pondělí 5. ledna 2015

Saloos bio tělové peelingy

Čaute, přeji Vám krásný první den nového týdne! Dnes bych Vám ráda představila mé oblíbené tělové peelingy, které jsou od mé oblíbené české kosmetické značky Saloos. Peelingy jsem si tak oblíbila, že se i objeví v plánovaném článku o oblíbencích za rok 2014.

Bio tělový peeling jsem měla ve dvou provedeních, variantu Mojito a Růže. Mojito jsem používala v létě a na toto období byl naprosto stvořený. Voňavější věc jsem snad nikdy nevlastnila, fakt krásná parfemace, peeling voněl přesně jako alkoholický nápoj stejného jména. V těchto chladných dnech používám variantu Růže, která je méně voňavější, parfemace je taková decentní.



Peelingy obsahují mořskou sůl, která má dostatečnou hrubost, aby tělo zbavila odumřelých buněk. Čeho si na peelinzích nejvíce cením, tak je to, že obsahují olejovou složku, díky které není potřeba po sprše pokožku ani krémovat. Je krásně jemná a hydratovaná.


Peelingy mají 140 ml a pořídíte je za cenu kolem 120 Kč. K dostání je kromě výše dvou zmíněných parfemací ještě čokoládový a levandulový s tea tree olejem.

Znáte tyto peelingy?

1 komentář:

  1. Musím řít, že ty peelingy vypadjí velice slibně :) já jsem teda zkoušela peeling domácí, no ale po mojitu teda nevoněl :D och..
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat