neděle 29. prosince 2013

Oblíbená kosmetika: Prosinec

Zdravím Vás, slečny. Doufám, že si náležitě užíváte volna. I já mám do konce roku dovolenou, i když poslední dny v roce plánuji využít aktivně a udělat doma velký úklid, zbavit se zbytečností, oblečení, kosmetiky a jiných věcí, které nepoužívám, abych do nového roku vstoupila s čistým štítem:-) Dnes si dáme poslední Oblíbence v tomto roce. Za prosinec jsem si oblíbila poměrně dost produktů, takže pro tentokrát tu máme desítku oblíbenců.



1. Himalaya víceúčelový krém
Hotový zázrak za pár kaček! Už mám druhé balení, první jsem ještě kupovala pod názvem Antiseptic Cream, ale podle složení, vůně a identické konzistence se jedná aspoň doufám o stejný produkt, akorát s novým názvem. Mé první balení mě vyšlo na 20 Kč, kupovala jsem ho v akci v Tescu, druhé balení je taky pořízeno ve stejném obchodě a jeho cena byla 40 Kč. Za ty peníze je to opravdu poklad. Krém je určený na drobné ranky, oděrky, popáleniny, akné, plísňová onemocnění kůže... Já jej v poslední době nanáším na celý obličej na noc. Tento krém doslova léčí a už bez něj nechci žít.

2. Avon Planet Spa pleťová maska s květem thajského lotosu
Tak jemnou, čistou a vyhlazenou pleť jako po použití této masky jsem už hodně dlouho neměla. Masku jsem dostala loni na Vánoce, ale vzhledem k tomu, že mám v koupelně rozdělaných několik pleťových masek, tak jsem ji šoupla do skříně s kosmetickými zásobami:) Teď v prosinci při úklidu jsem na ni narazila a ze zvědavosti ji vyzkoušela. Okamžitě se zabydlela na kosmetické poličce a ostatní načaté masky v tu ránu šly bokem:-D Je prostě boží a krásně voní.

3. Korres rozjasňující sérum s divokou růží
Korres sérum, pleťový a oční krém s divokou růží jsem si pořídila během října v Praze, ale kvůli testování jiných pleťových produktů jsem tuto řadu začala pořádně používat až teď v prosinci. Věřte, že o všech třech produktech na blogu ještě uslyšíte. Zatím nemůžu moc posuzovat účinky, ale tohle sérum je mi velice příjemné a miluji jeho vůni.

4. Salvus Multi hydra sprej
Další pražský úlovek. Sprej vždy stříknu na obličej večer po odlíčení. Uchovávám jej v ledničce, takže na pokožce příjemně chladí.

5. Soin Royal 2 kroky péče o pleť
2 kroky péče sestávají z univerzálního ošetřujícího gelu a intenzivního regeneračního krému. Produkty pomáhají na odstranění skvrnek po akné a pleť není po jejich použití mastná. Bližší recenzi si můžete přečíst zde.



6. F&F face bronzer
Bronzery mám raději než tvářenky a taky je většinou místo nich používám a to celoročně. Poslední měsíce jsem udělala výjimku a používala tvářenku, ale už se mi začalo stýskat po tomto bronzeru, takže jsem jej zase vytáhla ze šuplíku:) Venku to vypadá jako na jaře, tak proč pleti nedodat šťavnatý jarní look:) Moc se mi líbí odstín, který je teple hnědý a absolutně bez třpytek.

7. Skin79 Oriental Moist Sun BB Pact Plus
Tento kompaktní pudr je vážně skvělý a navíc má velice praktické balení. Má obrovské zrcátko, obsahuje labutěnku, takže super na cesty, do kabelky. Podrobná recenze produktu tady.



8. Yves Rocher orientální sprchový olej
Ke konci roku jsem byla mírně nevěrná mým oblíbeným sprcháčům Dermacol z řady Aroma Ritual. A to právě s tímto sprchovým olejem. Má krásnou orientální vůni a pokožku zanechává příjemně vláčnou a hebkou na dotek. Obsahuje bio arganový olej z Maroka. Klidně bych si ho pořídila znova.
 
9. Roger&Gallet Bois d´Orange suchý parfémovaný olej
Olej jsem měla v mini balení, které bylo součástí dárkové taštičky, která obsahovala miniaturky R&G produktů. Tak si mě získal, že už mám doma plné balení. O produktu jsem psala již zde

10. Avon Planet Spa zklidňující aromatický sprej na polštář
A na závěr produkt, který není sice čistě kosmetický, ale nemohla bych si to odpustit, kdybych ho nezmínila. Jedná se o sprej, který si stříknete na polštář a spíte potom jako miminko:-). Voní po heřmánku a levanduli a je to opravdu krásná uklidňující vůně, která navozuje příjemnou atmosféru. Je to asi placebo efekt, ale když si ho nenastříkám na polštář, tak jsem nervózní a špatně se mi usíná:-) Občas si jej také stříknu do vlasů, vůně se v nich dlouho udrží.


Tak to bylo pro dnešek vše. Přeji Vám krásný zbytek dne. Do komentářů mi klidně napište, co jste si za poslední dobu oblíbily Vy, ráda si počtu:-) Mějte se.

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Je vážně skvělý, určitě budeš spokojená. Pak dej klidně vědět, jestli Ti taky bude vyhovovat. Měj se.

      Vymazat
  2. Tak z těchto produktů znám jen antiseptický krém od Himalayi a musím souhlasit, je opravdu skvělý. Také jsem ho používala na noc, ale zacpával mi póry, tak ho teď používám jako masku třeba na hodinku a pak smyji :-)

    OdpovědětVymazat