pondělí 19. května 2014

TAG 40 beauty otázek

Krásný den Vám všem. Dnes si dáme po delší době TAG, který koloval na blozích v minulosti a já ho nějak přehlédla. Ale doufám, že Vás i tak bude bavit.

1. Kolikrát denně si myješ obličej?

Dvakrát denně. Ráno pomocí Clean&Clear Morning Energy emulze, která má dokonalý povzbuzující efekt a pak dočišťuji micelárkou. Večer si nejdříve odlíčím oční make-up pomocí Bione dvoufázového očního a pleťového odličovače s kolagenem a zbytek make-upu odstraním pomocí The Body Shop odličovacího másla s heřmánkem. Na závěr pleť doodličuji Garnier pleťovým mlékem s růží a nebo micelárkou.

2. Jaký máš typ pleti? 
Má pleť je smíšená, takže trpím na mastnější T-zónu. Ani pupínky či ucpané póry a černé tečky se mi nevyhýbají, takže i taková paráda se občas na obličeji objeví:-)

3. Jakou pleťovou vodu nyní používáš?
Momentálně používám Bourjois Micellar Cleansing Water.

4. Používáš peeling a od jaké značky?
Ano, používám, jednou až dvakrát týdně. Momentálně používám krémový meruňkový peeling od Freemana, který střídám s osvědčenou klasikou Neutrogena Blackhead Eliminating Daily Scrub.

5. Jaký hydratační krém používáš? 
Nedávno jsem se vrátila ke 2 krokům péče o pleť od české značky Soin Royal. Set obsahuje univerzální ošetřující gel a intenzivní regenerační krém. Jsou vážně skvělé.

6. Máš pihy?
Mám pár roztomilých pih na nose, které mi většinou vylezou v létě ze sluníčka:-)

7. Používáš oční krém? 
Ano, mým miláčkem je Korres Wild Rose rozjasňující oční krém.

8. Máš/měla jsi problémy s akné?
V pubertě mě nějaké ty pupínky trápily. Pak jsem začala používat antikoncepci a pleť se hodila do klidu. Před více jak půl rokem jsem po deseti letech antikoncepci vysadila a musím říct, že teď mě pupínky zase trápí více, ale není to nic dramatického. Říkám si, že pořád jsou v životě horší věci než nějaký ten pupínek:-D.

9. Použila jsi někdy nějaké speciální produkty na akné?
V patnácti jsem dokonce i jednou byla s akné na kožním, doktorka mi předepsala smradlavou a dratistickou mastičku Akneroxid, ale musím říct, že byla opravdu účinná. Po tom, co jsem začala brát HA jsem mast přestala používat.

10. Jaký make-up používáš? 

Make-upy měním s ročním obdobím. V zimě jsem používala Max Factor Xperience Weightless Foundation, který má úžasnou našlehanou konzistenci. Střídala jsem ho s Missha M Perfect Cover BB Cream, který perfektně kryje nedokonalosti pleti. S jarem jsem tyto dva make-upy vyměnila za produkty s lehčí konzistencí, konkrétně Korres Ginger&Vitamins Foundation a tónovací krém/make-up Madame Lambre, který má mimochodem rozkošné balení. A Gabriella Salvete Hydrating Foundation je mým celoročním společníkem.

11. Jak jsi na tom s korektory?
Bez korektoru pod oči si svůj make-up ani nedovedu představit, a právě tam používám kombo F&F Face Corector a Maybeline Affinitone. Na jiné nedokonalosti používám korektor jen zřídka, mám pocit, že pupínek je pak více viditelný, takže ty překrývám pouze make-upem.

12. Znáš podtón své pleti? 
Můj podtón pleti je žlutý.

13. Co si myslíš o nalepovacích/umělých řasách? 
Nikdy jsem umělé řasy nezkoušela a ani to nemám v plánu. Přijde mi to nepřirozené, umělé, takže za mě ne. 

14. Víš, že bys měla vyměnit řasenku každé tři měsíce?
Vím a taky toto nepsané pravidlo dodržuji, někdy řasenku měním dokonce i častěji a navíc se snažím mít vždy otevřenou jen jednu, aby mi jich zbytečně více nevysychalo.

15. Jakou značku řasenek používáš?
Již několik let zůstávám věrná 2000 Calorie od Max Factor, na které mám ráda její klasický štětinkový kartáček, ty gumové potvory moc nemusím. Nicméně teď jednu takovou používám, a to D´amore Mascara 3 in 1 Curl-Length-Volume od Gabriella Salvete a jsem s ní celkem spokojená. Čas od času zaexperimentuju a vyzkouším nějakou řasenku, ale pravidelně se vracím právě k Max Factorce.
  
16. Sephora nebo MAC? 
No, pokud bych si musela vybrat jen mezi těmito dvěma možnostmi, tak Sephora.

17. Jaké kosmetické pomůcky používáš, když aplikuješ make-up? 
Kosmetické štětce a kleštičky na řasy.

18. Používáš bázi/primer na oči? 
Ano, používám a neumím si bez něj líčení ani představit. Tím nej primerem pod oční stíny je produkt za 39 Kč od e.l.f. Eyelid primer v odstínu Sheer.

19. A co báze pod make-up? 
Používám a nejraději bych jí aplikovala pod make-up každý den, protože miluji tu vyhlazenou pleť, ale snažím se ho používat jen na výjimečné příležitosti. Momentálně jsem se zamilovala do 5sec Perfect Blur od Garnier.

20. Jaký je tvůj nejoblíbenější oční stín? (barva, odstín)
Jednoznačně Lambre tekuté oční stíny v odstínu 05 Zlatý med. Jsou to ty nejlepší stíny na světě - překrásná barva, skvělá konzistence a neuvěřitelná výdrž. Už se blížím na dno druhého balení a určitě si je pořídím zas a znova :-)
 
21. Používáš tužky na oči nebo tekuté oční linky?
Nepoužívám ani jedno, přijde mi, že mi linky vůbec nesluší.

22. Jak často se píchneš tužkou do oka při líčení? 
Tím, že je nepoužívám, tak mi toto zranění nehrozí:-D

23. Co si myslíš o pigmentech?
Pigmenty nepoužívám, příliš třpytivému líčení nefandím.

24. Používáš minerální make-up? 
Mám minerální pudrový make-up od Mary Kay, který je bombastický, už mám druhé balení. Ale klasický tekutý minerální make-up jsem ještě nezkoušela.

25. Jaká je tvá oblíbená rtěnka? 
Rty si příliš nelíčím, vystačím si s balzámem. Ale pokud bych měla zvolit tu nej rtěnku z mé mini sbírky, tak to určitě bude nude rtěnka YSL Rouge Pur v odstínu 147.

26. Oblíbený lesk? 
Tak lesky, ty už vůbec nemám ráda a používám je opravdu minimálně. Ale pokud bych měla zmínit konkrétní produkt, tak to bude Lavera Glossy Lips. Lesk nelepí a díky obsahu bambuckého másla rty vyživuje, takže je to vlastně takový lesklý balzám na rty:-)

27. Jaká je tvá nejoblíbenější tvářenka? 
Tvářenek mám více a často je střídám, momentálně je tou nej ta od Smashboxu. Má v sobě pět odstínů, které mají jemný lesk, takže tváře vypadají šťavnatě.

28. Kupuješ si make-up online? 
Minimálně a většinou se jedná o opakované nákupy produktů, které mám ozkoušené a které se nedají koupit v kamenné prodejně. Když budu konkrétní tak jsem několikrát objednávala od e.l.f. svůj oblíbený eyelid primer a potom pravidelně nakupuji na e-shopu Lambre, od této značky miluju tekuté oční stíny. A taky nesmím zapomenout na můj oblíbený e-shop parfums.cz, kde nakupuji převážně parfémy.
 
29. Máš ráda make-up z drogérek? 
Mám a většinou tam i nakupuji. Z drogérky mám ráda Max Factor, Gabriela Salvete a Dermacol.

