neděle 15. prosince 2013

Tipy na dárky: Parfémy

Dnes bych se s Vámi ráda podělila o tipy na voňavé dárečky pro Vaše blízké. Veškeré zmíněné zboží zakoupíte v e-shopu Parfums.cz v sekci Dárkové sady parfémů. Ano, zrovna dárkové sety mi přijdou jako perfektní dárek pod stromeček. Můžete tak svým blízkým koupit například jejich oblíbený parfém spolu s tělovým mlékem stejné parfemace a to v nádherném dárkovém balení.

Kolekce miniatur vůní
Přesně tak, miniatury vůní mi přijdou bezva pro ty, kteří stále tápou s výběrem té své pravé vůně a nebo mají prostě rádi určitou značku vůní a chtěji od ní vlastnit více parfémů. V jedné dárkové kazetě se nachází více miniaturek vůní a obdarovanému tak uděláte několikanásobnou radost. V eshopu můžete takových sad koupit hned několik, jak pro ženy, tak pro muže. Z nabídky mě zaujaly Kenzo miniatury nebo set Victoria´s Secret, neboť s těmito značkami nemám žádné zkušenosti, vyjma vůně Kenzo Flower. Mě osobně by velikou radost udělal set miniatur parfémů od Lancome, neboť je to moje oblíbená značka a vůni Trésor in Love bezmezně miluji:) Ani setem čtyř vůní od Thierry Muglera bych nepohrdla. Svého milého můžete obdarovat například pánským setem miniatur od Armaniho.

zdroj: www.parfums.cz


Novinky na trhu
Parfémů znalé ženě by jistě udělala radost nějaká novinková vůně, která je na trhu poměrně krátce, aby si mohla rozšířit své obzory:) Z novinek jsem vybrala dva zástupce. Prvním je vůně od Katty Perry Killer Queen. Tato sada obsahuje celkem čtyři produkty, a to parfémovanou vůní o objemu 100 ml, miniaturku vůně ve velikosti 15 ml, která je skvělá do kabelky a potom sprchový gel a tělové mléko. Druhou novinkou je vůně od Calvin Klein Downtown. Mimochodem moc se mi líbí reklama na tuto vůni, která teď běží v televizi:) V tomto setu se nachází parfémovaná voda 90 ml a tělové mléko stejné parfemace.

zdroj: www.parfums.cz

Oblíbené vůně
Jistě nešlápnete vedle, pokud své sestry, kamarádky, maminky či babičky obdarujete některou z bestsellerových vůní, které jsou na trhu již nějakou dobu a patří mezi ženami oblíbené vůně. Opět jsem vybrala pár zástupců takovýchto vůní, které můžete zakoupit v krásných dárkových sadách. Například ovocně květinová vůně Boss Orange od Hugo Boss, která jistě udělá radost energickým a sportovně založeným ženám. Sada obsahuje toaletní vodu 50 ml, tělové mléko a sprchový gel. Nesmrtelnou vůní je jistě Light Blue od Dolce&Gabbana. Myslím si, že tuto vůni známe všichni a není ji třeba blíže popisovat. Některé z nás ji milují, jinými je už nenáviděná, protože pamatují doby, kdy jí voněla téměř každá druhá žena. Ať už tak či jinak, tato vůně své kouzlo a originalitu nezapře, jinak by nebyla tak oblíbenou, že:) Set sestává ze dvou flakónků této vůně, větší má 100 ml, menší 25 ml a je tudíž perfektní do kabelky. Mnoha mladým dámám by jistě udělal radost set od Marca Jacobse s vůní Daisy. Přiznám se, že i já bych z něj měla radost, Ježíšku:) Design flakonku je prostě půvabný, nemůžu se na něj vynadívat. V tomto dárkovém setu naleznete celkem tři produkty - toaletní voda 100 ml, miniaturka 4 ml a třpytivé tělové mléko. Set Thierry Mugler Angel rovněž obsahuje tři produkty, naleznete v něm 25 ml parfémové vody spolu s tělovým mlékem a sprchovým gelem stejné parfemace. Za sebe můžu říci, že je to velice povedená vůně. No a jako posledního zástupce "klasických" oblíbených vůní jsem vybrala voňavý set od Elizabeth Arden 5th Avenue. Rovněž s touto vůní mám vlastní zkušenosti, je to pěkná elegantní vůně, která neurazí dvacetiletou slečnu, padesátiletou dámu a ani osmdesátiletou babičku:) V tomto vánočně laděném setu se skrývá parfémová voda 125 ml, miniaturka vůně 3,7 ml a tělové mléko. 

zdroj: www.parfums.cz

Tip navíc
Ne vždy se podaří sehnat miniaturku Vaší oblíbené vůně a komu by se chtěl celý den tahat v kabelce velký a hlavně těžký flakon parfému. Parádním tipem, jak odlehčit své kabelce jsou plnitelné rozprašovače parfémů Travalo. Rozprašovač můžete koupit samozřejmě také zvlášť, mě ale zaujaly tyto dárkové sety, které obsahují dva rozprašovače a také pouzdro na ně.
zdroj: www.parfums.cz


Taky rády dostáváte/obdarováváte vůněmi?



8 komentářů:

  1. Já bych chtěla vyzkoušet tu Katy Perry . Každý si ji chválí :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Kenzo miniatury mě dostaly, hrozně mi voní L´EauPar by Kenzo. Takže by bylo super vyzkoušet těch vůní více.

    R. Giveaway o paletku a rtěnku NYX

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Killer Queen docela pěkně voní, ale je na mě moc sladká. Já jsem teď začala pokukovat po Lady Gaga vůni, protože nemůžu sehnat svou oblíbenou Mexx Fly High. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fame od Lady Gaga je božská. Mám ji doma, už ji sice dodělávám, ale vážně uvažuji o opětovné koupi.

      Vymazat
  4. ty miniatury mě zaujaly nejvíc hned se po nich jdu podívat

    OdpovědětVymazat
  5. Odstřiky jsou tím nejlepším nápadem, který kdy kdo měl. Teda asi ne ze všech, ale v oblasti parfémů určitě :D Vše, co je mini, je hezké :) A mít svůj oblíbený parfém díky tomu neustále v kabelce, je super!

    OdpovědětVymazat
  6. Travalo jsem si koupila asi před měsícem, naplnila ho svou milovanou toaletní vodou a od té doby bez něj nikam nevyrazím. Jena z mých nejmilovanějších věcí v kabelce :)

    OdpovědětVymazat