pondělí 24. března 2014

Salerm Beauty Home Kit

Krásné pondělí, doufám, že se máte dobře a že jste si víkend náležitě užily. Můj víkend byl sice pracovní, ale i tak jsem celkem odpočatá a plná sil do dalšího týdne:-)

Už je tomu více jak měsíc, co jsem dostala od e-shopu inhair.cz k testování tuto roztomilou sadu vlasových produktů od značky Salerm Cosmetics, takže je na čase se s Vámi podělit o své dojmy z těchto přípravků.


Sada Salerm Beauty Home Kit obsahuje šampón Salerm Hi Repair, masku na vlasy Hi Repair a bezoplachový kondicionér Salerm 21. Tyto produkty jsou určené pro regeneraci a obnovu suchých a poškozených vlasů. Mé vlasy už jsou hooodně dlouhé a mají přesušené konce, takže jsem tuto sadu ráda uvítala, abych svým vlasům dodala potřebnou výživu a regeneraci.



Salerm Cosmetics Hi Repair šampón
Tento šampón je založen na systému Hair Care System, který vlasům navrací dlouhodobou hydrataci a vrací poškozeným vlasům zdravý vzhled. Hydrolyzovaný přírodní keratin a proteiny z hedvábí pronikají hluboko do struktury vlasů, čímž eliminují jejich poškození. Šampón rovněž obsahuje komplex Botox Plus, který má omlazující účinky a zastavuje tak stárnutí vlasů. Za sebe musím říct, že po použití byly vlasy hebčí na dotek, zdravější a takové vzdušné, nezatížené. Šampón je na mě moc tekutý, ale na druhou stranu dobře pění, takže zas tak rychle neubývá, ale musela jsem si při dávkování dávat pozor, ať ho z tubičky zbytečně moc nevyteče. Určitě musím zmínit jeho parfemaci, která je jemná, taková květinová, moc krásně voní. Některé šampóny mi dráždí moji citlivou vlasovou pokožku, která pak štípe a svědí, tento si s ní bez problémů rozuměl. Balení má 50 ml.



Salerm Cosmetics Hi Repair maska na vlasy
 Maska má krémovou konzistenci, obsahuje komplex přírodního keratinu a proteiny z hedvábí, které pronikají do vlasové struktury a tak je uzdravují. Musím říct, že po použití šamponu společně s maskou byly vlasy krásně lesklé. Parfemace produktu je podobná té šampónu s tím, že tato byla jemnější. Balení má rovněž 50 ml.



Salerm Cosmetics Salerm 21 bezoplachový kondicionér
Tento produkt v sobě kombinuje účinky bezoplachového kondicionéru a masky na vlasy. Obsahuje provitamín B5 a proteiny hedvábí, které regenerují poškozené, oslabené a dehydrované vlasy. Produkt vlasy chrání před teplem, slunečním zářením, chlórem, slanou vodou a jinými nepříznivými vlivy, které vlasy poškozují. Produkt má hustší konzistenci a typickou kadeřnickou parfemaci. Většinou u produktů takového typu mám problém s tím, že mi vlasy mastí, ale tento je jiný, vlasy nijak nezatěžuje. I toto testovací balení má 50 ml.



Se sadou jsem velice spokojená a můžu říci, že Salerm vlasová kosmetika mě docela zaujala. Tento kit tří produktů zakoupíte v e-shopu inhair.cz za cenu 349 Kč.

1 komentář: