se k němu vrátila a dopotřebovala jej. Krásně pleť vyčistil a přitom k ní byl jemný. Stál něco kolem 500 Kč, ale investice nelituji, protože se mi po něm spravila pleť.

Saloos Bio Argan Revital regenerační obličejový olej
Tyto pleťové olejíčky mám moc ráda a používám je večer na pleť místo krému. Tento naprosto božsky voněl. Od Saloosu jsem těchto obličejových olejíčků už vyzkoušela několik a ať si vyberete jakoukoliv parfemaci, tak neuděláte krok vedle. Více si o produktu můžete přečíst zde.

Cien odličovací tampóny s mikrovláknem
Nebyly špatné, ale maxi tampónky z Lidlu jsou mnohem lepší. Tyto tampóny byly z jedné strany hladké a z druhé měly prošívanou strukturu pro lepší odličování.

Iseree maxi odličovací tampóny
To jsou přesně ty tampónky, o kterých jsem psala výše. Za mě to jsou ty nejjemnější odličovací tampónky a je super, že jsou maxi, takže jich spotřebujete méně než těch klasických.



Palmer´s Shea Formula Moisturizing Hand Cream
Krém jsem si přivezla z Amsterdamu a tentokrát jsem sáhla po něčem jiném než produktech z mé milované řady Cocoa Butter Formula. Řada Shea Formula má jemnou, krémovou vůni, kromě bambuckého másla krém obsahoval marulový olej a výtažek z ovsa. Byl opravdu výživný, ale blíže mému srdci je prostě kakaová řada.

Bione Cosmetics regenerační kondicionér Keratin
Tuto vlasovou řadu s keratinem mám moc ráda, pravidelně si z ní kupuji Tekuté vlasy a vlasový šampón. Kondicionér jsem měla poprvé a i s ním jsem byla velmi spokojená. Vlasy se skvěle rozčesávaly, byly lesklé, vypadaly zdravě a vyživeně.

Carmex Cherry Moisturising Lip Balm
Další produkt, který si kupuji pravidelně a spolu s Palmer´s balzámem tvoří naprosto dokonalé combo péče o rty. Carmex na rty používám večer, kdy jej na rty nanesu v silnější vrstvě. Přes noc se postará o suchá místa na rtech a různé oděrky, rty doslova léčí.

Estyle Magic Curling Mascara
Tato řasenka se objevila v Kosmetice roku 2015 a je naprosto skvělá. Byť má plastový kartáček, který já moc nemusím a raději dávám přednost těm klasickým, tak dělala neskutečně krásné řasy.


A co Vy a lednová spotřeba?

1 komentář:

  1. Ja mám jahodový Carmex a žiaľ nepripadá mi až taký skvelý, hlavne v mrazivom počasí si nevedel s mojimi perami poradiť.

    OdpovědětVymazat