úterý 12. listopadu 2013

Saloos bio kokosová péče Tropic

Aneb vzpomínka na letní dny. Přesně to ve mě evokuje tento kokosový olej s tropickou parfemací. Vždycky, když se s ním večer namažu, tak si vzpomenu na horké letní dny, dovolenou strávenou u moře, slunce, tropické ovoce...


S kokosovým olejem už mám zkušenosti, měla jsem jak čistý kokosový olej, tak také parfemovaný Orange, oba od Saloos. Bio kokosovou péči považuji za top produkt od Saloosu a nezbytnou součást mých tělových mazadel. Mažu se hned jak vylezu ze sprchy, pokožku jen jemně osuším, na mírně vlhkou kůži se "kokosák" lépe aplikuje a hlavně se rychle vsakuje a nezanechává tak mastný film na pokožce a následné fleky na pyžámku:)


Konzistence kokosového oleje se mění dle teploty. Během léta jej uchovávám v lednici, teď už ho mám na poličce v koupelně. Už není takové vedro, aby byl stále zkapalněný, jakmile jej naberete prsty, tak teplotou lidského organismu se stejně mění v tekutinu, doslova taje pod rukama:-)

Já na kokosový olej nedám dopustit, nic mi kůži tak nevyživí. A navíc ty parfémované kráááásně voní, z pokožky jdou cítit hodiny. Tento tropický je decentnější, jdou z něj cítit hlavně šťavnaté meruňky. Ráda bych ještě zkusila Kokos - Caffe Latte.

Bio kokosová péče Kokos - Tropic od Saloos je k dostání ve 100 ml balení za cenu cca 140 Kč.

Používáte kokosový olej? A máte raději ten čistý a nebo parfémované verze?

9 komentářů:

  1. Používám jen čistý kokosák, na tyhle jsem už ale koukala, musím si rozšířit sbírku :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky používám čistý kokosák od Saloosu, který má všestranější využití než ty parfémované. Ale ty voňavé jsou boží na tělo, miluju jejich vůně. Určitě si je pořiď, jsou krásně voňavé.

      Vymazat
  2. Mam aj klasicky kokosak aj s vonov pomarancov (tu vonu zboznujem). Bohuzial, nemam z neho az taky paf pocit vyzivenosti :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Ja používam čistý kokosák od Purity Vision a mám ho veľmi rada :) Ale aj tento vyzerá dobre :))
    Donny

    OdpovědětVymazat
  4. Měla jsem vanilkový a teď mám čokoládový. Oba byly dárky od kamarádky. První je taková celoroční vzpomínka na vanilkový rohlíčky, druhý voní jako tyčinky Bounty. Čokoládový jsem už dřív koupila mamce a doufala jsem, že mi ho kamarádka nekoupí, protože mi výrazně zvyšuje chutě na sladký. :D Včera jsem si pořídila konopný olej v podobné konzistenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanilkový a čokoládový jsem ještě neměla, takže díky za tip:)

      Vymazat
  5. určitě musí mít skvělou vůni. Ale škoda, že není jedlý :D miluju kokosový olej :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já ten kokosák asi fakt budu muset vyzkoušet... :-)

    OdpovědětVymazat