neděle 9. února 2014

Tipy na valentýnské dárky

Svatý Valentýn se nám blíží nezadržitelným krokem. Pokud patříte k těm, kteří jej slaví, tak jsem si pro Vás připravila tipy na dárečky pro drahé polovičky. My si s přítelem tradičně zajdeme na valentýnskou večeři a obdarujeme se nějakým dárečkem, většinou vyhrávají parfémy:) Jako správná beauty blogerka jsem lovila mezi kosmetickými přípravky. Vše zakoupíte na parfums.cz.


zdroj: www.parfums.cz

Max Factor produkty mám moc ráda, například jejich 2000 Calorie řasenka se v mé kosmetické výbavě vyskytuje již několik let. Taky make-upy mají skvělé. Zatím jsem byla vždy spokojená a navíc ceny jsou také přijatelné. Tyto rtěnky Flipstick Colour Effect mě velice zaujaly. Produkt v sobě kombinuje dva odstíny rtěnky, které k sobě ladí. Můžete použít jeden nebo druhý odstín, či mixovat oba mezi s sebou a vytvořit tak další odstín. Rtěnky mají krémovou texturu a rty hydratují. Cena 247 Kč.

Tento fén od Babyliss z kolekce Bambino se mi moc líbí, ten design je úchvatný. Má dva stupně rychlosti a teploty, součástí je i nástavec na vytvoření měkkých vln. Fén určitě každou dlouhovlásku potěší, protože není nic horšího než několikahodinové schnutí vlasů:-) Cena tohoto krasavce je 679 Kč.

O Nuxe suchém oleji se v poslední době mnoho napsalo na českých beauty blozích. Já jsem zatím zamilovaná do Roger&Gallet suchého oleje. Ale přiznám se, že i tento olej mě láká, ráda bych zjistila, který z nich je lepší. Takže kdybych dostala tuto sadu na Valentýna, tak bych se tomu vůbec nebránila:-D Sada obsahuje Nuxe Huile Prodigieuse tělový olej se třpytkami v 50 ml balení, dále Nuxellence Jeunesse rozjasňující fluid pro všechny typy pleti 15 ml a parfemovanou svíčku. Sada stojí 559 Kč.

Vezmi si mě! Která z nás by nechtěla dostat parfém s tak romantickým názvem, že:-) Tato vůně od Lanvin je doslova stvořená pro něžné romantické duše. Nejprve z ní ucítíte svěží sevilský pomeranč, který doplňují květinové esence frézie a jasmínu. Srdce vůně tvoří směs broskve s tóny růže a magnolie. A základ parfému je tvořen z bílého cedru, pižma a ambry. Flakon perfektně vystihuje samotnou vůni. Nyní v akci koupíte velké 75 ml balení za 599 Kč. 

Tento třpytivý lak na nehty od OPI v odstínu Bold je přímo stvořený pro valentýnskou manikúru. OPI Designers Series nabízí i jiné třpytivé odstíny laků, jejich cena je 393 Kč.  



zdroj: www.parfums.cz

Nevím, jak Vaši partneři, ale ten můj má rád multifunkčnost, takže pokud se někde v obchodě objeví produkt, který v sobě kombinuje například sprchový gel a šampon v jednom, tak jásá. A protože já mám ráda Roger&Gallet kosmetiku, tak jsem přesvědčená, že by si od nich jistě zamiloval L'Homme Sport sprchový gel a šampón 2v1. Cena 359 Kč.

Modelovací hlína na vlasy od L´Oréal Professionnel Homme Styling zajistí silné zpevnění jeho účesu. Gely na vlasy už jsou pasé, teď je in hlína na vlasy:-) Cena 166 Kč.

Taky se tak rády dotýkáte čerstvě oholených tváří svého muže? :-D Gel na holení od Vichy Homme je určený pro citlivou a podrážděnou pleť. Má nemastné složení, které urychluje hojení a zabraňuje podráždění pleti. Obsahuje vápník, který pleť chrání a vitamín Cg na čištění pleti.Cena tohoto gelu na holení je 189 Kč. 

Vůně jako stvořená pro mého businessmana:-) Armani Code je jedna z nejoblíbenějších pánských vůní, která získala ocenění pánské vůně roku v roce 2006. Tato luxusní orientálně dřevitá vůně v sobě kombinuje tóny citronu, bergamotu, mandarinky, anýzu, cedrového dřeva, růže, olivovníku...Cena této toaletní vody začíná na 823 Kč.

Nuxe kuličkový deodorant pro muže v e-shopu pořídíte za 219 Kč. Roll-on deodorant je určen pro citlivou pokožku.


A co nejčastěji Vy kupujete za dárečky na Valentýna? Slavíte jej vůbec?

1 komentář:

  1. MX mám ráda, ty rtěnky mě zaujaly už jen proto, že nevím jaký odstín mi sluší tak tady mám aspon vetsi sanci ze mi 1 z 3 odstínů sedne:D:)

    OdpovědětVymazat