30. Chodíš na výprodeje? 
Nijak zvlášť žádné výprodejové akce nesleduji, většinou nakupuji spontánně.

31. Přemýšlela jsi někdy o tom, že se zúčastníš kosmetického kurzu? 
V minulosti jsem po takovém kurzu toužila, ale teď jsem změnila názor. Jednak se líčím pořád stejně, nemám ráda experimenty a myslím si, že s tím, co vím/umím si vystačím. To bych raději investovala peníze do jiného kurzu, třeba jazykového:-)

32. Jsi s make-upem nešikovná? 
S mým každodenním líčením jsem v pohodě a zvládám ho bez problémů. Ovšem třeba takové oční linky si snad nikdy neudělám dokonale. Mám pocit, že mi linky nesluší, takže je nenosím, jenom s nimi experimentuji a zkouším doma.

33. Jmenuj kosmetický hřích, který nesnášíš.
Nemám ráda oprýskaný, oloupaný lak na nehtech a černé orámované oči. A přiznám se, že se mi ani nelíbí barevně nalíčené oči - křiklavé modré stíny, zelené, žluté... Vím, jsem konzerva:-)

34. Máš ráda výrazné líčení, nebo neutrální tóny? 
U mě žádné barevné stíny nenajdete. Používám pouze hnědé, tělové, béžové či zlatobronzové stíny.

35. Jaká celebrita má vždy dokonalý make-up? 
Moc se mi líbí líčení Jessicy Alby, vždy má svěží a rozzářený make-up.

36. Kdybys musela vyjít na ulici a použít pouze jeden kosmetický přípravek, jaký by to byl? 
Stín na obočí. S upraveným a zvýrazněným obočím si připadám okamžitě sebevědoměji a výraz obličeje je naprosto jiný.
 
37. Mohla bys vyjít z domu bez make-upu? 
Mohla a kolikrát se tak i děje. Během týdne, do práce se samozřejmě líčím, ale o víkendu se snažím make-up omezovat. Takže ven se psem, na výlet na hory klidně jdu bez make-upu a cítím se skvěle:-)

38. Myslíš si, že vypadáš dobře bez make-upu?
Nenalíčená se rozhodně necítím špatně, klidně tak i vyjdu mezi lidi, ale je jasné, že když jsem nalíčená, tak jsem sebevědomější a cítím se krásnější:-) Ale rozhodně se za svůj obličej bez make-upu nestydím a spousta známých mě tak i viděla:-)

39. Jaká kosmetická značka je podle tebe nejlepší? 
Docela těžká otázka. Pokud to ale budu brát podle kusů produktů od té značky a spokojenosti, tak z pečující kosmetiky to rozhodně bude Saloos a z dekorativní asi Max Factor.

40. Co si vůbec myslíš o kosmetice? 
Každému bylo jinak naděleno a proto je kosmetika fajn věc k tomu, abychom si dopomohly k tomu být ještě krásnější. Ale ani s ní se to nesmí přehánět, méně je někdy více:-) Každopádně kosmetika je zábava a baví mě zkoušet nové produkty.


Tak a to bylo pro dnešek vše:) Klidně mi do komentářů hoďte odkaz na Váš TAG, ráda si počtu.
Mějte úspěšný týden!

14 komentářů:

  1. Skvelej tag, casem se treba k nemu dostanu, pekny otazky:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Tag je skvělý a moc se mi líbí. Myslíš, že si ho od tebe můžu půjčit?

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý tag. Působíš moc mile, jsem ráda, že jsem na tebe narazila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, jsem ráda, že se Ti tady líbí.

      Vymazat
  4. Suprový TAG, půjčím si a taky ho udělám :-) Ještě jsem tento TAG neviděla :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda, pak pošli odkaz :-)

      Vymazat
    2. http://bedazzledmunkey.blogspot.cz/2014/06/40-beauty-otazek-tag.html :-)

      Vymazat
  5. Hezký tag, já zas naopak třeba zelené/khaki/olivové stíny ráda, mám zelené oči, a pak taky linky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekný TAG. Ja už dlho smútim za leskmi na pery, pretože moje pery sú dosť suché a nenašla som doposiaľ žiaden, čo by pery hydratoval, ale tá prírodná kozmetika mi vážne nenapadla. Skúsim ten lesk od Lavery, hádam nebude pery tak sušiť. Vďaka za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho vyzkoušej, je vážně skvělý a rty opravdu zvláčňuje.

      Vymazat
  7. Super TAG, poohlídnu se po tom Neutrogena peelingu :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat