neděle 18. srpna 2013

Spotřebováno: Červenec

Sice se zpožděním, ale přeci. Dnes si dáme článek o spotřebovaných produktech za měsíc červenec. V těchto vedrech se mě moc nechce ničím patlat, ale paradoxně jsem v minulém měsíci spotřebovala poměrně hodně produktů. Z velké části za to mohla proběhlá dovolená, kde hlavně ty spotřebované opalovací krémy mizí rychlostí blesku:-) V první části Vám ukážu produkty, které jsem vypotřebovala doma, v závěru se podíváme na lahvičky, které skončily v mallorské popelnici:-)



1. Playboy sprchový gel Play It Sexy
O tomto sprcháči jsem psala nedávno, konkrétně tady. Vůně je celkem intenzivní, ale mě tento sprchový gel voněl ze všech asi nejvíce.

2. Dermacol Enja zpevňující sprchový gel
Další sprcháč, který jsem měla doma strašně dlouho rozdělaný a konečně jej dopotřebovala. Má zajímavou netypickou vůni, kterou ani nedokážu k ničemu přirovnat, a ani nevím, jestli mi vůbec voněla:) Žádné zázračné vyhlazení celulitidy se nekonalo. Sprcháč se teď tuším prodává v novějších balení.

3. Playboy sprchový gel Play It Pin Up
Doma mám ještě jeden v zásobě, o tomto produktu jsem psala tady a tady. Baví mě na něm jeho pastelově růžová barva a to, že voní jako cukrová vata.



4. Gillete Satin Care gel na holení
Satin Care gely na holení patří k mým nejoblíbenějším a nejpoužívanějším holícím gelům. Raději mám ty voňavé, naposledy jsem udělala změnu a pořídila si tento bez parfemace, který je určený pro suchou pokožku. Na těchto gelech oceňuji, že jsou velice husté a hodně nabudou na  velikosti, takže stačí malé množství na pokrytí nohou. Na to, jak jsou celkem husté, tak neucpávají žiletku.

5. Bioderma Atoderm tělový krém
Také jsem o něm psala na blogu víckrát, podrobná recenze například tady. Naprosto si mě získal, takže jsem si pak pořídila velké balení, které bylo navíc v akci 1+1 za cca 500 Kč. V této akci se opravdu vyplatí kupovat a já budu stále číhat na tuto výhodnou akci a předzásobovat se. Je to to nejlepší tělové mléko/krém, jaké jsem kdy měla.

6. Avon krém na zpevnění poprsí
Ani nevím, jak se ke mě dostal, asi přes nějakou kamarádku, protože sama bych si jej nikdy nekoupila:-) Nevěřím, že by se mi krémováním mohly prsa zpevnit a vytvarovat, ale pro dobrý pocit jsem si je tímto patlala. Příjemně to vonělo, ale to je tak asi vše:)



7. Alterra mátová pleťová voda pro problematickou pleť
Tento produkt by si zasloužil největší propadák roku či dokonce století. Smrdí to jako vodka, pálí a ve výsledku mi obsah zplesnivěl. Pokud si i přesto chcete o tomto produktu přečíst více, tak recenzi jsem psala zde.

8. Oriflame tělová voda Sweet Dreams Mist
Tento sprej s vůní levandule a mučenky jsem používala hlavně na vlasy a na polštář, příjemně se mi potom usínalo. Ani nevím, jestli je stále v nabídce, ale pokud ano, tak si jej možná koupím znova.

9. diego dalla palma řasenka Prima Visione
Vzhledem k ceně této řasenky jsem se snažila si jí co nejvíce šetřit. Stále pěkně černí a není vyschlá, ale z hygienických důvodů jsem ji už opravdu vyhodila. Byla jsem s ní moc spokojená, krásně řasy natočila, dobře se s ní pracovalo. Akorát se mi občas stávalo, že se mi barva otiskávala do nadočnicového oblouku. Podrobnější recenze tady.



Následující produkty jsem buď zcela celé vypotřebovala během dovolené a nebo jsem se prostě po týdnech/měsících jejich používání podívala na jejich dno právě na Mallorce. Takže odpusťte, že mé poznatky budou strohé, protože jsem si své dojmy nikam nezaznamenávala a spoléhám se jen na to, že si je stále po téměř měsíci pamatuji:)

10. Nivea Sun Invisible Protection opalovací olej SPF 20
Zprvu jsem byla z produktu nadšená, protože přesto, že je to olej, tak pokožka od něj není příliš umaštěná a nezamastí Vám plavky. Ovšem při přečtení složení jsem se zhrozila, najdete v něm tuším 4 druhy alkoholu, alkohol se dokonce nacházel myslím že hned na druhém místě ve složení. Takže pokožku vysušoval a byl i po alkoholu cítit. Niveu mám ráda, ale tohle bylo velké zklamání.

