sobota 20. září 2014

Spotřebováno: Srpen

Krásnou sobotu! Už je mi to hloupé, protože v poslední době se stalo téměř rutinou, že každý můj nový článek začíná omluvou za neaktivitu a následně slibem, že se to zlepší a budu přispívat pravidelně. Takže už raději neslibuji. :-) Dnes si dáme tradiční Spotřebováno.



1. Verona noční pleťový krém s kozím mlékem
Stál 25 Kč a kupovala jsem ho v PeMi. I když je určen na obličej, tak po čase jsem ho začala používat na ruce, moc mi vyhovovala jeho konzistence a moc pěkně voněl. Celkem fajn výrobek za pár korun, ale znova si ho nekoupím.

2. Yves Rocher zmatňující maska s výtažkem ze šišáku
Tuto masku jsem měla několikrát a toto poslední balení jsem si šetřila, protože maska se už nevyrábí. Byla skvělá, krásně pleť čistila, vtahovala do sebe přebytečný maz a měla i peelingové účinky. Ach jo, budeš mi chybět. :-(

3. Freeman krémový pleťový peeling Meruňka
Ze začátku jsem ho neměla ráda, zrníčka mi přišla příliš hrubá a k pleti nešetrná, ale po čase si mě získal. Ale znova si jej nekoupím.



4. For Life&Madaga Balance krém 24 h
Byl to pouze vzorek, takže zas tak dobře se nedal kvůli malému balení otestovat, ale musím říct, že obličej byl po aplikaci krásně hlaďoučký. A pěkně voněl.

5. Clarins Daily Energizer Cream-Gel
Další vzorečkové balení. Tento krém jsem dostala v mallorské parfumérii k nákupu produktů. Na krém-gelu se mi líbila právě jeho konzistence, která byla ideální na léto a taky jeho jemná citrusová vůně.

6. Himalaya víceúčelový krém
Je to už mé druhé vypotřebované balení a další už mám doma. Tento krém je opravdu kouzelný a poradí si s pupínky, spáleninami, štípanci a jinými kožními defekty. Právem se umístil v žebříku mé Kosmetiky roku 2013. A aby toho nebylo málo, tak kromě toho, že je úžasný, tak Vám nezruinuje peněženku. Kdo ho ještě nezkusil, tak musí a povinně! :-D



7. Caterine maxi odličovací tampóny
V poslední době si kupuju jenom tyto velké tampónky a jsem s nimi moc spokojená. I tyto byly fajn, byly jemňounké a nepelichaly. 40 ks mě vyšlo na dvacku, což je fajn. Byly koupené v Kauflandu.
 
8. Lilibe maxi odličovací tampóny
Tyto jste už na blogu viděly, v poslední době si je kupuju pravidelně, moc mi vyhovují.

9. Lush Tea Tree Toner Tab
Tonizační a dezinfekční tabletu vložíte do horké vody a nad ní si pak napařujete obličej. Neříkám, že to nebylo příjemné, ale zase nic, co by mělo nějaké zásadní a viditelné účinky na pleť. Stejnou službu prokáže kápnutý tea tree olejíček do horké vody či odvar z máty.



10. Rexona Shower Clean Fresh antiperspirant
Moje stálice. Sprej, kulička a i tento tuhý stick jsou super a tuto parfemaci naprosto zbožňuji.

11. Neutrogena Fast absorbing krém na ruce
Neutrogena krémy na ruce mám moc ráda. Jsou hutné, výživné, na rukou vytvářejí ochranný film.

12. Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Sicilská pistácie
Pro pravidelné čtenářky opět nic nového. Tyhle sprcháče mě prostě nikdy nepřestanou bavit.



13. Crest Supreme Professional bělící pásky na zuby
Recenzi jste již mohly číst zde. Bělící pásky jsou velice účinné, s nimi máte zaručený hollywoodský úsměv. Ještě mi nějaké pásky zbyly, takže čas od času odstín svých zubů dovybělím.

14. Colgate Plax Cool Mint ústní voda
S touto ústní vodou jsem byla spokojená, protože není tak agresivní jako Listerine, který jinak kupujeme. Až dopotřebuji zásoby, tak si jí asi znova pořídím.

 
15.Gabriella Salvete Hydrating Foundation Nude Finish
Několikrát jsem se o tomto make-upu na blogu zmiňovala a slibovala Vám, že je tak skvělý, že na něj musím napsat samostatnou recenzi. Ale tak dlouho jsem to odkládala, až jsem make-up vypotřebovala a recenze nebyla:-D Make-up jsem měla v odstínu 02 Soft Beige, který mi dokonale seděl. Měl super konzistenci a dělal na pleti krásný svěží vzhled. Opětovné koupě bych se vůbec nebránila:-)

16. Missha M Perfect Cover BB Cream
Byl to můj miláček a zvažuju, že se k němu na zimu vrátím. Toto bíbíčko je naprosto ideální do zimních měsíců, v létě jsem ho občas přimíchávala do make-upu s lehkou texturou, když bylo potřeba zakrýt nějaké větší nedokonalosti. Kromě bezvadného krytí si mě získal jemnou vůní, která je naprosto božská. Podrobná recenze na BB krém tady.

17. Miss Selene lak na nehty
Můj oblíbený lak na nehty v neonově růžovém odstínu, konkrétně odstín 161. Jako každé léto mi nesměly chybět nehty nalakované tímto úžasným odstínem. Tyto mini láčky mám moc ráda, protože Vám nevyschnou, jsou skladné. Lak mě stál cca 20 Kč a kupovala jsem ho v prodejně Sisa, kde kromě dekorativní kosmetiky koupíte i vlasové doplňky a bižuterii. Recenze zde.

18. Avon objemová řasenka Big&Daring
Dostala jsem jí k testování a musím říct, že mi až na malé nedostatky velice vyhovovala. Více se dozvíte v recenzi, kterou plánuji uveřejnit na blogu v nejbližších dnech.



Takže za minulý měsíc to máme v součtu 18 vypotřebovaných produktů, což je dobré skóre. Teď je každá prázdná lahvička pro mě velkým vítězstvím, protože v novém bytě nemám v koupelně tolik úložných prostorů jako na "starém". Takže heslo zní jasně: "Spotřebovávat a zbytečně nenakupovat". :-D
Mějte pěkný zbytek dne.

5 komentářů:

  1. Tý jo, tolik spotřebovaných produktů :). Missha mě hodně láká, jen se bojím těch odstínů, nevím jestli by mi vyhovovaly. A Crest pásky bych také ráda vyzkoušela, kdysi jsem si v usa kupovala crest zubní pasty a byly skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z odstínů jsem měla taky strach a měla jsem odstín, který na první pohled vypadal pro mě příliš světlý, ale perfektně mi sednul.

      Vymazat
  2. Spotřebovala jsi toho teda hromadu :) A k produktům, ten krém od Himalayi kupuju taky pořád dokola a je úžasný :) Měla jsem ráda i ten peeling od Freemana. A z toho co bych ráda zkusila, tak určitě ten krém od Clarins a řasenku od Avonu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/spotrebovano-srpen-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. Na tú Rexonu a Dermacol sprcháč sa možno pozriem :) pekná recenzia

    www.beautiful-savage.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná spotřeba :) Deodoranty od Rexony mám taky moc ráda
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat