úterý 11. června 2013

Akce Můj první GreatBox

Zdravím Vás, dnes bych všechny příznivkyně kosmetiky chtěla informovat o skvělé akci, se kterou právě přichází GreatBox. Tato jedinečná příležitost nese název Můj první GreatBox a Vy tak máte možnost objednat si svůj první box za velmi výhodnou cenu. Pokud stále váháte nad první objednávkou své beauty krabičky, tak tato akce je jako stvořená pro Vás.

Speciální edice krabičky obsahuje produkty, z nichž některé se již objevily v předchozích edicích. A co že se v této krabičce nachází?
zdroj: greatbox.cz



Jogurtový tělový krém, Fleur de Santé
Tento produkt byl umístěn v poslední, tedy květnové edici GreatBoxu. Už jsem se o něm na blogu zmiňovala, pro mě je to naprostá nezbytnost letošního léta. Tělový krém naprosto božsky voní po malinách, pokaždé, když se s ním nakrémuji, tak zapomenu na to, že za okny prší a je chladno, představuji si sebe někde na lavičce v parku, jak se oddávám slunečním paprskům a u toho si dopřávám ledovou zmrzlinu, třeba malinovou:-) Vážně, krém překrásně voní a navíc hydratuje. Cením si toho, že krém je lehoučký a dobře se roztírá. Ničím jiným se v posledních dnech nekrémuji a dám ruku do ohně za to, že u Vás tomu nebudu jinak, neboť krém si zamiluje každá z Vás, opravdu:) Krém má 200 ml a jeho katalogová cena je 279 Kč.
 
 
 
Sprchový gel, Yves Rocher
Yves Rocher je oblíbená kosmetika pocházející z Francie. Mám jejich produkty velice ráda, mají pěkné obaly, výběr je široký a jejich produkty jsou "vyvoněné". Přiznám se, že netuším, jaký konkrétní sprchový gel je v boxu, ale určitě Vám udělá radost, protože jejich parfemace jsou velice nápadité a lahodící našim nosánkům. Jedná se o 50 ml balení sprchové gelu, jehož prodejní cena je 49 Kč.
 
 
Tělové mléko Intensive, Fenjal
Tělových "mazadel" není nikdy dost, navíc toto v cestovním balení je výborné na dovolenou, nezabere téměř žádné místo v kufru. Tento produkt byl umístěn v dubnové krabičce. Já osobně jej mám moc ráda, kromě této miniverze vlastním i plné balení a taky jiné produkty od této značky (sprchový gel, deodorant). S Fenjal produkty jsem velmi spokojená, neboť jejich kosmetika má nevtíravou, čistou parfemaci a je šetrná k citlivé pokožce, doslova ji hýčká. 30 ml cestovní balení stojí 29 Kč.



Lak na nehty, Mollon PRO
Další produkt z dubnové edice, se kterým jsem nadmíru spokojená. Lak kryje již v první vrstvě, má vysoký lesk, na nehtech vydrží bez topcoatu bez problému i 6 dní, se svrchním lakem skoro 14 dní (!). Už dlouho se ke mě nedostal tak dobrý lak na nehty jako právě tento, dokonce zvažuji, že si pořídím i další odstíny. Lak je od poměrně neznámé značky, což určitě ocení slečny, které rády zkoušejí nové, nepoznané:-) Lak má mega balení, 15 ml, jeho cena je 100 Kč.



Oční krém Swisso Logical, Zepter
Za mě nejlepší oční krém, který jsem objevila právě díky Greatboxu. Má příjemnou parfemaci, dobře se roztírá, perfektně hydratuje, nedráždí...a mohla bych pokračovat v dalším výčtu superlativ. Vyzkoušejte a uvidíte, že si jej stejně jako já zamilujete. Vzhledem k tomu, že plné 20 ml balení tohoto luxusního očního krému stojí 910 Kč, tak 5ml balení má hodnotu cca 230 Kč.



A to nejlepší na závěr, tento box pořídíte za skvělou cenu, a to pouhých 99 Kč + poštovné 50 Kč (v případě osobního odběru neplatíte nic navíc, jen za box), tento box zakoupíte zde. Za tuto cenu získáte 5 produktů v celkové hodnotě téměř 700 Kč + dárek v podobě instatní kávy na hubnutí.


Tak co, už máte svůj první GreatBox?

3 komentáře: