čtvrtek 27. února 2014

Spotřebováno: Únor

Zdravím Vás, děvčata. Tak únor už je téměř za námi, to to letí, co. S koncem měsíce tady máme pravidelnou rubriku, ve které Vám představím vypotřebované produkty. Oproti minulému měsíci jsem se trošku pohoršila, tentokrát tu máme pouze 11 prázdných piksliček.


1. Lilibe odličovací tampony
Tento typ produktu vidíte poprvé ve Spotřebováno, nikdy jsem je do spotřebovaných produktů nezapočítávala, ale řekla jsem si, že si v roce 2014 budu zapisovat téměř všechny věci, co spotřebuju a na konci roku udělám souhrnnou statistiku, kolik čeho během roku vypotřebuju:-) Tampónky byly celkem fajn, nebráním se opětovnému nákupu.

2. Lirene zpevňující bezalkoholové tonikum
Budu se opakovat, ale pleťové vody/tonika/micelárky od Lirene mám moc ráda. Krásně voní, dobře odličují a stojí pár korun. Navíc mám ráda jejich otvírání. Toto tonikum má být určeno na začervenalou a podrážděnou pokožku. Klidně bych si ho pořídila znova.

3. Bel vlhké vatové tampóny s pleťovým tonikem
Tento produkt jsem dostala k testování, recenze tady. Byla jsem s ním spokojená, je fajn, akorát mi to přijde jako plýtvání peněz, kupovat si napuštěné tamponky. V balení jich je 30 kusů a jejich cena se pohybuje v rozmezí 60-80 Kč. Na cesty super, ale pro každodenní používání ne. Smočit tamponek v toniku nedá zas tolik námahy.

4. Lancome Génifique
Toto sérum jsem měla v malém vzorečku, ale vydrželo mi nesmírně dlouho. Stačila malá kapička na celý obličej. Byla jsem s ním moc spokojená, vůbec bych se nebránila nákupu plného balení, no uvidíme.

5. LipSmacker balzám na rty  Pineapple Fanta
Tyto voňavé balzámky mám moc ráda, tento voněl jako piňa colada. Někdy v budoucnu možná, ale teď u mě vede Carmex a nic jiného na rty nechci:-)



6. Himalaya výživný krém na ruce
Ten krém je vážně boží, právem si zasloužil své místo v žebříčku kosmetických produktů roku 2013. Stoprocentně si jej koupím znovu, zatím jej žádný jiný krém na ruce nepředčil.

7. Dove Go Fresh antiperspirant
Krásná vůně okurky a zeleného čaje. Dove nikdy nezklame.

8. Dermacol Aroma Ritual sicilská pistácie
Moje stálice v mé denní rutině, rovněž se objevily v Kosmetice roku. Sprcháče z této řady jsou prostě boží a budu je kupovat do té doby, dokud se budou vyrábět. Tajně doufám, že to bude už navěky a nestáhnou mi je z výroby tak, jak tomu bývá téměř vždy u něčeho, co si oblíbím:) Teď je v nabídce nová vůně kokosu a ananasu, tu prostě musím mít!


9. Astor Big&Beautiful Lovely Doll řasenka
Moc se mi líbil její zajímavý kartáček, na konci hřebínku byl takový "ježeček" určený k nalíčení řas v koutku oka. S řasenkou jsem byla moc spokojená, dokonce se mi líbil i ten barbínovsky růžový obal. Ale 2000 Calorie je prostě nej! Recenze zde.

10. Miss Sporty Lash Millionaire řasenka
V kosmetických zásobách mi už ležela dlouho, byla načatá a tak byl čas ji dopotřebovat. Kartáček měla klasický, to já ráda. Ale příliš mě nenadchla.

11. Gucci by Gucci
Perfektní vůně, která se skvěle hodí k elegantnímu stylu. Hodně klientů mi ji chválilo. A ten design flakonu je naprosto úchvatný. Recenze zde.



Kolik jste toho Vy spotřebovaly během února?

9 komentářů:

  1. Dove deodoranty i ty ve spreji jsou skvělé!
    Já psala spotřebováno zrovna včera. Doufám, že se mi toho povede příští měsíc víc :)

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně Gucci je opravdu úchvatná a neuvěřitelně voní i mě. Sprcháč sicilská pistácie ja taky ožasný a rozhodně plánuji nákup kokosovo-ananasové novinky. Hodně mě ovšem zaujal antiperspirant od Dove :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten kokosovo-ananasový sprcháč od Dermacolu jsem zatím v žádné drogerii neviděla:-(

      Vymazat
  3. a k čemu přesně to sérum je ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomáhá aktivovat proteiny vyskytující se v pokožce, která po použití má být sjednocená, projasněná, vypadat mladistvě, dále vyhlazuje vrásky. Sérum je pro všechny typy pleti.

      Vymazat
  4. Také jsem blázen do sprchových gelů Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty Dermacol sprcháče a tělový mlíka jsou stejně nejlepší! :3 O tý nový vůni jsem ještě neslyšela, to hned půjdu začuchat do drogerky! :O Náhodou dobrá spotřeba, já jsem ještě větší ostuda :-(

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat