středa 4. září 2013

Dr. Popov Tea Tree spray

Zdravím Vás. Dneska bych Vám chtěla představit "vychytávku", která mě nespočetněkrát zachránila během letních měsíců. Ale to neznamená, že své uplatnění nemá také teď, když už je téměř po létě. Naopak, tato věcička je celoročním pomocníkem a hotovým pokladem. Řeč je o tea tree oleji ve spreji od Dr. Popov.


I když na lahvičce je uvedeno, že je produkt určen k ošetření nohou, že zabraňuje jejich pocení, tak jsem jej primárně používala k jiným účelům. Je to taková multifunkční věcička s praktickým rozprašovačem. Nejvíce se mi osvědčil jako repelent na otravné komáry. Díky rozprašovači jsem jej rovnoměrně aplikovala na inkriminované partie jako ruce a nohy, které komáři doslova milují. Ale také jsem jej používala k určenému ošetření nohou nebo bot. Tea Tree Oil spray pomáhá při léčbě drobných ranek, odřenin a otlačenin od bot, desinfikuje chodidla například po použití společných sprch, bazénů a také zabraňuje nadměrnému pocení chodidel. Také jej používám do bot místo klasického spreje na nohy/do bot. Je opravdu účinný a hlavně nemá smradlavou, dusící "vůni-nevůni" jako klasické přípravky proti pocení nohou. Voní jako čajovníkový olej, parfemace ale není tak aromatická jako čistý 100% tea tree olej.


Co se týče balení, tak jsem spokojená, jediné výhrady mám možná k materiálu. Plast by byl lepší než sklo, ale to říkám jen proto, že jsem jej vezla s sebou na dovolenou na Mallorcu a měla opravdu strach, že jej při cestě rozbiju. Jinak jej s sebou nikde nenosím, používám jej jen doma, takže skleněnou lahvičku přežiju:) Rozprašovače si velice cením, přiměřeně dávkuje.

Já jsem s produktem velice spokojená a troufám si říct, že je 100krát účinnější než kdejaké spreje proti pocení nohou, které seženete v drogeriích. Navíc cena produktu je více než příznivá, 50 ml balení stojí 77 Kč a koupíte jej zde.  


Taky nedáte dopustit na produkty s tea tree olejem?

Žádné komentáře:

Okomentovat