11. Dermacol Sun Milk SPF 15
Naopak, toto je můj opalovací miláček, toto mléko si kupuji každý rok. Krásně voní, dobře se roztírá, nedělá bílé stopy, pokožka je vláčná. Dermacol opalováky podle mě umí, mám taky ráda jejich produkty po opalování, třeba sprchový gel After Sun je super.

12. Lilien Sun Panthenol gel
Bez "pantíku" to v létě prostě nejde. Tento gel je příjemně chladivý, dobře se roztírá a nelepí. A je za pár kaček.

13. Astrid emulze po opalování
A jo, za ty prachy se vyplatí. Je to lehká emulze, která se dobře roztírá, nezanechává mastný film.

14. + 15. Rival de Loop Aloe vera vodní sprej
Tento sprej si kupuju pravidelně, je to taková levnější varianta termální vody. V létě je to opravdu nepostradatelný produkt.

16. Alpa Amica emulze po opalování
Další v pohodě produkt za pár kaček. Obsahuje rakytníkový olej a panthenol.

17. Saloos bio kokosový olej
Bez kokosáku si svůj život už ani nedokážu představit. Měla jsem i pomerančový, teď mám s parfemací tropic, ale ten klasický je nejlepší, protože jej lze používat jak zevně, tak i vnitřně. I naše Kattynka jej zbožňuje, v zimě jim jí mažeme ťapičky a taky jí občas dám lžičku jako pamlsek, moc jí chutná a navíc má po něm krásně lesklou srst. Můžete se s ním krémovat, čistit si zuby, použít jej na vlasy, na vaření...je to prostě poklad.



18. Rexona Shower Clean antiperspirant
Rexona je moje nejoblíbenější, tuto parfemaci jsem měla i v kuličkové verzi a s oběma produkty jsem nadmíru spokojená a kupuji je neustále dokola.

19. Balea Sensitive Deospray
Tyto minibalení sprejů si kupuji celkem pravidelně, vždy mám jeden u sebe v kabelce, nemusím tak s sebou tahat velký sprej. Konkrétně tento má příjemnou, miminkovskou parfemaci, která se nebije s parfémem.

20. Fenjal Intensive krémový sprchový gel
Fenjal mám taky moc ráda, jejich přípravky mají nevtíravou parfemaci. Tento sprcháč krásně myl, příjemně voněl, pokožka byla po jeho aplikaci vláčná.

21. Valea bezacetonový odlakovač
Tento no name odlakovač mě nijak nenadchnul a jsem docela ráda, že jej mám vypotřebovaný a můžu se opět vrátit ke svému oblíbenému mandlovému od Rossmanna.

22. Clinique liquid facial soap
Jeden ze tří kroků od Clinique, nenadchne, neurazí. Podrobnější recenzi na tento produkt si můžete přečíst zde.

23. Avéne micelární voda
Cestovní balení Avéne micelárky si mě docela získalo, až vypotřebuju své zásoby, tak se možná poohlídnu i po plném balení. Moc se mi líbí, jak voní.

24. Clean&Clear Deep Action mycí gel
Vzoreček, který jsem uvítala na cestách, než s sebou tahat plné balení čistidel. Ale nic převratného.

25. H&M Hello Kitty body splash
Doma jsem ho už měla dlouho, na dovolené byla ta správná příležitost jej dopotřebovat, neboť na dovču s sebou netahám skleněné flakonky s parfémy a používám pouze tyto osvěžující vody bez alkoholu. Tato voněla trošku po rumu, jako nějaký letní koktejl:)

26. Marvis zubní pasta
Na cesty dobrý, ale v žádném případě mě tento vzorek nepřimněl ke koupi plného balení. Obyčejná předražená pasta.

27. Rimmel bronzer
Bronzery používám celoročně, tento vydržel hoooodně dlouho. Moc se mi líbil jeho odstín a to, že nebyl přehnaně třpytkový, to nemám ráda. Na pleti držel téměř celý den. Už jsem jej musela vyhodit, i když ještě trochu produktu zbývalo, protože při zacházení s kufry na letištích, by se mi určitě ten zbyteček rozsypal na drť:) Ale těžko se mi s ním loučilo.

28. Dermacol Night Grow mascara
Průhledná vyživující řasenka, kterou také používám celoročně a kupuji stále dokola. Řasy jsou po jejím používání vyživené, méně padají. Super produkt, o kterém jsem již psala tady.



Takže za minulý měsíc to máme celkem 28 vypotřebovaných produktů, jsem na sebe pyšná:)

6 komentářů:

  1. Teda, toho je. Kokosový olej mně strašně uchvátil už dávno, chystám se ho koupit, Je to asi zázrak!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je věci! Já jsem na tohle strašná, než něco vypotrebuju, trva to strašně dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  3. To je slušný zástup produktů, trochu mě děsí to množství plastů vyhozených do popelnice.

    OdpovědětVymazat
  4. Takových věcí :D já toho nikdy tolik nespotřebuju, jsem asi moc šetřivá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu teda říkám spotřeba :D

    R.

    http://ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Takový obrovský spotřeby vždy obdivuju :D

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat