úterý 13. října 2015

Spotřebováno: Srpen a září

Ano, opět jsem v mega skluzu s psaním článků, a tak to dneska napravím tímto rychlopostem, ve kterém bych Vám ráda ukázala vypotřebované produkty za srpen a září. Žádná sláva, za dva měsíce jsem se podívala na dno pouze šesti produktům. Ale slibuju, že říjen bude lepší, už teď se mi taška s prázdnými obaly pěkně plní. 


Pantene šampon na vlasy Aqua Light
I když ráda šampony střídám a zkouším co je v drogérkách nového, tak se stejně pravidelně vracím k tomuto šamponu, který mi dělá vlasy lesklé, zdravé, krásně je provoní a hlavně se mi méně mastí. Pokud jste ho zatím nezkoušely, tak to určitě udělejte, je vážně bezvadný.

The Body Shop banánový kondicionér
Stejně jako banánový šampon, který jsem už dávno vypotřebovala, jsem si zamilovala i tento kondicionér. Úžasně voněl a ta vůně se držela ve vlasech i po umytí. Celkově mým vlasům seděl a až budu mít cestu do Prahy, tak si ho asi zase pořídím.

Garnier lak na vlasy Flex&Hold Volume
Normální lak na vlasy, nic co by mě nějak zvlášť osilnilo, takže znovu určitě nepořídím. Navíc mám v koupelně už nový, který je fakt třída, ale o něm jindy (třeba v oblíbencích).

Avon Simply Delicate intimní gel Calming
Byl bez parfemace, měl krémovou konzistenci. Musím se přiznat, že jsem měla vůči němu předsudky a mnoho šancí mu nedávala, ale nakonec mě mile překvapil. Klidně bych si ho koupila znova.

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Sicilská pistácie
Tyto sprcháče nechybí v žádném Spotřebováno, jinak tomu není ani dnes.Tento pistáciový je přítelův nejoblíbenější z celé řady Aroma Ritual. Není divu, protože autenticky voní jako pistáciová zmrzlina, mňam.

Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Sladké mango
 Měla jsem ho poprvé a taky naposledy. Vlastnostmi je suprovní, má vše, co od sprcháče chci, teda až na příjemnou vůni. Jak napovídá název, tak parfemace je sladká, řekla bych dokonce přeslazená. A přílišné slaďárny já nerada.


Tak to by bylo pro dnešek vše a příště se budu těšit u dalšího, plnohodnotného článku.
Pa.

4 komentáře:

  1. Mně přišla parfemace u toho manga naopak hodně kyselá :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Intimní gely od Avonu já mám nejradši, posledně byly 3 za 120, tak jsem hned pobrala do zásoby :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-) práve sladké mango je moja moja najobľubenejšia vôňa. mám ju radšej ako mango od body shopu. volám ju infantilne "džúsik" a keď k nej privoniam, musím sa usmievať. viktoria

    OdpovědětVymazat