sobota 22. února 2014

Moje večerní péče o pleť

Dnes si dáme pokračování na téma má péče o pleť. O mé ranní péči jste si mohly přečíst zde, dnes se podíváme na tu večerní, která mi zabere více času.



Jako první odličuji oční make-up. K tomu používám tento skvělý dvoufázový odličovač od Bione. Je to hotový poklad, opravdu nejlepší oční odličovač, jaký jsem zatím měla. I když je dvousložkový, tak nezamastí oči jako jiné odličovače na olejové bázi. Navíc je za hubičku. Já tento svůj pořídila ve slavné PeMi drogerii za 79 Kč a už teď se děsím toho, až mi dojde.

Poté přichází na řadu odlíčení zbylého make-upu. Nyní používán růžový hydrofilní odličovací olej od Saloosu, recenze tady. Miluji jeho vůni!

Večer pleť čistím nadvakrát, takže po odličovacím oleji přichází na řadu pleťové čistící mýdlo, které bylo v posledním Misshaboxu. Je vážně skvělé, po jeho použití je pleť neuvěřitelně jemná a prozářená.

Pak pleť ještě dočišťuji pleťovou vodou/tonikem/micelárkou. Právě používám Lirene toner proti začervenání pleti. Obecně pleťové vody od Lirene patří mezi mé oblíbené. Neštípou v očích, moc příjemně voní a stojí pár korun.



Před nanesením séra ještě pleť osvěžím a dodám ji vzpruhu pomocí pletové vody v rozprašovači. Střídám tuto růžovou vodu od Saloosu s Multihydra sprejem od Salvusu.

Pak přichází na řadu pleťová "mazadla". Nejprve nanáším pleťové sérum. Nedávno jsem dopotřebovala vzoreček Lancome Génifique séra, které bylo boží. Teď používám Korres sérum z řady Wild Rose, do kterého jsem se taky bezmezně zamilovala.

Až se sérum vstřebá, tak nanáším na pleť krém či olej, záleží na stavu pleti a náladě:-) Pleťové oleje od Saloosu mám moc ráda, teď mám toto levandulové, které pleť zklidňuje. Pokud je pleť v horším stavu, objeví se nějaký ten pupínek, tak používám antiseptický krém od Himalayi, na pupínky opravdu zabírá a stojí pár korun. Nejdříve jsem jej používala pouze lokálně, ale teď si s ním natírám celý obličej a ráno mám pleť jako miminko.

Na závěr nanesu Valea oční krém s mateří kašičkou, který je pořídíte do 50 Kč. Moc mi vyhovuje, ale to i oční krém od Korresu, který používám ráno. Navečer sahám po tomto z toho důvodu, že oproti Korresu neobsahuje SPF, nechci zbytečně pleť na noc zatěžovat.



Tyto čtyři produkty představují moji speciální péči, ale dá se říci, že po nich sahám každý večer. Pokud se objeví nějaký pupínek, tak pro lokální ošetření používám buď tea tree olej nebo pleťové sérum Antakne od Bione.

Do mé večerní pleťové rutiny patří i ricinový olej, který používám k ošetření/vyživení obočí. Smočím v něm vatovou tyčinku, kterou potom potírám obočí. Tuto proceduru už provádím více jak rok, téměř každý večer. Z nějakého důvodu mi na levém obočí rostou jemnější chloupky a obočí je tak řidší a je potřeba jej dokreslovat. Netvrdím, že po používání ricinového oleje se rapidně obočí zahustilo, ale přijde mi, že chloupky jsou silnější a méně vypadávají.

Rovněž nezapomínám na ošetření řas, již několik let používám Dermacol sérum na řasy. Nemůžu říct, že bych měla problém se svými řasami, naopak jsem na jejich stav a délku pyšná. Jsou dlouhé, pevné, nevypadávají. Takže sérum používám spíš jako prevenci a výživu.


No a až všechno na sebe napatlám, tak ještě přemáznu rty vrstvou balzámu na rty a šup do peřin:-) A jak vypadá Vaše večerní péče o pleť? Je také náročnější než ta ranní a nebo jste večer rády, že si narychlo odlíčíte make-up a zapadnete rychle do postele? Dejte mi vědět v komentářích a klidně přihoďte i tipy na Vaše oblíbené produkty.

6 komentářů:

  1. Hydrofilní odličovače jsou úžasné, i za sebe je můžu jen doporučit. Mýdlo od Misshy mám zatím v zásobě a čeká až na něj přijde řada. Musím ale říct, že mě zaujalo to tonikum od Lirene, protože s červenáním pleti mám od dětství problémy. A ten antiseptiský krém od Hymalayi používám úplně na stejný problém a pravdou je, že zabírá rozhodně rychle a jsem ráda, že jsem si jej pořídila protože nic vyloženě na pupínky nemám :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  2. fůha o tom séru jsem nevěděla a musím ho mít :D

    OdpovědětVymazat
  3. přijde mi toho strašně moc. Večer používám jenom 2 přípravky (dvoufázovka na oči a pěnový odličovač), někdy i krém a bohatě mi to stačí a nemám pocit že by moje pleť nějak strádala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi pripada... ja si vystacim s micelarkou a olejickem:)

      Vymazat
  4. Tak tomuto hovorím starostlivosť o pleť! :)) Ja používam tak štvrtinu produktov, o niektorých som dokonca ešte ani nepočula :D A potom sa na svoju pleť sťažujem, mala by som sa polepšiť! :))
    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  5. To musíš i se sprchou strávit hodinu v koupelně. Přijde mi to zbytečné. Navíc si myslím, že tolik přípravků pleť spíš zatěžuje, nemluvě o tom, že je každý od jiné značky, takže ty účiny na sebe "nenavazují".

    OdpovědětVymazat