pondělí 2. června 2014

Spotřebováno: Květen

Krásný večer všem. Tak a máme  tady začátek nového měsíce a tak je čas na pravidelnou měsíční rubriku. Ani nevíte, jakou mám vždy koncem měsíce radost, když vidím tu plnou tašku prázdných piksliček. Vždycky když dopíšu článek a všechny ty lahvičky vyhodím do koše a mám zase čisto a prázdno v koupelně, tak mám ze sebe dobrý pocit, jako bych se zbavila nějaké balvanu či prošla detoxem :-D Tento měsíc mi k tomuto blaženému pocitu pomohlo 21 prázdných produktů.



1. Clean&Clear Morning Energy povzbuzující čistící emulze
Moje čtvrté vyprázdněné balení tohoto úžasného přípravku! Je to ten nejlepší čistící gel, hlavně rána si bez něj nedovedu představit. Obličej doslova probudí. Na blogu jste o něm mohly číst xkrát, například tady.

2. L´Oréal Pure Zone hloubkově čistící gel
Tento gel jsem kupovala zhruba před rokem v akci v Hypernově, kdy mě vyšel na pouhých 44 Kč. Za plnou cenu bych si ho určitě nekoupila. Hlavním důvodem nákupu byl čistící kartáček, který je součástí balení a který si nechám. Co se týče samotného čistícího gelu, tak neříkám, že byl špatný, ale že by mě uchvátil, tak to zase ne. Na Clean&Clear prostě nic nemá :-) Gel jsem měla položený na vaně, štvalo mě, že se do víčka dostávala voda a víčko se pak zašpinilo a nešlo ho vymýt.

3. Bioderma Sensibio H20 micelární voda
Nechápu, co na ní všichni vidí. Za ty peníze mi to teda nepřijde jako žádná bomba. Micelárka má takovou divnou, železitou parfemaci. Chápu, že citlivky ji mají rády a dělá jejich pleti dobře, ale já mám teda raději voňavé pleťovky. Znám mnohem lepší micelárky a to za zlomek ceny, takže za mě velké NE.

4. Bione hydratační dvoufázový odličovač s kolagenem
Za mě je to ten nejlepší odličovač očního make-upu, právem si zasloužil umístění v mých pleťových oblíbencích roku 2013, více zde. Za 80 Kč si pořídíte 255 ml skvělého odličovače, který nejen perfektně odličuje, ale také hydratuje. Je to můj miláček. Už mám doma další balení odličovače od této značky.



5. Saloos regenerační obličejový olej Levandule
Saloos mám moc ráda a ještě raději mám jejich bio regenerační obličejové olejíčky. Používám je na noc, pleť perfektně vyživí.Už jsem měla variantu s růží, tuto levandulovou a teď mám nově arganový olej. Tento levandulový byl super na pupínky a krásně uspával. Božská vůně.

6. La Roche-Posay Cicaplast Baume B5
Reparační balzám vhodný na léčbu kdejakých kožních neduhů. Já jej používala zprvu na noc na obličej, pak jsem ho používala na ošetření pupínků na zádech. Je to super univerzální věcička, která má jemnou krémovou vůni.
 
7. Essence Pure Skin čistící náplasti na pleť
6 kusů náplastí za 50 Kč. Za mě nic moc, nejlepší jsou od Balea. Náplasti špatně držely a skoro vůbec nic nevytáhly. Vyhozené peníze.

8. Purex Deep cleanse odličovací ubrousky
Ještě mám doma od této značky dva balíčky ubrousků, kupovala jsem je ve výhodném trojbalení. I když odličovací ubrousky používám minimálně, tak tyto jsem si celkem oblíbila. Byly pevné, dostatečně vlhké a pěkně voněly.

9. Lilibe maxi odličovací tampóny
Tak tento produkt v poslední době vídáte na blogu pravidelně. Moc jsem si tyto odličovací tampóny oblíbila, hlavně pro jejich jemnost a velikost.



10. Ziaja krém na ruce s kozím mlékem
Ten jsem měla ráda, překrásně voněl. Taková typická krémová parfemace, jakou má například Dove nebo Nivea. Neříkám, že hydratoval na jedničku, ale zase se mi líbilo, že po nakrémování nebyly ruce umaštěné, ale dalo se s nim normálně fungovat.

11. Eveline sprchový peelingový masážní gel proti celulitidě
Produkt z Ladyboxu, doma mám ještě jedno balení. Ale jo, byla jsem s ním celkem spokojená. Dokonce i ta zvláštní "celerová" parfemace mi po čase voněla :-D

12. Dove vyživující krémový sprchový gel
I když si Dove sprcháče nekupuju pravidelně (no jo no, na Aroma Ritual sprcháče od Dermacolu prostě nic nemá), tak patří mezi mé oblíbené. Díky krémové konzistenci pokožku příjemně chladí, hydratují a mají jemňoučkou parfemaci.

13. Balea krémový sprchový gel Guave
Voňavoučký sprcháč za pár kaček. Opět se budu opakovat, i když jsem s ním byla spokojená, tak prostě dermacolím sprcháčům nesahá ani po paty:-)

14. Nivea tělové mléko do sprchy
Ze začátku jsem z této vychytávky byla doslova unešená a pochvalovala si, jak mi to šetří čas, že se nemusím po sprše krémovat. Ale po nějakém čase mě produkt omrzel, holt není nad to pořádně se namazat klasickým tělovým mlékem. Navíc mě štvalo, jak potom klouzala vana.



15. Promise zubní pasta
Nic nového, stále zůstávám věrná této pastě, která je levná, ale účinná.

16. Bione březová vlasová voda
Vlasové vody moc nepoužívám, takže mi dalo docela zabrat, než jsem ji vypotřebovala. Balení, resp. dávkování bylo docela nešikovné. Po odříznutí špičky máte produkt otevřený, žádné víčko. Vodu jsem potom přelila do rozprašovací pumpičky a březovou vodu stříkala do délek vlasů.

17. Bione Tekuté vlasy
Tento produkt miluju a mé vlasy jsou na něm doslova závislé. Doma mám už další balení. Vlasy jsou po použití lesklé, jemné na dotek a vypadají zdravě. I s balením jsem spokojená, rozprašovací pumpička je skvělá pro aplikaci.



18. Lambre tekuté oční stíny
Rovněž moje stálice. Dokonalejší stíny jsem zatím nepotkala. Perfektní výdrž, perfektní barva, perfektní aplikace... a mohla bych pokračovat v superlativech. Toto bylo moje třetí balení a rozhodně ne poslední. Číst jste o nich mohly tady.

19. e.l.f. eyelid primer
I tento produkt je nedílnou součástí mé kosmetické taštičky. Mám už načaté třetí balení a rozhodně budu kupovat i nadále. Za 39 Kč je to hotový poklad. I o tomto produktu jste mohly číst v Kosmetice roku 2013

20. Guess Seductive
Květinově-dřevitá vůně, která byla naprosto dokonalá do zimních dní. Kamarádku ta vůně tak uchvátila, že si jí na mé doporučení taky koupila. Je vážně krásná. Recenze.

21. Mexx Woman
Tento měsíc se mi podařilo podívat se na dno celkem dvěma parfémům. Druhou vypotřebovanou vůní je tento poklad od Mexx. Překrásná citrusová vůně s nádechem cedrového dřeva. Nikdy bych nevěřila, že můžu v drogérii najít takový skvost. Recenze vůně zde.


A co Vy a květnová spotřeba kosmetiky?

9 komentářů:

  1. Keby spotrebujem tretinu toho čo ty tak som šťastná. :D S tými sprcháčmi máš pravdu, najlepšie sú tie od Dermacolu. :) Inak pekný článok, mám rada spotrebovávacie články. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krém od Ziaji byl super, ale mě smrděl. Naopak citronová vůně peelingu od Eveline je božská a mám plné balení a určo ne poslední. Stíny Lambre jsou katastrofa, vydrží tak půl hoďky na očích a pak se slijou. A slušná spotřeba :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já Lambre stíny miluju. Mají krásnou barvu, neslévají se a na oku mi vydrží dokonalé po celý den :-)

      Vymazat
  3. Ty Tekuté vlasy si už MUSÍM pořídit! (Zní to ale zvláštně :-D) Já Biodermu taky moc nemusím, nepřipadá mi tak úžasná, dokonce mě vysušovala, což absolutně nechápu... A zaujalo mě, že říkáš, že Balea náplasti jsou nejlepší, budu je muset zkusit :-) (Mám ráda Niveu a Rival de Loop, zkoušela jsem domácí vlastní recept, ale neskončil tak, jak jsem si představovala :-D)

    OdpovědětVymazat
  4. Micelárka Sensibio nevonia ani mne a nemám ju veľmi rada, pretože na mňa je nejaká zvláštna, mám radšej Sébium, je presne pre môj typ pleti a krásne vonia, ale už dlhší čas som si ju nekupovala, tá cena predsa len nie je najnižšia. Dove sprcháče milujem, majú krásnu vôňu a sú také neskutočne krémové, veľmi dobre penia. Ale aj ten od Balei je fajn, vôňa Guave je úplne super, asi najlepšia spomedzi ponúkaných. Čo ma ale prekvapuje asi zo všetkého najviac je olej od Saloos, nikdy by som neverila že aj mastnej pleti môže olej prospieť, tobôž nie že by to malo nejaký efekt na akné, ale tak zjavne sa mýlim.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, pěkná spotřeba :) ! Také jsem teď psala spotřebováno ale tolik toho rozhodně nebylo :) !
    Mám zkušenost akorát s Nivea sprchovým mlékem které je hrozně fajn, micelárku od Biodermy jsem si zamilovala a Balea sprcháče jsou celkově moc fajn :) .

    OdpovědětVymazat
  6. ty mas teda poradnou spotrebu :) ja horko tezko spotrebuji 2 produkty :))

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, máš skvělou spotřebu. Úplně Tě chápu, jakou z toho máš radost, já taky vždycky, když ty prázdné obaly vyhodím. Zaujal mě ten odličovač od Bione a tampony Lilibe, ty určitě vyzkouším, díky za skvělý tip! Jinak moje Spotřebováno za květen najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-v-dubnu-v-kvetnu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej. Od Bione mám teď trošku jiný odličovač a taky je skvělý.

      Vymazat