pátek 10. května 2013

Diet Esthetic Aloe Vera gel

V minulém článku, kde jsem Vám představila své současné oblíbence, Vás velice zaujal aloe vera gel a tak jsem se rozhodla na něj udělat samostatnou recenzi, kterou jsem stejně měla v plánu v budoucnosti na blogu udělat.

Diet Esthetic Aloe Vera gel je 100% gelem z aloe vera, který se prodává ve 100 ml balení. Aloe Vera gel má mnohostranné využití a vyznačuje se hydratačními a zklidňujícími účinky. Teď na jaře a v létě jeho účinky oceníme nejvíce, protože aloe vera gel je naprosto perfektní ke zklidnění spálené pokožky po slunění, taktéž lze gel využít preventivně jako produkt péče po opalování. Taky s ním lze potírat místa zasažená bodnutím hmyzu, štípanci od komárů, zabráníte tak svědění kůže a jejímu následnému rozškrábání (není nic horšího než štípnutí od komára, to svědění nesnáším!!!). Další možností, jak gel využít je jeho aplikace na pokožku, jež absolvovala laserové ošetření či jiné drobné zákroky, aloe vera má příznivé účinky také na hojení jizev. Taktéž může být nápomocný k léčbě různých kožních onemocnění jakými jsou ekzémy, lupénka, hojí puchýře a akné. Aloe Vera gel je možné používat místo klasického pleťového krému, zajistí dostatečnou hydrataci pokožky. Produkt je vhodný také pro dětskou pokožku.



A jaké jsou mé dojmy z tohoto "zázraku"? Aloe Vera gel s sebou každoročně vozíme s přítelem na dovolenou, ta úleva, kdy si rozpálené tělo po opalování a následné studené sprše natřete tímto gelem, je k nezaplacení. Na štípance mám sice jiné osvědčené produkty, ale i aloe vera gel občas použiji. Gel má chladivý efekt, takže kůže tak nesvědí a Vás to nenutí se stále "drbat" a postižené místo si rozškrábat pomalu až do krve. Na co se mi ale velmi osvědčil a v čem nemá konkurenci, tak to je aplikace gelu na nateklé chodidla. Jak jsem psala v minulém článku, tak v posledních dvou měsících jsem nejvíce svého času trávila u počítače psaním diplomové práce. Byly dny, kdy jsem u počítače trávila i desítky hodin v kuse, nechodila v noci spát a celý den až do brzkého rána psala, psala a psala:-) Není divu, že mi nohy natékaly, pak už na ně nestačil ani hořčík a změny poloh nohou. Jediný tento gel jim okamžitě ulevil. Takže těm z Vás, kteří mají například sedavé zaměstnání nebo je trápí otoky nohou, můžu vřele doporučit. Shodou okolností, včera jsem si podvrtla kotník a teď jej zrovna chladím tímto gelem, zabírá to. Jediné, co bych vytkla, tak je to, že po aplikaci gelu mám pocit mírně ulepené pokožky. Ale vzhledem k jeho zázračným účinkům a tomu, že jej aplikuji pouze na tělo a nikoliv na obličej (tam bych tu ulepenost nesnesla), to dokážu bez problémů akceptovat a smířit se s tím.

Asi nikoho nepřekvapí, když napíšu, že konzistence je gelová:) Parfemace je také příjemná, mít zavázané oči, tak bez problémů po čichu poznám, že jde o aloe vera.

Co se týče balení, tak to je vyjma šroubovacího víčka vyrobeno z poloměkkého plastu, aby bylo možné balení zmáčknout a tak dostat gel z lahvičky. Sice to chce vynaložit trošku více síly, ale zvládne to i ta nejslabší ženská:) Je potřeba se s balením trošku zžít a vychytat, jak moc zmáčknout lahvičku, aby vylezlo požadované množství.



Já osobně jsem s tímto produktem velmi spokojená a navždy budu mít doma nějaký ten aloe vera gel v zásobě díky jeho všestrannému využití. Já ten svůj od Diet Esthetic (mimochodem od této značky jsem si pořídila více produktů, takže se můžete těšit na další recenze) pořídila na Parfums.cz za 99 Kč.



Máte doma taky nějaký aloe vera gel?
Přeji Vám krásný víkend!


5 komentářů:

  1. O aleovera gelu jsem nikdy neslyšela, může to být fajn)

    OdpovědětVymazat
  2. A jéje, další vše v jednom :D Za tu cenu a navíc na Parfums s osobním odběrem ho určitě pořídím, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Objednán, musím ho odzkoušet ještě před dovolenou. :) Mám ráda takovýhle multifunkční věci.

    OdpovědětVymazat
  4. našla jsem pěkný recept na to, jak se dá udělat aloe vera gel doma:

    http://www.rehabilitace.info/zdravotni/aloe-vera-a-pestovani-jak-z-ni-ziskate-zdravy-gel-a-na-co-ho-pouzit/

    OdpovědětVymazat