pátek 15. ledna 2016

Botanico pleťová kosmetika s propolisem

Ahojky, dneska si dáme recenzi na dva produkty, které mi byly zaslány k testování e-shopem Balnya.cz. Byly mi vybrány produkty obsahující propolis. A jak se mi produkty osvědčily, jestli mé pleti vyhovují, tak to se dozvíte na dalších řádcích.


Botanico pleťový krém s propolisem
Krém je hodně husté konzistence, je tak hutný, že v pohodě můžu kalíšek převrátit vzhůru nohama a jeho obsah se ani nehne. Má takovou vyšlehanou texturu, krému stačí nanést opravdu maličko, akorát tím, že je tužší, tak je potřeba jej prsty pořádně rozetřít a zapracovat do pokožky. Tím, že je opravdu výživný a hutný, tak mi vůbec nesedl. Moje pleť je smíšená, takže pro mě byl příliš výživný, mohla jsem jej používat maximálně na noc a stejně se krém pořádně do pleti nevsákl. I když musím říct, že po ránu jsem měla pleť krásně hebkou na dotek, ale přes ten pocit mastnoty jsem se prostě nemohla přenést. Takže jsem jej přenechala mamce, která má suchou pleť, tvoří se jí šupinky, a ta je s krémem spokojená. Její vyprahlé pleti dodává extra dávku hydratace a výživy. Krém obsahuje propolis, který působí antisepticky a antimykoticky. Produkt má krásnou medovou parfemaci. Má 50 ml a jeho cena je 89 Kč, pořídíte jej zde.

Botanico pleťové mléko s propolisem
Pleťové mléko má méně hutnou konzistenci a krémovější texturu, co se týče parfemace a ostatních vlastností, tak je velice podobné pleťovému krému. Slouží k čištění pleti, kde mléko krouživými pohyby vetřete do kůže a potom vatovým tamponkem stáhnete včetně nečistot a make-upu. Vadí mi balení produktu, protože mléko je ve vyšší lahvičce z pevného plastu a tím, že produkt je hutné konzistence, tak z lahvičky nevytéká a obal se nedá zmáčknout, aby se produkt vytlačil. Takže mléko je vlastně nedobytné. Nakonec jsem jej nabírala vatovou tyčinkou, ale příliš produktu se mi takto nepodařilo nabrat, jde to špatně. Neměla jsem na to nervy a kvůli nepohodlnému dávkování i tento produkt přenechala mamce.Ta to vyřešila, plastovou lahvičku rozřezala a obsah si dala do jiného kelímku. S pleťovým mlékem byla také spokojená. Botanico pleťové mléko s propolisem má 100 ml, stojí 99 a koupíte ho zde.

Podtrženo, sečteno, pro mastnou pleť tyto produkty opravdu díky své hutnosti nejsou, ale pokud trpíte na šupinky, suchá místa a celkově suchou pleť jako mamka, tak budete určitě spokojené. Určitě se do e-shopu podívejte, konkrétně na značku Botanico, protože kromě kosmetiky mají v nabídce čaje, ochucené oleje, kávu či sirupy.


Znáte e-shop Balnya.cz?

2 komentáře:

  1. Produkty maji krasne baleni, ale znacku jinak neznam. Krem me ale zaujal, mam suchou plet, takze by sednout mohl.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto kosmetiku vůbec neznám. Věci s propolisem jsou dobré, taky vlastním propolisový krém který mi celkem pomohl s bojem proti akné. Každopádně se mi líbí u této kosmetiky i její cena. Já produkty taky často rozříznu abych se dostala až na dno, holt některé aplikátory to nedokáží.

    OdpovědětVymazat