úterý 10. prosince 2013

Oblíbená kosmetika: Listopad

Krásné úterní ráno všem. Tento týden mám dovolenou, a i když mám spoustu starostí a povinností, které musím během týdne vyřídit, tak bych tento čas chtěla také využít k napsání článků a recenzí. Dnes si dáme oblíbence za listopad.


1. The Body Shop Camomile Sumptuous Cleansing Butter
Za mě je to objev roku 2013. Poprvé jsem o něm četla na blogu Mily de Illusiore a zaujal mě natolik, že jsem využila toho, že jsem na podzim jezdila pravidelně na školení do Prahy, a do Body Shopu zavítala a odličovací máslo si pořídila. A je tak boží, že hned při další cestě do Prahy jsem pro jistotu koupila další balení do zásoby:) Odličovací máslo stojí 320 Kč a věřte, že za tu cenu se opravdu vyplatí. Jednak přípravku není potřeba mnoho pro odlíčení celého obličeje, takže pomalu ubývá, a co je hlavní, tak perfektně odlíčí i voděodolnou řasenku. Opravdu si poradí s pořádnou vrstvou líčidel a v očích vůbec neštípe. Stačí nanést malé množství másla na suchou pleť, krouživými pohyby rozpustit líčidla a potom smýt vodou. Já používám odličovací obličejovou žínku smočenou v teplé vodě. Potom ještě dočišťuji micelárkou a věřte mi, že tamponek je téměř čistý! A krásně nevinně voní:) Jestli do něj půjdete, tak věřím, že to bude také láska na první použití a zamilujete si jej:)

2. NevO Dead Sea SPA Miracle Mud Mask
Pleťová maska, která si mě získala svými účinky a také ojedinělým způsobem sundávání masky, a to pomocí magnetu. Kdo nečetl, tak se koukněte na podrobnou recenzi zde.

3. Lirene Booster Toner
Lirene tonika a micelárky mám moc ráda, líbí se mi jejich parfemace. Tuto jsem koupila s 50% slevou v Rossmannu, takže mě vyšla na necelých 50 Kč. V listopadu jsem žádné jiné tonikum nepoužívala, získalo si mě hlavně svou překrásnou jemnou vůni.

4. Mexx Woman
Tato vůně se ke mě dostala díky spolupráci, očekávejte podrobnou recenzi. Ale už teď můžu říct, že je to jedna z těch nejkrásnějších vůní, jakou jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Vůně je květinová, v závěsu ucítíte osvěžující citron. Fakt pecka. Ničím jiným se momentálně nevoním.

5. Bi-Oil
Tak tento produkt určitě všichni díky blogům znáte, i já jsem zatoužila po tom jej vyzkoušet. Kupovala jsem jej v září v nějaké akci v dm drogerii, kde mě vyšel na 240 Kč. K jeho intenzivnímu používání jsem se dostala ale až před nedávnem. Používám jej na tělo, obličej i vlasy, je vážně super. A ta vůně, hmmmm:)

6. Aussie Miracle Moist Shampoo
Slavný kondicionér 3 Minute Miracle už mám doma více než rok. Teď, když je Aussie konečně k sehnání i v českých drogeriích, tak jsem k němu přikoupila i šampon. Zvolila jsem verzi pro suché a poškozené vlasy. Miluju tu žvýkačkovou vůni. Taky balení je fajn, oceňuji "vyklápěcí" uzávěr, který je praktický. A mé vlasy si s ním dokonale rozumí:)




6 komentářů:

  1. • Od Lirene jsem používala odličovač očí, který měl být zklidňující. Bohužel zklidňující nebyl, měl spíš úplně opačné účinky .. oči jsem po něm měla podrážděné a červené. Nic jiného jsem od Lirene zatím nezkoušela..

    • O značce Aussie teď slýchám často, tak možná budu uvažovat, že něco vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu dobře, že Lirene má být na obličej s rozšířenými žilkami? Ještě jsem tuhle růžovku neviděla.. Modrý Lirene jsem měla ráda, micelárka Lirene nic moc. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tonikum je určené na načervenalou pleť trpící na žilky.

      Vymazat
  3. aussie uz chci taky zkusit!!:)
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  4. no co jsem tak zatím koukala, tak aussie je tady zbytečně dražší než v zahraničí

    OdpovědětVymazat
  5. od Linerine jsem měla jejich micerálku, nedráždila, vyčistila a i pěkně voněla :) Ten Bi-Oil mě taky lákal, ale spíš si asi pořídím nějaký přírodní olej pro univerzální použití :)

    OdpovědětVymazat