neděle 9. března 2014

Belenty

Dnes bych Vám ráda představila můj nový obal na tablet. Skoro se až stydím za obal, který jsem vlastnila před tímto fešákem. K tabletu jsme dostali takový obyčejný neoprenový obal, do kterého se tablet "oblékal". Po každé, když jsem jej z něho vytahovala, schovávala do něj, tak jsem nadávala, jak je nepraktický. A o vzhledu se tu raději ani nebudu rozepisovat. Už od počátku jsem měla v plánu si pořídit nový, praktičtější a designovější obal. A to se mi splnilo na 100 %.


Nyní se můj tablet pyšní tímto krásným koženým obalem značky Belenty. Tato originální značka se pyšní sortimentem designových obalů na tablety a mobilní telefony. Co je mi velice sympatické, tak každý kus je originál, nejde o strojovou výrobu, ale poctivou ruční práci. A co je ještě více super, tak to, že výrobky se šijí přímo v České republice.


Miluji vůni surové kůže a přesně takto voní tento obal, doslova z něj cítíte tu poctivost pravé kůže. Uvnitř je vlepená plsť, takže nemusíte mít strach, že by se Vám tablet o kůži podřel. Naopak tam díky plsti jednoduše "vklouzne". Taky se mi líbí, že na spodní hraně je výkroj, takže v pohodě "zatlačíte" na tablet a ten vyskočí ven:-) Co se mi líbí nejvíc, tak je to, že si na obal můžete nechat vyrazit své iniciály, čímž už tak originální obal pozvednete o třídu výš a takový obal nebude mít jen tak někdo :-) Výrobce si stojí za kvalitou svých produktů, a tak je na výrobek poskytována 5 letá záruka.


Výrobky Belenty jsou baleny do kartónových obalů, moc se mi to balení líbí, vypadá to pěkně i jako dárek. Já mám konkrétně Kožené pouzdro na iPad mini v odstínu Cognac. Vidíte, že i když nemám přímo iPad, tak mi do něj můj tablet pasuje jako ulitý. S obalem jsem nadmíru spokojená, kdo jej viděl, tak jej obdivoval, jaký je to pěkný designový kousek. Navíc je unisexový, takže i přítel s ním udělal parádu na regionální konferenci, kam nedávno služebně jel:)


Co říkáte na obal, líbí se Vám?

5 komentářů:

  1. Ten je moc pekny :) ale ja na svou manipulaci mam vice vypolstrovany xD

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný a iniciály jsou bezva nápad :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovědětVymazat
  3. Mně by naopak ten výkroj dole vadil, protože obal mám od toho, aby byl tablet kompletně chráněný. S mým štěstím by se v tomto místě vyskytovaly různé kovové/tvrdé předměty.

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne, krasny material:) Chapu, ze se jim pysnis, taky bych se pysnila:)) L. PS: Diky za tip, jdu omrknout, co vsechno firma nabizi.

    OdpovědětVymazat