čtvrtek 5. prosince 2013

Spotřebováno: Listopad

Poslední měsíc v roce nám už začal a tak je čas zrekapitulovat spotřebu za předchozí měsíc. V listopadu se mi podařilo podívat na dno celkem 9 produktům. A jak se mi tyto výrobky osvědčily, co na ně říkám?


1. Avewoman Satin Brown gel na holení s výtažky z kávy
Je to mé již třetí a určitě ne poslední balení. Patří mezi mé oblíbence díky úžasné kávové parfemaci. O tomto přípravku jsem se na blogu již zmiňovala například tady. Koupíte jej v drogerii Rossmann.

2. Joanna Washing peeling Kiwi
Tento produkt musím pochválit, za málo peněz, hodně muziky. Peeling stojí kolem 30 Kč a krásně obrušuje pokožku. Samou spokojeností jsem si už koupila další balení, tentokrát v parfemaci Jahoda.

3. Balea sprchový gel Fíky a čokoláda
Tento sprcháč jsem kupovala někdy v létě. Je z limitované edice a tehdy byla na něj i nějaká menší sleva, takže mě vyšel na dvacku. Voněl po čokoládě, mňam:)

4. Playboy Pin Up sprchový gel
Moje druhé balení. Tento sprcháč jsem dostala v rámci spolupráce. Sladce voněl, svou parfemací mi připomínal cukrovou vatu:) Více se dočtete v této recenzi.



5. Nivea Fresh Natural deodorant
Rexona a Nivea patří mezi mé oblíbené značky co se týče deodorantů/antiperspirantů. Vůně je čistá, svěží, tudíž se nebije s parfémem. Toto balení bylo již několikáté a klidně si jej pořídím znovu:)

6. Listerine Cool Citrus antiseptická ústní voda
Listerine ústní vody prostě umí. Klasická je silná, pálivá, tato ovocná verze není tak agresivní, ale i tak zanechává svěží pocit v ústech. Určitě si ji zase pořídím.

7. Mary Kay minerální pudrový make-up
Naprostá bomba. Detailní recenzi si můžete přečíst zde. Za mě velké ano a stále mám v hlavě brouka a docela vážně zvažuji, že si koupím další balení.

8. E.L.F. Essentials rozjasňující tuhý pudr
Za 39 Kč je to super kauf. Já měla pudr v odstínu Light Beige, seděl mi perfektně. Balení je super na cesty, do kabelky, součástí balení je i labutěnka.

9. Schwarzkopf kondicionér
Produkt je součástí balení pěnové barvy na vlasy, toto balení mi vystačí tak na 3 aplikace. Po jeho použití jsou vlasy krásně lesklé, hebké na dotek a úžasně voní. Kdyby se tento kondicionér prodával zvlášť ve velkém balení, tak si ho okamžitě pořídím.



Tak to bylo mých 9 spotřebovaných listopadových produktů. Už teď schraňuji další prázdné obaly pro napsání dalšího článku Spotřebováno:) Přiznám se, že se vždycky těším, až prázdné lahvičky na konci měsíce vytáhnu a nafotím, to má pak člověk skvělý pocit, když vidí, kolik se mu toho podařilo vypatlat a menší výčitky, že jen nenakupuje, ale taky spotřebovává:)

Mějte se. Pa :-*

5 komentářů:

  1. Pin Up me laka, hrozne se mi libi obal:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, ten dobrý pocit ze spotřeby mám taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Bale sprchové gely krásně voní, ale po osprchování na kůži už moc nevoní - spíš vůbec, což je škoda.. Já mám teď Balea - mandarinkový sprchový gel..
    Sprchový gel od Playboy jsem ještě nezkoušela.. ale musí krásně vonět ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak z tohoto jsem si nikdy nic nekoupila a asi ani nekoupím

    OdpovědětVymazat