pondělí 28. prosince 2015

Fenjal sprchový a tělový olej

Tak a máme po Vánocích. Doufám, že jste si je užili stejně skvěle jako já.

I když venku to vypadá na jaro, tak v zimních měsících je přece jen chladněji, pohybujeme se ve vytopených místnostech a naše pokožka tím trpí a je vysušená. Já letošní zimu proti dehydrované a vysušené kůži bojuji těmito dvěma produkty.



Fenjal sprchový olej
Sprchové oleje jsem si v poslední době velmi oblíbila, je to ideální způsob, jak o svou pokožku pečovat už ve sprše. Sprchový olej kůži umyje a zároveň zvláční a vyživí, produkt obsahuje vzácné zkrášlující oleje a pečující olej z hroznových jadérek. Olej krásně voní květinovou parfemací, nedokážu tu vůni popsat, ale je opravdu jemná a neotřelá. Za mě palec nahoru a až olej dopotřebuji, tak si ho určitě koupím znova. Obsah produktu je 200 ml a pořídíte jej za cenu kolem 110 Kč. 


 
Fenjal tělový olej
Tělové oleje patří do mé stálé zimní péče o pokožku. Tento od Fenjalu má super praktické balení s rozprašovačem, kterého si velice cením. Za mě je to nejlepší aplikátor pro olejové produkty, protože není nic horšího než upatlané hrdlo od olejového produktu. A fajn je určitě i plastové balení, takže se nemusíte bát, kdyby vám olej náhodou vyklouzl z rukou, že se vám rozbije o podlahu. Produkt obsahuje zkrášlující oleje a vyživující olej z mučenky. Je to suchý olej, což je super, ihned po aplikaci se můžete obléct do pyžámka (já olej používám večer po sprše) či jiného oblečení. Po použití oleje je pokožka zvláčněná a navíc krásně provoněná, opět je parfemace produktu jemně květinová. Pečující tělové oleje jsou většinou dost drahé, takže je super, že tento zázrak pořídíte za cenu kolem 190 Kč za 150 ml. Za sebe dávám v zimě přednost tělovým olejům před tělovými krémy a mléky.



Oba produkty jsou určitě skvělým tipem pro ty z vás, které ještě nic od této švýcarské značky nezkoušely. Já osobně mám od Fenjalu ráda krémový kuličkový deodorant či tělové mléka.

Znáte Fenjal?

2 komentáře:

  1. Tak tuhle značku vůbec neznám, ale vypadá to dobře. Cena je docela v pohodě a mají i pěkné balení :)

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jejich produkty vyzkoušej, protože jsou fakt super a ceny jsou v pohodě.

      Vymazat