neděle 4. května 2014

Spotřebováno: Duben

Ahoj krásky! Květen je v plném proudu a tak tady máme pravidelný článek Spotřebováno za minulý měsíc. Oproti minulému měsíci je to teda slabota, pouhých 8 vypotřebovaných produktů.


1. Salerm Hi Repair maska na vlasy
Maska byla součástí kitu, který obsahoval šampón, masku a bezoplachový kondicionér, přečíst jste si o produktu mohly tady. Maska krásně voněla a dělala hedvábné vlasy.

2. Dermacol Aroma Ritual sprchový gel Belgická čokoláda
K tomuto produktu se nebudu příliš vyjadřovat, protože o těchto sprcháčích na blogu u mě čtete pravidelně. Dá se říct, že se téměř ničím jiným s přítelem nemyjeme. Tento s parfemací Belgická čokoláda je náš nejoblíbenější. Krásně voní a parfemace se drží na pokožce. Moje stálice.

3. Yves Rocher orientální sprchový olej
Obsahuje bio arganový olej z Maroka a při kontaktu s vodou se proměnil v mléčnou tekutinu. Náááádherně voněl, taková hřejivá kořenitá vůně, v zimě jsem ho milovala. Zvláčňoval pokožku.

4.+ 5. Lilibe maxi odličovací tampóny
Objevily se už v Březnových oblíbencích. Koupila jsem si jich několik balení. Jsou jemňoučké, heboučké a moc mi vyhovuje ta velikost.

6. Saloos hydrofilní odličovací olej Růžové dřevo
Tento produkt jsem měla hodně ráda. Nejdříve jsem odličovač nanášela na odličovací tampónek, ale pak jsem přišla na příjemnější aplikaci a prostě ho smíchala s trochou vody a krouživými pohyby stírala make-up z obličeje. Té parfemace se prostě nemůžu nabažit, cokoliv s vůní růží od Saloosu je prostě bomba. Podrobná recenze zde.

7. Himalaya víceúčelový krém
Výborný léčivý krém za pár korun! Je opravdu léčivý, poradí si s pupínkem, spáleninou, oděrkou. Zprvu jsem jej nanášela pouze na pupínky, pak jsem si s ním začala na noc mazat celý obličej a ráno se budila doslova s novým obličejem:-D Ze začátku mi nevoněl, ale teď tu jeho vůni mám ráda a voní mi. Doporučila jsem ho i kamarádce a ta už má doma druhé balení. A já vlastně taky:-) Krém je tak skvělý, že si získal své místo v žebříčku Kosmetika roku 2013.

8. Karel Hádek HY-Intima mycí olej pro ženy
Moje první zkušenost s kosmetikou Karla Hádka. Produkt se ke mě dostal prostřednictvím Greatboxu. Nemůžu říct, že byl špatný, ale jsem zvyklá na mycí gely a ne intimní oleje. Je to prostě o zvyku. Ale co musím vyzdvihnout je vůně, byla taková citrusovo-borovicová:-)


Co Vy a spotřeba kosmetiky? Spotřebováváte a nebo spíše nakupujete? :-)

4 komentáře:

  1. Ten krém od Himalayi mám také a opravdu je úžasný. Odličovací olej mám taky moc ráda a nedám na něj dopustit. Rozhodně ale vyzkouším ten sprchový gel od Dermacolu, kdysi jsem měla tělové mléko a ta vůně byla úchvatná :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ty maxi odličovací tamponky bych někdy ráda vyzkoušela.

    By-Moni


    OdpovědětVymazat