čtvrtek 13. června 2013

Roger&Gallet Bois d´Orange suchý olej

O své momentální posedlosti kosmetickými oleji jsem se již na blogu několikrát zmiňovala. Tuto obsesi odstartoval vlasový olej, pak přibyl tělový, obličejový...Dnes se v mé koupelně nachází několik lahviček s různými oleji, naprostým top produktem mé sbírky je suchý olej značky Roger&Gallet.

Už jen samotná historie značky je velmi zajímavá. První kořeny značky Roger&Gallet sahají až do 17. století, kdy lékárník Gian Paolo Feminis vymyslel tzv. zázračnou vodu, vytvořenou destilací medicinálních rostlin, která pomáhala k léčbě různých kožních onemocnění. Zázračná voda v té době sklízela velký úspěch u tehdejší šlechty a mnoho lékárníků a parfumérů se snažilo vytvořit obdobné produkty, které by byly minimálně tak slavné jako tato zázračná voda. Tou se inspiroval také Jean Marie Farina, který vytvořil kolínskou vodu, která se následně stala doslova hitem mezi prominenty. Například samotný Napoleon od něj pravidelně nakupoval desítky kolínských vod, dokonce svou kolínskou musel mít neustále u sebe, a tak si flakonek s kolínskou schovával do svých holínek. Po smrti Jeana Mariho Fariny sdědily patent na kolínskou vodu jeho dvě dcery. Ty se později provdaly za pány Rogera a Galleta, kteří se rozhodli pokračovat ve výrobě kolínských vod. Od roku 1862 se kolínská voda podle původní receptury začala prodávat pod značkou Roger&Gallet, pánové zakládají svou parfumerii v Paříži. Kromě kolínské vody se značka proslavila kulatými tuhými parfémovanými mýdly, které začala vyrábět jako první na světě. Kouzlo těchto mýdel tkví v tom, že mýdlo voní po celou dobu používání, což je způsobeno tím, že parfémová složka je v jádru mýdla nikoliv pouze na jeho povrchu, tudíž stejně intenzivně voní až do svého vypotřebování (mohu potvrdit, mýdlo od R&G mám taky a je boží). Roger&Gallet má dnes více než 150 letou tradici a patří mezi francouzskou parfumářskou špičku.

Roger&Gallet suchý olej je opravdu multifunkčním přípravkem, lze jej použít jak na tělo, obličej, tak také vlasy. Olej vyživuje, hydratuje a rozjasňuje. Ve složení oleje se nacházejí samé delikátní ingredience, například arganový olej. Ten spolu s makadamiovým olejem  pokožku hydratuje, olej ze sladkých mandlí jí zjemňuje. Kaméliový olej se stará o pružnost pokožky a pupalkový olej ji chrání před vnějšími vlivy. A sezamový olej pokožku vyhlazuje.


Co považuji za naprostou bombu, velké plus, tak to, že je olej opravdu suchý. Okamžitě po natření se do pokožky vsákne. Kůže je vyživená a krásně jemná na dotek, bez mastného filmu na pokožce. Tělové oleje jsou momentálně mými nejpoužívanějšími produkty, ale ty zbylé co mám se zdaleka nevyrovnají tomuto od Roger&Gallet, tedy co se týče vstřebávání, takže je většinou aplikuji na noc. Ovšem tento můžu použít i ráno, před odchodem z domova, bez obavy, že by mi umastil oblečení. Je to fakt třída!

Olej je nejen plně funkční a splňuje vše, co slibuje, ale také božsky voní. Jde o vůní pomeranče a pomerančového dřeva. Takže vůně není ani sladká a ani nahořklá, je opojná.


Olej jsem zkoušela na obličej, tělo i vlasy a ať jsem jej použila jakkoliv, tak naprostá spokojenost. Nejčastěji jej ale používám na tělo. Na parfums.cz olej koupíte za 359 Kč za 30 ml balení, větší 100 ml balení stojí 574 Kč. I přes vyšší cenu se nákup vyplatí, neboť oleje stačí opravdu pár kapek, takže velmi dlouho vydrží.


Znáte tento olej a značku Roger&Gallet? Používáte oleje?

13 komentářů:

  1. Jee, ja mám olej Fleur d' Osmanthus, tiež úžasná vôňa, skvele vyživuje pokožku a dá sa použiť aj na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mam a tuhle vuni uplne miluju. Z nabizenych mi voni snad nejvic a hned za ni je osmanthus. Jen u tohoto pomernacoveho dreva mi nevoni nic krome oleje a parfemu. Ty tuha mydla jsem ocuchala a vylozenemi smrdi:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plum, s těmi mýdly máš naprostou pravdu, jediné, které mi voní je s parfemací růže. A to mám zrovna doma, mám jej vložené v prádelníku a překrásně provoní prádlo.

      Vymazat
  3. Já miluju Osmanthus:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu značku neznám asi se po ní kouknu)

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád na to koukám, ale nějak nevím, zajímalo by mě složení...zatím co jsem viděla "suché oleje" tak se to rovnalo tomu, že se postříkám silikony a ty dělají tu hebkost ihned...a to já nechci :-(

    OdpovědětVymazat
  6. olejíčky používám na vlasy, na tělo jsem ještě nic nezkoušela, ale tenhle všestranný olejíček mě dost zaujal!:)

    OdpovědětVymazat
  7. V olejích jedu taky:) Většinou kupuju čisté od Hádka, na obličej jsem si oblíbila Saloos. Nemáš někde složení tohohle? Zajímalo by mě co všecko v něm je. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obličejové oleje Saloos mám taky moc ráda. Bohužel, složení oleje neznám:-(

      Vymazat
    2. Složení: ISOPROPYL PALMITATE, ISONONYL ISONONANOATE, SESAMUM INDICUM OIL/SESAME SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL/SWEET ALMOND OIL, ISODODECANE, PARFUM, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, ARGANIA SPINOSA OIL/ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, OENOTHERA BIENNIS OIL/EVENING PRIMROSE OIL, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL, LIMONENE, TOCOPHERYLACETATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, GERANIOL, CITRAL, CITRONELLOL, FARNESOL

      Vymazat
    3. Děkuji anonymovi za složení a usnadnění práce vypisování. Nakonec jsem jej taky našla. Ve složení se nevyznám, takže budu ráda, když se kdokoliv znalý k němu vyjádří.

      Vymazat