pondělí 25. srpna 2014

Mallorca 2014 Random

Krásné pondělí! Doufám, že i u Vás se počasí, které v posledních dnech vypadalo spíše podzimně, umoudřilo a opět vysvitlo sluníčko. Tento týden mám dovolenou, tak doufám, že se mi podaří několik článků napsat a přednastavit je, protože jinak při svém pracovním zápřahu psát články moc nestíhám. Má dovolená bude aktivní, mám týden na to, abych uklidila náš nový zrekonstruovaný byt a přestěhovala všechny věci z vedlejšího bytu, kde teď bydlíme. Jediné, co mě utěšuje je to, že věci stěhujeme jenom přes chodbu, představa, že se stěhuju třeba na druhý konec města je pro mě děsivá. A v tom případě bych asi souhlasila s tím, že je lepší vyhořet, než se stěhovat :-D Takže mám v plánu si ten "stěhovací týden" zpříjemňovat psaním článků nad dobrou kávou. Dnes jsem si pro Vás připravila slibovaný random s fotkami z letošní dovolené. Na závěr článku Vám ukážu, co jsem si z dovči přivezla.


 vynikající citronáda...mňam



kokosová voda....mě teda nechutnala



 podvečerní pohoda na balkóně s ledovou kávou

 Palma de Mallorca

jemňoučký písek a průzračná voda, taková je Mallorca

povinná výbava na pláž


 oddělení ryb v našem oblíbeném obchodě Mercadona

 nové náramky
 

 oblíbené letní šaty a náramky



 katedrála La Seo

káva na letišti před odletem


Z dovolené jsme si přivezli hlavně "jedlé" dárky. Vína, olivové oleje, fuet, kilovou konzervu tuňáka (ty jsme vezly tři a pak na letišti připláceli za nadváhu :-D), olivy.... No a pro radost jsem si dovezla dva ručně vyráběné náramky z jednoho úžasného krámku, který byl na nákupčí třídě v Palmě de Mallorca. Náramky jsou fakt krásné, každý mi je chválí, dokonce uvažuju, že nakoupím materiál a vyrobím si sama další. Stíny a parfém jsou úlovky z místního supermarketu Mercadona, kde když jsme na dovolené ve Španělsku chodíme na nákupy. Mají tam super sortiment jídla i kosmetiky, dobré ceny. Stíny mě stály 3eura a parfém necelých 8 eur. Vůně je od Victorio&Lucchino a je naprosto úchvatná, bude samostatná recenze. A jako poslední tady máme nákup z parfumerie Aures, kde jsem si koupila pleťovou vodu a čistící mléko od Clarins. Koupě to byla více než výhodná, jeden kus byl za 10 euro, což je vzhledem k cenám na českém trhu super cena. Navíc jsem k nákupu dostala dva vzorečky pleťového krému stejné značky.



Tak a tímto článkem dělám definitivní tečku za letošní dovolenou. Jediné, co mi z ní zbylo jsou fotky a vzpomínky, které zůstanou navždy. Už i to čokoládové opálení mi vybledlo:-( Ale život je krásný, pořád je z čeho se těšit a radovat. Například já se strašně těším, až to stěhování budeme mít za sebou a budeme si užívat pohody v našem novém domově. I vy myslete pozitivně a mějte krásný den. :-)

2 komentáře:

  1. ten osvícený hrad z písku je mega nice!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ten hrad je dokonalej :) Teď k obědu by se mi líbila palačinka s ovocem
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat