středa 27. listopadu 2013

Random post

Dobré ráno, milí čtenáři. Pořád něco fotím, jen tak pro radost a tak se mi nahromadila spousta fotek. Ale vzhledem k tomu, že z nich ještě dýchá babí léto a teď je za okny už mráz a sníh, tak jsem se rozhodla publikovat jen ty "nejaktuálnější". Tak snad Vám tyto fotografie zpříjemní probouzení do mrazivého rána:)

podzimní boty, které jsou sice krásné, ale absolutně nenositelné

starší foto, na kterém vidíte poslední houbařský úlovek letošního roku

růžička od přítele :-*

podzimní výzdoba

testuji novou českou kosmetiku, očekávejte recenzi

dáreček od přítele, aby se mi dařilo v práci:-)

miluju vřesy

ty nejpohodlnější boty

objednávka z e.l.f.

výhra v soutěži:-)

perfektní vůně

podzimní věnec, který brzy vystřídá ten vánoční:-)


Mějte pěkný den.

2 komentáře:

  1. milujem tu Mexxku! :) a pohodlne boty sa mi pacia viac, ako tie nenositelne ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký random s milými fotkami :) jsem zvědavá na recenzy té kosmetiky ;)

    OdpovědětVymazat