neděle 22. března 2015

Saloos květinová pleťová voda Neroli

V poslední době docela ujíždím na osvěžujícících pleťových vodách ve sprejích. Představují můj poslední krok večerní péče o pleť. Občas, když nezapomenu a stíhám, je používám i ráno, dokonale to probudí pleť. V posledních měsících tuto službu plní tato květinová voda od mého oblíbeného Saloosu.


Je to mé několikáté balení tohoto produktu, akorát střídám vonné varianty, tentokrát padla řada na Neroli. Složení je velice jednoduché, obsahuje pouze čistý vodní destilát z květů pomerančovníku a 2 % alkoholu. Neroli mě dokáže opravdu probrat, po střiknutí na pleť je vůně štiplavá, po chvilce se rozvine do sladších tónů pomeranče. Přiznám se, že oproti předminulé variantě Růže mě vůně zprvu zarazila, ale už jsem si na ni zvykla a mám ji dokonce ráda.

Nejčastěji květinovou vodu používám pro osvěžení obličeje, občas ji nastříkám na vatový tampónek a otřu jím pleť pro její dočištění. Květinové vody jsou úžasné do horkých letních dní, v létě mi dělají téměř každodenní společnost, beru si je s sebou i na dovolenou. Ale jenom k osvěžení obličeje neslouží, mají mnohostranné využití, můžete je používat na vlasy pro usnadnění jejich rozčesávání, na zklidnění kůže po holení či bodnutí hmyzem. Já ji například přidávám do bahna z Mrtvého moře, aby mělo tekutější konzistenci a lépe se roztíralo.

Balení je skleněné, má rozprašovač, kterým se skvěle aplikuje na obličej. Saloos květinové pleťové vody jsou k dostání ve více variantách, například růže, levandule, tea tree či máta. Vždy se jedná o čistý vodní destilát z daných květů či listů rostliny a z 2 % alkoholu. Obsah vod je 50 ml a jejich cena se pohybuje kolem stokoruny. A ještě tip na závěr, doporučuji vodu skladovat v ledničce, to je teprve osvěžení. :-)


Už jste vyzkoušely některou z květinových vod?

4 komentáře:

  1. Růže musí být super na léto když se člověk spálí na sluníčku. I když mám nejradši růžovou vodu po půllitrech z indického obchodu, tahle zas má rozprašovač :)

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - nejlepší a velmi budget-friendly tužka na oči

    OdpovědětVymazat
  2. Na těchto vodách poslední dobou docela ujíždím, mám už několikáté balení a náhodou teď zrovna používám taky Neroli. Dokonce se dostaly i do článku o mé nejoblíbenější kosmetice http://easyontheeyeblog.blogspot.cz/2015/01/recenze-nejlepsi-pecujici-kosmetika.html Používám je přesně tak, jak píšeš, osvěžení obličeje, dočištění pleti, ale i na vlasy. Nejvíc mi asi voní Rozmarýna a Meduňka.

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec jsem tyto vody nebo jiné nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem pár olejíčků, ale pleťovou vodu ještě ne:) Zrovna to Neroli bych asi zkusila, četla jsem, že je to zaručený zlepšovač nálady:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat