pondělí 1. září 2014

L´Oréal Nude Magique Eau De Teint


Krásný první zářijový den všem a hlavně těm školou povinným! :-) Předem bych se Vám chtěla omluvit, že jsem nepřidávala články tak, jak jsem slíbila. Ale dovolená nakonec byla čistě pracovní a já celý týden uklízela a stěhovala věci do našeho nového domova. Už bydlíme, uff. :-) Na psaní článků bohužel nezbyl čas, tak to dnes napravíme a dáme si rovnou recenzi na skvělý make-up, který mi dělal společnost celé léto a ani na podzim jej nedám z ruky:-)

Řeč je o L´Oréal  Nude Magique Eau De Teint, který mám v odstínu 150 Nude Beige. Make-up má vodovou konzistenci, je opravdu lehounký, pleť vůbec nezatíží. Obsahuje 85% lehkých olejů a vzácných esencí. Je pravda, že díky lehké textuře se hodí spíše na pleť bez větších nedokonalostí. Ale já se přiznám, že si mě tak získal, že to příliš neřeším a používám jej i když se mi udělá na pleti nějaký ten nehezký pupínek. Díky lehkému složení je make-up jako dělaný do parných dní (navíc má SPF 18) a nebo pokud chcete jen sjednotit tón pleti. Já nemám ráda příliš hutné make-up, takže tento mi skvěle vyhovuje.


Co se týče odstínu, tak ten mi sedí perfektně. Zprvu, když mi make-up přišel v balíčku k testování, tak jsem měla obavy, že bude na mě příliš tmavý, ale jakmile jsem se opálila, tak mi sedí doslova jako druhá kůže. Make-up dělá nádhernou vyhlazenou pleť, která vypadá odpočatě a projasněně. A navíc pleť zmatňuje. Výdrž je slušná, i večer je co odličovat. 


S make-upem jsem velice spokojená, jediné, co mi vadí je balení, které mi přijde docela nepraktické. Lahvička je šroubovací, žádná pumpička, nic. Ale vzhledem k ostatním benefitům produktu mu to promíjím. :-)



Make-up má  20 ml, k dostání je v několika odstínech. Pořídíte jej na krasa.cz za 249 Kč.



Kromě make-upu jsem dostala ještě další drobnosti. Konkrétně nálepky na nehty od L´Oréal Color Riche, které ještě čekají na otestování. Já mám konkrétně variantu 010 Gold Lingerie. Nálepky by na nehtech měly vydržet 10 dní, tak uvidíme. :-) Radost mi také udělal skřipec do vlasů od značky Linziclip. Mám  hnědý s krystaly, v midi velikosti. Moc se mi na skřipci líbí, že má skrytá pérka a navíc výběrem barvy se mi naprosto strefili do vkusu. V nabídce je několik velikostí a barev, takže si určitě vybere každá z Vás. No a poslední tady máme náušnice od značky Troli Cabo, které jsem si vybrala v neutrálním odstínu Grey. Mamči se tak líbily, že jsem se rozhodla jí je přenechat :-)




Tak a to je pro dnešek vše. Dejte mi v komentářích vědět, jestli jste už tento make-up zkoušely a co na něj říkáte. Mějte se, pa.

8 komentářů:

  1. Make-up mě hodně láká, tak nevím jestli mu nakonec nepodlehnu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  2. nemám s ním skusenosť ja mam radšej penový make-up

    OdpovědětVymazat
  3. Make up mom tacky a tacky mi vyhovuje. Ikdyž ještě raději do něj přidávám trochu Max Factor CC krému, krytí je pak trošičku vyšší a plet vypadá ještě líp. Jen mi přijde, že ho docela rychle ubývá.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho měla, ale moc spokojená jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
  5. o tomto makeupu jsem hodně slyšela, ale asi do něj nepujdu :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu si pomoct, ale to balení makeupu je naprosto příšerné. V podstatě stejně mi fungoval Revlon Stay a bylo to na prd. Vždy mi ho vyteklo tolik....

    OdpovědětVymazat
  7. Ty naušničky mám taky a vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  8. Makeup mám doma a jsem s ním spokojená. Líbí se mi textura a na pleti je příjemnej. Jediný co mě štve je dávkování to je na nic..
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat