pondělí 26. srpna 2013

Recenze: Astor & Sally Hansen

Dnes si dáme dvojitou recenzi a to konkrétně na dva produkty, které mi před časem byly zaslány e-shopem krasa.cz k otestování. V balíčku se skrývala řasenka od Astor a lak na nehty značky Sally Hansen. Dá se říci, že u mě jde o premiéru, jsou to první produkty, které jsem kdy od těchto značek vlastnila. Tak jdeme na to!

Nejdříve se podíváme na zoubek řasence:-) Jak říkám, možná to zní divně, ale je to můj první produkt od Astoru. Nevím proč, ale tahle značka mi nikdy nebyla sympatická a tak jsem se jejich produktům vyhýbala doslova obloukem. Moje první zkušenost je velice pozitivní, takže dnes jsem si domů odnesla svůj historicky druhý "astorácký" produkt v podobě Soft Sensation Lipcolor Butter. Ale o tom někdy jindy, teď zpátky k řasence. Big&Beautiful LovelyDoll mascara mě zaujala už na první pohled svým balením. Ač růžovou nemusím, tak barevné provedení obalu se mi velmi líbí.

 

Kartáček mě doslova šokoval a zároveň mě děsilo jeho použití. Jak můžete samy na níže uvedené fotce vidět, kartáček je gumový, má klasický tvar hřebínků, ovšem na konci je zakončen "ježečkem", za pomocí kterého dostanete čerň až k těm nejmenším řasám ve vnitřku očního koutku. S koncem se také perfektně nanáší barva na spodní řasy. Kartáčkem jsem opravdu velice překvapená, perfektně se s ním pracuje. Krásně pročesává řasy, nanáší přiměřené množství barvy.



Já jsem s řasenkou nadmíru spokojená a s klidem na duši ji můžu i Vám doporučit! Už jste tuto řasenku pro panenkovské řasy vyzkoušely? Jaká řasenka je ta Vaše nej?


Druhým produktem je zpevňující lak na nehty od značky Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear. Lak jsem obdržela v odstínu 250 Blue It. Ač je to krásná tmavě modrá barva s odlesky, tak z odstínu dvakrát nadšená nejsem. Je krásný, ale na běžné nošení u mě naprosto nevhodný. Pracuju v bance, kde musíme chodit upravené, dodržovat bankovní dress code, takže modré nehty by neprošly. Nějaký tělový či růžový odstín bych spíše upotřebila, nicméně lak si nechám a příští léto na dovolené jej určitě použiju, minimálně na nehty u nohou:-)


Vyjma odstínu jsem s lakem velmi spokojená a už jsem si jej koupila v korálovém odstínu:-) S lakem se perfektně pracuje, bez problémů kryje ve dvou vrstvách, je hustý, neproužkuje a je super lesklý, ani není potřeba použít top coat. Na nehtech vydrží 5-7 dní, nehty jsou lakem krásně zpevněné.


Za mě opět naprostá spokojenost a mám v plánu nakoupit další odstíny. Za cenu kolem 100 Kč si pořídíte opravdu kvalitní lak na nehty, který má obstojnou výdrž. Používáte laky od Sally Hansen?

5 komentářů:

  1. Já mám od Sally Hansen odstín Crushed, je to sice krásná barva, ale kryvost je dost na nic :( I ve dvou vrstvách trošku nehty prosvítají. Ale tuhle barvičku, co máš ty, bych brala :) Miluju modrou na nehtech! :)

    http://muffins-and-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak je krásny. Už dlho plánujem nákup laku od Sally. Kebyže nemám takýto modrý od Colorama..hneď si pre neho utekám(nádherná modrá).

    ZAZAlovelife

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle řasenku si brousím zuby! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Laků už mám moře, Sally mě hodně lákaly ale nikdy na ně nedošlo s tím že "zas nějaká drogérka co se tváří luxusně" a už tedy ani nedojde, mám stopku.
    Od Astoru byla má úplně první řasenka a pak jsem ji měla ještě několikrát další léta. Už jí nedělají, fňuk :-/ černý obal a šedé hranaté víčko...

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak je pěkný! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat