středa 16. října 2013

Spotřebováno: Září

Polovina října je za námi a já opožděně přicházím s vypotřebovanými produkty za měsíc září. A to se Vám za několik dní ozvu s dalším zpožděným postem, a to s oblíbenou záříjovou kosmetikou. Ale snad mi to prominete a i tak si články přečtete s chutí a radostí. Takže jdeme na to:)


1. Playboy VIP sprchový gel
Vypotřebovala jsem další sprcháč od Playboye, který jsem dostala k testování. Tento voněl po ovoci. Moc se mi taky líbí obal. Byl fajn, ale "dermacolím" vyvoněným sprcháčům nesahal ani po paty:-)

2. Dermacol Aroma Ritual revitalizační sprchový gel Sicilská pistácie
Tyto sprcháče od Dermacolu teď u nás doma vedou, s přítelem se jimi myjeme nejraději a ostatní sprchové gely ze zásob jsou teď v pozadí. Překrásně voní a jejich parfemace se drží na pokožce. Tento voní jako pistáciová zmrzlina, mňam:-)

3. Dr. Popov tea tree oil
Tento zázračný pomocník by neměl chybět v žádné domácnosti. Má tak všestranné využití, že jedna tato malá lahvička nahradí desítky produktů, lze jej využít k léčbě akné, na ekzémy, kožní plísně, pro ošetření bodnutí hmyzem, k inhalaci, do aromalamp, k desinfekci domácnosti... Podrobnější recenze zde

4. LipSmacker balzám na rty Sprite
I když tyto balzámy pro jejich vůně miluji, tak tento mě absolutně nenadchnul, je to ta nejméně povedená parfemace z celé řady vonící po ochucených nápojích. A nebýt na obalu napsané, že jde o Sprite, tak to ani nepoznám. A navíc balzám mírně tónuje rty do bíla, takže jsem jej používala pouze na noc. 

5. e.l.f. Essentials báze pod oční stíny Nude
Asi teď některé překvapím, ale pro mě je to ta nejlepší báze pod oční stíny. Aspoň tak soudím z toho, co jsem zatím vyzkoušela. Když mi došla, tak jsem si místo ní koupila slavnou bázi od Artdeco a můžu říct, že jsem zklamaná. Možná je to rozdílnou aplikací a prostě to s ní neumím, ale ta od e.l.f mi prostě vyhovuje více, i svým aplikátorem. Takže Artdeco mi leží doma v šuplíku a nejspíš ji pošlu dál. Mezitím mám na cestě další dvě tyto báze od e.l.f. Za 39 Kč je to vážně poklad. 


To je pro dnešek vše a já se pokusím se zase ozvat co nejdříve, jak mi to jen čas dovolí. Mějte se krásně.

3 komentáře:

  1. Ten sprchac od Dermacolu mela mamca a vonel uzasne:)

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/10/2-giveaway-o-ocni-stiny-inglot-gel.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som sa strasne tesila ked sa dali u nas zohnat konecne Lipsmackers a som z nich mierne sklamana - nemam pocit ze by hydratovali a aj ked vonaju pekne tak s chutou je to horsie :D (Bolo by lepsie keby nechutili vobec ako takto umelo sladko) :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak báze od Elf je vynikající a ta cena je třešnička na dortu.;D :)

    OdpovědětVymazat